Ja, ikke så fryktelig nedslående å få negativ 7dpo. Håper virkelig du får positiv i løpet av de neste dagene!Selvsagt blenda i dag. Er jo ikke vits å teste 7dpo, men viljestyrken er fraværende;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke så fryktelig nedslående å få negativ 7dpo. Håper virkelig du får positiv i løpet av de neste dagene!Selvsagt blenda i dag. Er jo ikke vits å teste 7dpo, men viljestyrken er fraværende;-)
Skal ha rødvinskveld i dag, så tenkte å smelle av en test for å være på den sikre siden. 9 dpo idag. Hva tror dere? Vis vedlegget 215391
Vis vedlegget 215388
Noen som ser noe på denne ?
Skal ha rødvinskveld i dag, så tenkte å smelle av en test for å være på den sikre siden. 9 dpo idag. Hva tror dere? Vis vedlegget 215391
Nei, dessverre. Jeg har ikke videreutviklet streksyn [emoji23] Skal være skikkelig klare før jeg ser noe.Vis vedlegget 215388
Jeg kan dessverre ikke se noe her heller. Når man gjør den negativ synes jeg den blir så rar. Og streken som skal vise farge synes litt uten om å ga tatt til seg farge. Håper selvsagt for deg for det. 9dpo er jo tidlig [emoji4]Vis vedlegget 215388
Selvsagt blenda i dag. Er jo ikke vits å teste 7dpo, men viljestyrken er fraværende;-)
Ser plutselig at jeg har telt feil. Er 8 dpo.. fikk positiv 8 dpo sist.. har litt murring i ryggen innimellom men ingen tegn til tr sånn ellers. Men skal ikke ha tr før 21jan. Da.8 dpo idag og ingen mens,
Var vel forventet? 7 dager er jo veeeeldig optimistisk da kjenner du noen tegn på at tr er på vei? Jeg var helt sikker på at jeg skulle ha besøk i dagtidlig, men fortsatt ikke her 8 dpo, hver dag er en bonus!
Festeblødning?Da kom tanta.. tror jeg i alle fall. Ligna ikke helt men