⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Fikk en blødning i dag. 7 dpo, tror det er TR :( Men får vente å se..

Hvordan pp er du i? Jeg har sånn tr-følelse i kroppen, men skal ikke ha tr før den 17. Sist pp var bare 20 dager, så jeg håper jeg ikke har sånn kort periode fra el til tr :meh:

Pp6. Hadde masse tegn på både tr og graviditet i går. Med murringer og stikkinger. Kom ikke noe mer blødning nå så krysser fingrene for festeblødning selv om jeg tror det er TR som kommer for tidlig :)

Pp6. Hadde masse tegn på både tr og graviditet i går. Med murringer og stikkinger. Kom ikke noe mer blødning nå så krysser fingrene for festeblødning selv om jeg tror det er TR som kommer for tidlig :)

Okei, tenkte kanskje du var som meg og hadde ustabil syklus i begynnelsen :P Men om du er dpo 7 er det jo en god sjans for at det er festeblødning! Satser på det :D

Okei, tenkte kanskje du var som meg og hadde ustabil syklus i begynnelsen :P Men om du er dpo 7 er det jo en god sjans for at det er festeblødning! Satser på det :D

Har ikke gått på hormonell prevensjon på 3 år ;) Så den er ganske stabil. Hadde EL for 7 dager siden. Så blir spennende å se utover kvelden hva dette er. Prøvd å lest litt om det nå og det er store variasjoner i blødningsmengde. Håpet er ikke helt ute enda.

Dag 21 etter SA uke 5+2, ikke antydning til EL-smerter (som jeg alltid har til vanlig) og ingen klar positiv EL-test :( ønsker meg så inderlig en ny graviditet, så frustrerende å gå sånn å vente!!

ImageUploadedByBV Forum1484239430.099785.jpg

Altså!! På den nederste der kommer det jo en strek!! Hvor mange dpo?

Tok de testene med noen min mellomrom. Er litt usikker på el, det kan være enten 1 eller 3 januar tror jeg, så mellom 12 og 9 dpo kanskje? Legger ved bilde av el testene jeg ikke ble klok på!
ImageUploadedByBV Forum1484243199.615260.jpg

Ja er det jeg tror , så burde kanskje sett tydeligere strek....vet ikke jeg....
Sist fikk jeg ganske ganske svak ved 8 og 9 dpo. 10dpo var det lettere å se at de ble noe av det. Og 11 dpo var den mer positiv. Spent på morgendagens test jeg :-D

Dag 21 etter SA uke 5+2, ikke antydning til EL-smerter (som jeg alltid har til vanlig) og ingen klar positiv EL-test :( ønsker meg så inderlig en ny graviditet, så frustrerende å gå sånn å vente!!

Vis vedlegget 215160
Mine el-tegn endret seg eyter graviditet. Også etter den første, jeg mistet litt senere, men tror hcg kan endre det der uansett. Jeg aner ikke hvor mye som skal til altså... Men den i går kveld så jo mest positiv ut!

Sist fikk jeg ganske ganske svak ved 8 og 9 dpo. 10dpo var det lettere å se at de ble noe av det. Og 11 dpo var den mer positiv. Spent på morgendagens test jeg :-D

Wææ ja jeg å, etter som jeg ikke ser noe. Livmortappen min sitter fortsatt høyt opp også. Er den ikke lav ved Ikm??(fortsatt tid der da)

Wææ ja jeg å, etter som jeg ikke ser noe. Livmortappen min sitter fortsatt høyt opp også. Er den ikke lav ved Ikm??(fortsatt tid der da)
Noe sånt ja. Men ver forsiktig med for mye tafsing oppi der. Har hørt flere steder at man godt kan være litt forsiktig ved graviditet. Usikker på kildene, bare husker jeg leste deg flere steder da vi prøvde på nr 1.

Noe sånt ja. Men ver forsiktig med for mye tafsing oppi der. Har hørt flere steder at man godt kan være litt forsiktig ved graviditet. Usikker på kildene, bare husker jeg leste deg flere steder da vi prøvde på nr 1.

Ah ok takk, har bare sjekket denne gangen. Blir ikke klok på denne murringen!

Back
Topp