⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Hei damer. Litt nedfor i dag. Var til privat gynekolog og gjorde utredning etter 10 pp. Mannens sædprøve var bra. Det ble oppdaget noen cyster (20) i ene eggstokken. Jeg har tenkt at PCOS kan jeg ikke ha, fordi jeg har veldig stabile sykluser (27-30 dager). Fikk konstatert PCO, og er usikker på hvor veien går videre. Følte ikke vi fikk noe klart svar, og ble informert om både inseminasjon og IVF. Føler sistnevnte er veldig drastisk og er usikker på om inseminasjon har noe for seg med mannens sædprøve... Noen med erfaring/tips?
Uff så leit å høre :/ Har ingen erfaring desverre :( Men sender en klem da :)

Ny ikm-dato her!

Nå har Fertility Friend bestemt at ikm er 20.01 for meg:) Litt sen el, altså. Er i Roma på ikm, håper tr holder seg unna kjærlighetsferien ;) :D
Har flytta deg :P Nei uff hun får holde seg langt unna nå ja :D

Fikk en svak strek i dag, men for tidlig å si om det er strek eller skygge. Tok bilde men blei ikkje klokere av den grunn :p Er jo veldig tidlig da, hvis det skulle være en ordentlig strek. Kom EL tidligere (basert på slim og smerter), så er eg 10 dpo idag. One step testene garanterer positiv test fra IKM, så dei er ikkje så veldig sensitiv. Målet er å vente til min. onsdag med neste test ;) Fikk svake tester når eg hadde kjemisk sist pp, så tar det hele med knusende ro (overraskende nok). Blir spennende å se om det dukker opp strek på onsdag.

Symptomer eg har følt på (som like gjerne kan være PMS eller psyken som spiller et puss) er: kvalme morgen/kveld, ekstremt oppblåst (med trykk på ekstremt), vondt i bekken, strålinger på innsiden/utsiden av lårene (lysken?), fett hår (nyvasket på kveld men dryppende fett på morgenen), stikninger i mage.
Blir spennende å se om noen dager om dette kun er psykisk eller PMS :)
ÅJÅJ så spennede!! Hvordan går det med deg? Flere fine streker eller? :D :D

Hei damer. Litt nedfor i dag. Var til privat gynekolog og gjorde utredning etter 10 pp. Mannens sædprøve var bra. Det ble oppdaget noen cyster (20) i ene eggstokken. Jeg har tenkt at PCOS kan jeg ikke ha, fordi jeg har veldig stabile sykluser (27-30 dager). Fikk konstatert PCO, og er usikker på hvor veien går videre. Følte ikke vi fikk noe klart svar, og ble informert om både inseminasjon og IVF. Føler sistnevnte er veldig drastisk og er usikker på om inseminasjon har noe for seg med mannens sædprøve... Noen med erfaring/tips?
Har dessverre ikke erfaring, men ville bare gi deg en stor klem [emoji9]

ÅJÅJ så spennede!! Hvordan går det med deg? Flere fine streker eller? :D :D

ImageUploadedByBV Forum1484285292.204975.jpg

11/12 dpo

ImageUploadedByBV Forum1484285312.326744.jpg

12/13 dpo

ImageUploadedByBV Forum1484285328.570260.jpg

13/14 dpo

Dagens test mistet eg oppi koppen med urinprøven, så den blei litt rar (ikkje strek helt opp) :P

Er 14 dpo om eg går ut ifra første dag etter slim + smerter i magen den 30/12, men det er jo ikkje helt sikkert. Tør liksom ikkje slippe jubelen løs enda. Redd det skal være kjemisk eller noe igjen...

Dagens tester, klare fortsatt ikke se noe strek selv her. Selv om 2 andre her inne har sett:p
ImageUploadedByBV Forum1484295613.336275.jpg
ImageUploadedByBV Forum1484295635.795802.jpg
ImageUploadedByBV Forum1484295644.007186.jpg

Føler med deg! Det er fortsatt håpe , min Vennine med pcp fikk baby i går :) De klarte det uten hjelp.

Ser dessverre ikke noe på de idag :/

Her var det et lite blodspor idagtidlig, så er vel tanta som er på vei.. :/ usikker el og ikm så..

Back
Topp