Jeg ønsker å vente, men klarer det bare ikke
U can do it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ønsker å vente, men klarer det bare ikke
Flere her som venter til ikm med testing? Er allergisk mot negative tester, hehe.
Skal prøve å vente, ikm lørdag 21. Men vet av erfaring at det begynner å krible etter testing ca 10 dpo. Har nettopp fått mange tester fra bt, så det gjør det enda vanskeligere å vente
Hvis vi får jente blir det Synne, mer usikker på gutt, men vi har tenkt litt på Jonas eller Johannes. Sistenevnte da dette er mellomnavnet til farfaren til mannen min Koselig å tenke på navn [emoji173]Jeg er så opphengt i navn
Hvilke navn tenker dere på?
Hos oss er det bestemt:
Jente: Erika
Gutt: Emrik
Jeg håper jeg venter litt [emoji23] men blir nok ikke til ikm. Men ingen vits for tidlig heller. Så ille er jeg ikke. Jeg håper jeg får en litt svak strek. Klar, men svak, så jeg kan dele den med en testetolker som ikke skal ha fler og som ikke vet vi prøver. Barnslig humor eller noe sånt [emoji23]Flere her som venter til ikm med testing? Er allergisk mot negative tester, hehe.
Åh, klemme på [emoji8]Fortsatt negative EL-tester her..jeg venter og venter..kjenner at jeg blir så sinnsykt skuffet om jeg får tr og må gjennom ennå en ny pp..imorgen skulle jeg vært 8 uker
Jeg ser strek!!
Strek syn er noe di er født med x-D men du vil ikke ha det. Det fører til at du tror du har positiv test, men så er den kanskje ikke det. Det beste er å se at den er positiv når den er skikkelig positiv og du ikke kan unngå å se det for da vet du at det stemmer;-)Wææ tørr ikke håpe , klarer jo ikke se noen ting selv Er ho tidlig ends også, til helgen bure jeg se om det er noe her eller ikke. Hvordan får man strek syn? Sett i så mange tråder med positive tidlig testet , klarer somregel ikke se det på de heller det de er veldig svake
Klarer ikke se noen ting nå heller jeg, men har somsagt ikke streksyn heller Vis vedlegget 214984Vis vedlegget 214985
Jeg synes jeg ser noe, men har du ikke et bilde som det er litt lenger unna? Blir veldig nære og vanskelig å fokusere
Sorry for detaljer, men når jeg tørka meg nettopp kom det en del slim og en bitteliten dråpe blod på papiret (ja, jeg må sjekke papiret, er så redd tr skal komme ). Er 5 dpo, kan det være festeblødning?
Ja, det kan det, og det kan være alt mulig annet. Egget fester seg 2-10dpo. Og noen blør ingenting, noen blør litt og noen blør så mye at de tror de har mensen. Jeg krysser fingra for at det var et bra tegn for deg [emoji4]Sorry for detaljer, men når jeg tørka meg nettopp kom det en del slim og en bitteliten dråpe blod på papiret (ja, jeg må sjekke papiret, er så redd tr skal komme ). Er 5 dpo, kan det være festeblødning?
Jeg ser dessverre ingenting. Håper den kommer skikkelig om noen dager [emoji4]
Jeg ser dessverre ingenting. Håper den kommer skikkelig om noen dager [emoji4]