⭐️ IKM uke 3 ⭐️

8 dpo idag og ingen mens,

Var vel forventet? 7 dager er jo veeeeldig optimistisk da:p kjenner du noen tegn på at tr er på vei? Jeg var helt sikker på at jeg skulle ha besøk i dagtidlig, men fortsatt ikke her:nailbiting: 8 dpo, hver dag er en bonus!
Har du testet i dag?

Opplevde noe rart i dusjen nå... Er jo tafsegrafser så bruker å følge med :p
Ihvertfall livmorstappen er helt bakovervendt og det kom slim blod, litt sånn klump og mye hvit seigt langt slim.
Tok en test idag tidlig og den var blenda selvfølgelig for det er jo 1uke+ jeg skal ha tanta på besøk.
Så det blir spennende å se :)

Hvor sent kan man få positiv tro? Egentlig gitt litt opp nå men. Er då rart og ha murringer i 1 uke når tr ikke er før mandag/onsdag.

Hvor sent kan man få positiv tro? Egentlig gitt litt opp nå men. Er då rart og ha murringer i 1 uke når tr ikke er før mandag/onsdag.
Noen får ikke positiv før uke 8. Så det er håp så lenge tanta holder seg borte. Synes desverre strekene dine har forsvunnet litt :-/ men, det er enda håp :-)

I dag er jeg skikkelig spent, haha! Tidligere har jeg vært bare negativ, i dag er det blanda :p

Jeg er ekstremt happy for tiden (uten grunn) jeg er trøtt og sliten (har sine grunner) bekkenløsning og mye mensmurringer..

Har bare en test og det er digital med uke.. den ryker på tirsdag. Er da CD 27... mulig 11-12 dpo.. litt usikker når el var denne mnd..

Har du testet i dag?

Nei, eier ingen tester :hungover: og enda godt er det! Hadde røket på en da:smug: moro at du regnet feil da, ingenting er som å hoppe en dag fremover!

Ingen mens enda, tror alt jeg kjenner er blod :D går på do hele tiden nå, bare for å sjekke. Har hatt skikkelige stikkinger i venstre eggstokk, men kjenner at sinnen er på anmarsj, så det er nok tanta:(:mad:

Nei, eier ingen tester :hungover: og enda godt er det! Hadde røket på en da:smug: moro at du regnet feil da, ingenting er som å hoppe en dag fremover!

Ingen mens enda, tror alt jeg kjenner er blod :D går på do hele tiden nå, bare for å sjekke. Har hatt skikkelige stikkinger i venstre eggstokk, men kjenner at sinnen er på anmarsj, så det er nok tanta:(:mad:
Nja.. liker ikke å være 8 dpo og ingen antydning til strek på testen :-/ vet det er normalt å ikke få positiv da, men fikk det sist og får forventinger vet du.

Nja.. liker ikke å være 8 dpo og ingen antydning til strek på testen :-/ vet det er normalt å ikke få positiv da, men fikk det sist og får forventinger vet du.

Hmmm. Ny spennende dag i morgentidlig?
Sist visste jeg ikke at jeg var gravid før uke 6, det var mye bedre enn all denne spenningen.

Hmmm. Ny spennende dag i morgentidlig?
Sist visste jeg ikke at jeg var gravid før uke 6, det var mye bedre enn all denne spenningen.
Blir test i morgen også ja. Har allerede tatt 2 i dag x-D hahahaha! Blir helt idiot i hode vet du x-D

2?! Haha! Noen må konfiskere testene dine:D

Jeg har lest meg frem til at jeg garantert får mensen nå, så vet ikke om jeg er så mye bedre :banghead:
Haha! Lest deg frem til at du får mensen faktisk? X-D
Når jeg var gravid sist gikk jeg med innlegg i flere uker fordi jeg følte tanta kom heeeele tiden

Haha! Lest deg frem til at du får mensen faktisk? X-D
Når jeg var gravid sist gikk jeg med innlegg i flere uker fordi jeg følte tanta kom heeeele tiden

Jepp! Fikk litt våt utflod nå, så da leste jeg at det var begynnelsen på mensen, men nå har jeg lest litt videre, og noen har våt utflod selvom :nailbiting: herregud, så teite vi blir i denne perioden :D

Back
Topp