⭐️ IKM uke 3 ⭐️

IMG_2980.JPG
Tok en test i dag, ikke på morgenurin, og den ser jo sånn høvelig negativ ut :p Tar det hele med knusende ro, er jo bare 9 dpo så det er jo litt tidlig enda ;)

Har dere bare "positive" symptom på graviditet?

Er det noen av dere som blir irritable?
Jeg er bare 6 DPO (7 dager til IKM), men jeg er så irritert for tiden. Mye verre idag enn andre dager. Det er sikkert for tidlig å ha symptom, men..

Edit: er også veldig trøtt.

Har dere bare "positive" symptom på graviditet?

Er det noen av dere som blir irritable?
Jeg er bare 6 DPO (7 dager til IKM), men jeg er så irritert for tiden. Mye verre idag enn andre dager. Det er sikkert for tidlig å ha symptom, men..
Oh yes! Pms-heksa var ekstra ille de to gangene jeg har vært gravid. Vanligvis er jeg hissig en dag, da hele tida. Det er jeg nå også. Men det kan jo også være pga stress på jobb og litt lite søvn. Men det velger jeg selvsagt å ignorere! Hehe.

Oh yes! Pms-heksa var ekstra ille de to gangene jeg har vært gravid. Vanligvis er jeg hissig en dag, da hele tida. Det er jeg nå også. Men det kan jo også være pga stress på jobb og litt lite søvn. Men det velger jeg selvsagt å ignorere! Hehe.

Jeg håper jo såklart at jeg er gravid, men skal litt til å ha flaks og treffe på PP1?
Bra jeg ikke bor sammen med kjæresten ennå, han hadde ikke forstått noe :p Han vet at jeg ikke er i form (fryser, sover mye men våkner veldig tidlig), men han vet ikke om irritabiliteten..

Jeg kan ikke skylde på jobb og lite søvn, hehe. :p

Håper det er symptom på at du er gravid :D

6dpo. Har hoppet rundt på jobb i barnehagen i dag, men måtte stoppe fordi jeg er så øm i wuhu...
Ryker vell en test i morgen vil jeg tro

Jeg håper jo såklart at jeg er gravid, men skal litt til å ha flaks og treffe på PP1?
Bra jeg ikke bor sammen med kjæresten ennå, han hadde ikke forstått noe [emoji14] Han vet at jeg ikke er i form (fryser, sover mye men våkner veldig tidlig), men han vet ikke om irritabiliteten..

Jeg kan ikke skylde på jobb og lite søvn, hehe. [emoji14]

Håper det er symptom på at du er gravid :D
Vi traff på 1pp to ganger for 5 år siden. Så ingenting er umulig [emoji16] Flaks er lov! Tipper derimot alderen har innhenta oss litt nå [emoji23][emoji23]

Kan jeg få lov å spørre hvorfor dere prøver å få barn og ikke bor sammen? (Det er jo ikke den mest vanlige versjonen.)

Vi traff på 1pp to ganger for 5 år siden. Så ingenting er umulig [emoji16] Flaks er lov! Tipper derimot alderen har innhenta oss litt nå [emoji23][emoji23]

Kan jeg få lov å spørre hvorfor dere prøver å få barn og ikke bor sammen? (Det er jo ikke den mest vanlige versjonen.)

Da håper jeg på flaks, hehe.

Nei, den mest vanlige versjonen er nok at man bor sammen før man begynner å prøve.
Det er rett og slett praktiske grunner som gjør det. Han skal flytte inn hos meg før vi får barn :)

7 dpo i dag. Første test ryker på søndag :) forutenom noen stikkende smerter i rundt babyhullet, er det ingen symptomer.

7 dpo og løs i magen idag, neeeeeeei!!!! Kan garantere mens i morgen tidlig nå er psyken så nedbrutt av denne prøvingen at det blir pause fra prøvingen noen måneder..

7 dpo og løs i magen idag, neeeeeeei!!!! Kan garantere mens i morgen tidlig nå er psyken så nedbrutt av denne prøvingen at det blir pause fra prøvingen noen måneder..
Jeg hadde løs mage hele sist svangerskap;-)

Jeg hadde løs mage hele sist svangerskap;-)

Jeg har litt kronisk løs mage, men fra noen dager etter el og til i går har jeg vært skikkelig hard i magen, noe som aldri skjer. All håp forsvant idag, men klart, det kan jo være sjefens marsipankake :joyful:

Testing på deg i mprgentidlig?

Jeg har litt kronisk løs mage, men fra noen dager etter el og til i går har jeg vært skikkelig hard i magen, noe som aldri skjer. All håp forsvant idag, men klart, det kan jo være sjefens marsipankake :joyful:

Testing på deg i mprgentidlig?
Samme mageproblemet her :-p sliter med å forstå forskjell på vanlig avføring og magesyke x-D.. test i morgen? JA! Selvfølgelig!! :-D

Samme mageproblemet her :p sliter med å forstå forskjell på vanlig avføring og magesyke x-D.. test i morgen? JA! Selvfølgelig!! :-D

Ønsker deg masse lykke til! Blir spennende å lese i morgen!

I morgen er jeg 8 dpo, en dag lenger enn forrige syklus. Krysser fingrene for vitexen! Derfor gidder ikke jeg å teste. Mensen kommer før jeg kommer så langt :wtf:

Kjipt med løs mage, men heller løs enn hard!! :cool:

Ønsker deg masse lykke til! Blir spennende å lese i morgen!

I morgen er jeg 8 dpo, en dag lenger enn forrige syklus. Krysser fingrene for vitexen! Derfor gidder ikke jeg å teste. Mensen kommer før jeg kommer så langt :wtf:

Kjipt med løs mage, men heller løs enn hard!! :cool:
Pleier også å ligge på 7-8 dager lutealfase, men tr kommer samme dato uansett. Her er problemet at el er for sent :-p men femar ser ut til å funke for eggene:-)

Takker for lykkeønskninger:-) krysser fingrene for Oss! :-)

Vis vedlegget 215209
11/12 dpo

Vis vedlegget 215210
12/13 dpo

Vis vedlegget 215211
13/14 dpo

Dagens test mistet eg oppi koppen med urinprøven, så den blei litt rar (ikkje strek helt opp) :p

Er 14 dpo om eg går ut ifra første dag etter slim + smerter i magen den 30/12, men det er jo ikkje helt sikkert. Tør liksom ikkje slippe jubelen løs enda. Redd det skal være kjemisk eller noe igjen...
ÅÅ GRATULERER SÅ MYE <3

Skal jeg sette deg opp som gravid? :D

Selvsagt blenda i dag. Er jo ikke vits å teste 7dpo, men viljestyrken er fraværende;-)

Back
Topp