Sølvstjerne
Glad i forumet
Fikk en blødning i dag. 7 dpo, tror det er TR Men får vente å se..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper heller på festeblødning [emoji1]Fikk en blødning i dag. 7 dpo, tror det er TR Men får vente å se..
Håper heller på festeblødning [emoji1]
Har håpet men tror ikke egentlig. Denne prøvinga gjør meg gal altså
Hvordan pp er du i? Jeg har sånn tr-følelse i kroppen, men skal ikke ha tr før den 17. Sist pp var bare 20 dager, så jeg håper jeg ikke har sånn kort periode fra el til tr
Pp6. Hadde masse tegn på både tr og graviditet i går. Med murringer og stikkinger. Kom ikke noe mer blødning nå så krysser fingrene for festeblødning selv om jeg tror det er TR som kommer for tidlig
Åh, nei, så kjedelig når kroppen tuller! Når blir ikm for deg da?
Okei, tenkte kanskje du var som meg og hadde ustabil syklus i begynnelsen Men om du er dpo 7 er det jo en god sjans for at det er festeblødning! Satser på det
Altså!! På den nederste der kommer det jo en strek!! Hvor mange dpo?Vis vedlegget 215097 klarer fortsatt ikke å se noe selv. Ikke helt opptimist selv om dette er tidlig.
Altså!! På den nederste der kommer det jo en strek!! Hvor mange dpo?
2/1 kanskje?Tok de testene med noen min mellomrom. Er litt usikker på el, det kan være enten 1 eller 3 januar tror jeg, så mellom 12 og 9 dpo kanskje? Legger ved bilde av el testene jeg ikke ble klok på! Vis vedlegget 215167
2/1 kanskje?
Men sluttet du å teste 2/1? Eller ble den klart negativ 3.?Tok de testene med noen min mellomrom. Er litt usikker på el, det kan være enten 1 eller 3 januar tror jeg, så mellom 12 og 9 dpo kanskje? Legger ved bilde av el testene jeg ikke ble klok på! Vis vedlegget 215167
Sist fikk jeg ganske ganske svak ved 8 og 9 dpo. 10dpo var det lettere å se at de ble noe av det. Og 11 dpo var den mer positiv. Spent på morgendagens test jeg :-DJa er det jeg tror , så burde kanskje sett tydeligere strek....vet ikke jeg....
Mine el-tegn endret seg eyter graviditet. Også etter den første, jeg mistet litt senere, men tror hcg kan endre det der uansett. Jeg aner ikke hvor mye som skal til altså... Men den i går kveld så jo mest positiv ut!Dag 21 etter SA uke 5+2, ikke antydning til EL-smerter (som jeg alltid har til vanlig) og ingen klar positiv EL-test ønsker meg så inderlig en ny graviditet, så frustrerende å gå sånn å vente!!
Vis vedlegget 215160
Sist fikk jeg ganske ganske svak ved 8 og 9 dpo. 10dpo var det lettere å se at de ble noe av det. Og 11 dpo var den mer positiv. Spent på morgendagens test jeg :-D
Noe sånt ja. Men ver forsiktig med for mye tafsing oppi der. Har hørt flere steder at man godt kan være litt forsiktig ved graviditet. Usikker på kildene, bare husker jeg leste deg flere steder da vi prøvde på nr 1.Wææ ja jeg å, etter som jeg ikke ser noe. Livmortappen min sitter fortsatt høyt opp også. Er den ikke lav ved Ikm??(fortsatt tid der da)
Noe sånt ja. Men ver forsiktig med for mye tafsing oppi der. Har hørt flere steder at man godt kan være litt forsiktig ved graviditet. Usikker på kildene, bare husker jeg leste deg flere steder da vi prøvde på nr 1.