⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Mine el-tegn endret seg eyter graviditet. Også etter den første, jeg mistet litt senere, men tror hcg kan endre det der uansett. Jeg aner ikke hvor mye som skal til altså... Men den i går kveld så jo mest positiv ut!

Streken var ikke så sterk de fem minuttene testen er gyldig dessverre..

Tok en test i dag for se (skal på julebord i morgen) :D 8 dpo i følge FF
ImageUploadedByBV Forum1484246676.746091.jpg

ImageUploadedByBV Forum1484246686.877672.jpg

Jubler ikke enda, altfor svak test til det, men er en start :p

Så gøy! Krysser fingrene for deg. Skulle bare mangle at du fikk positiv etter den reisen du har hatt denne pp-en (har fulgt litt med, hehe).

Ja vært opp og nedturer denne pp :( kjempe kjedelig, men håper det går veien nå :)

Last edited:
Nå greide jeg ikke holde meg unna mer! Tror det har vært bra med fri fra forumet litt, men ventetiden er så kjedelig! Idag er jeg 6 dpo og blir spennende som jeg får mensen i morgen eller om vitexen har hjulpet denne måneden. Forhåpentligvis ikm på mandag☺

Hvordan ligger det an med dere andre?

Jeg er sikker på at du er gravid altså! Krysser fingrene for at jeg har rett :-p
Takk<3
Jeg har en god følelse men klarer ikke helt tro det, så vi får nå se da! Spennende! Så godt å ha dette stede å dele !

Nå greide jeg ikke holde meg unna mer! Tror det har vært bra med fri fra forumet litt, men ventetiden er så kjedelig! Idag er jeg 6 dpo og blir spennende som jeg får mensen i morgen eller om vitexen har hjulpet denne måneden. Forhåpentligvis ikm på mandag[emoji5]

Hvordan ligger det an med dere andre?
5 dpo og testetrangen er alt for stor!!!
Ingen symtomer, men det er like greit. Har symptomer hver syklus uten å være gravid så.. :-p

Takk<3
Jeg har en god følelse men klarer ikke helt tro det, så vi får nå se da! Spennende! Så godt å ha dette stede å dele !
Rosalia vi har vel IKM på samme dag? den 17ish? Håper vi får positivt begge to! Jeg tenker å teste i morgen, klarer ikke holde meg lenger :smiley-ashamed004

5 dpo og testetrangen er alt for stor!!!
Ingen symtomer, men det er like greit. Har symptomer hver syklus uten å være gravid så.. :p

Hehe! Når ryker første test? 5dpo er jo veldig tidlig enda:D ingen symptomer her heller. Kom noen store klumper med hvit utflod i stad og da gikk håpet opp, men nå begynner jeg å bli lei falske forhåpninger...

Hehe! Når ryker første test? 5dpo er jo veldig tidlig enda:D ingen symptomer her heller. Kom noen store klumper med hvit utflod i stad og da gikk håpet opp, men nå begynner jeg å bli lei falske forhåpninger...
Har masse utflod her også, men tror jeg hadde det sist pp også:-p første test ryker nok på lørdag. Har mange, så er bare å tisse i vei x-D

Rosalia vi har vel IKM på samme dag? den 17ish? Håper vi får positivt begge to! Jeg tenker å teste i morgen, klarer ikke holde meg lenger :smiley-ashamed004

Jeg har mellom 16-18, 2 uenige apper her he he :) Så vi er ganske nære ja! Starter teste alt selv om jeg burde vente , for ivrig he he Også syns det er rart at jeg har hatt svake mens murringer helt siden lørdag, uvanlig for meg i så mange dager , og så lenge føre ikm! Eller så er bare syklusen ustabil , spennende blir det! Har du merket noe? Tester i morgen tidlig jeg å!

Jeg har mellom 16-18, 2 uenige apper her he he :) Så vi er ganske nære ja! Starter teste alt selv om jeg burde vente , for ivrig he he Også syns det er rart at jeg har hatt svake mens murringer helt siden lørdag, uvanlig for meg i så mange dager , og så lenge føre ikm! Eller så er bare syklusen ustabil , spennende blir det! Har du merket noe? Tester i morgen tidlig jeg å!

Ja, hadde veeldig svake murringer i går, men tenkte det var innbilning. I kveld derimot har det blitt veldig tydelig. Det er ikke helt sånn mensen-murringer, mer konstant liksom. Også fikk jeg noen stikk i ryggen for et par timer siden, og er litt støl på en måte. Husker ikke helt hvordan det bruker å være før tr, men vet at jeg kjenner det på kroppen at den kommer neste dag hver gang. Dette kan jo være det, men syns den kommer sykt tidlig da siden jeg fikk positiv el test den 2. januar, så satser på at det er symptomer på noe annet :D

Ja, hadde veeldig svake murringer i går, men tenkte det var innbilning. I kveld derimot har det blitt veldig tydelig. Det er ikke helt sånn mensen-murringer, mer konstant liksom. Også fikk jeg noen stikk i ryggen for et par timer siden, og er litt støl på en måte. Husker ikke helt hvordan det bruker å være før tr, men vet at jeg kjenner det på kroppen at den kommer neste dag hver gang. Dette kan jo være det, men syns den kommer sykt tidlig da siden jeg fikk positiv el test den 2. januar, så satser på at det er symptomer på noe annet :D

Ja akkurat sånn det er her å, har stikke i magen også! Blir nok over fokusert på det nå å men he he

Hei damer. Litt nedfor i dag. Var til privat gynekolog og gjorde utredning etter 10 pp. Mannens sædprøve var bra. Det ble oppdaget noen cyster (20) i ene eggstokken. Jeg har tenkt at PCOS kan jeg ikke ha, fordi jeg har veldig stabile sykluser (27-30 dager). Fikk konstatert PCO, og er usikker på hvor veien går videre. Følte ikke vi fikk noe klart svar, og ble informert om både inseminasjon og IVF. Føler sistnevnte er veldig drastisk og er usikker på om inseminasjon har noe for seg med mannens sædprøve... Noen med erfaring/tips?

Last edited:
Back
Topp