⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Jepp! Fikk litt våt utflod nå, så da leste jeg at det var begynnelsen på mensen, men nå har jeg lest litt videre, og noen har våt utflod selvom :nailbiting: herregud, så teite vi blir i denne perioden :D
Jeg har tykk og hvit utflod. Men altså. 5-6 dager til ikm da :-p

Man blir helt idiot og koko. X-D

Rar den blødningen denne mnd altså. Hatt den i 3 dager men det er ikke så mye som en vanlig mens heller. Trenger knapt bruke tampong, men fortsatt nok til at jeg ikke har troen på at dette er noe annet enn TR. Men jeg skal ta en test på IKM uansett i tilfelle. Hvis ikke går vi inn i pp7. Jeg skal prøve å få henvisning til endokrinolog mtp stoffskiftet som er litt ute å kjører. Så setter vi i gang med fertilitetsmonitoren igjen neste PP. Time til fertilitetsklinikk i mars. Så håper jeg evt at pergo er aktuelt siden jeg har problemer med stoffskiftet :(

Passe fortvilende å legge seg stuptrøtt, sovne rundt 00.30 også våkne 04.30. Lys våken :yuck:

Neineinei! Meeeeen, kan det være du tok feil av hvor mange dpo du var sist graviditet?
Har lest i boka fra sist. Da fikk jeg positiv etter tidsfristen 8dpo. (Sovna fra testen midt på natta). Og det neste som står er svak positiv før fristen 10dpo.

Nå har jeg også litt sterke menssmerter i ryggen og følelse av at tanta kommer. Men hun skal ikke komme i dag da.tempen er fortsatt høy og hun får vente til torsdag i hvertfall

Har lest i boka fra sist. Da fikk jeg positiv etter tidsfristen 8dpo. (Sovna fra testen midt på natta). Og det neste som står er svak positiv før fristen 10dpo.

Da skal jeg si noe så cheesy som at vært svangerskap er jo forskjellig. :cool: men akkurat det hjelper vel ikke en dritt:rolleyes:

9dpo, ingen tante, bare det er jo en sensasjon! Høy tapp, faktisk så høy at jeg ikke fant den! Hater Astrid jeg blir oppspilt av småting, jeg kommer til å få så jævlig nedtur hvis det ikke går denne gangen.

Da skal jeg si noe så cheesy som at vært svangerskap er jo forskjellig. :cool: men akkurat det hjelper vel ikke en dritt:rolleyes:

9dpo, ingen tante, bare det er jo en sensasjon! Høy tapp, faktisk så høy at jeg ikke fant den! Hater Astrid jeg blir oppspilt av småting, jeg kommer til å få så jævlig nedtur hvis det ikke går denne gangen.
Er så klar over det. Men etter nå 11 mnd med skuffelser så er man bare forberedt på en ny tur i kjelleren. Trodde femar skulle funke med en gang vet du :-p

Jeg er så spent på hvordan det går når du tester!! Ville helst sett en test fra deg i morgen altså! :-)

Jeg fikk gravid 3+ to dager etter ikm da jeg mista. Testa ikke før. Andre gangen testa jeg negativt 10dpo, og positivt på ikm (testa ikke i mellom). Da var cb ukesindikator på 1-2, og ble først 3+ to uker etterpå. Så hcg-stigning kan være forskjellig i hver graviditet for samme person også [emoji1]

Jeg fikk gravid 3+ to dager etter ikm da jeg mista. Testa ikke før. Andre gangen testa jeg negativt 10dpo, og positivt på ikm (testa ikke i mellom). Da var cb ukesindikator på 1-2, og ble først 3+ to uker etterpå. Så hcg-stigning kan være forskjellig i hver graviditet for samme person også [emoji1]
Ja, den kan så. Får håpe det gjelder her også, men er så sikker på at det ikke har gått nå. For noe dritt å holde på me dette! Premien er så stor, men nå begynner veien mot den å bli ganske så kjip.
Håper dagen kommer hvor testen er positiv og jeg slipper å tenke mer på det.
Da er det en ny og tung jobb som står for dør pga diabetes. Men den er så verdt det <3

Ja, den kan så. Får håpe det gjelder her også, men er så sikker på at det ikke har gått nå. For noe dritt å holde på me dette! Premien er så stor, men nå begynner veien mot den å bli ganske så kjip.
Håper dagen kommer hvor testen er positiv og jeg slipper å tenke mer på det.
Da er det en ny og tung jobb som står for dør pga diabetes. Men den er så verdt det <3

Krysser fingrene for deg.. har du diabetes eller står du i fare for å få det under svangerskap?

Ah ;) jeg fikk svangerskapvarianten sist så gruer meg til en evt ny runde...
Du får trøste deg med at du slipper å forberede deg i månedsvis før du begynner å prøve på å bli gravid, for å så ikke kunne spise noe gøy i svangerskapet og måle deg 18 ganger daglig fra positiv test. Dette trenger du bare gjøre i noen mnd før du sannsynligvis blir kvitt det igjen. Her fortsetter styret til jeg dør x-D

Jeg trøster meg med- jeg slipper å ta den fæle gkukosetesten x-D haha!!

Men krysser fingrene for at du slipper unna. Det er noe herk å holde på med.

Er så klar over det. Men etter nå 11 mnd med skuffelser så er man bare forberedt på en ny tur i kjelleren. Trodde femar skulle funke med en gang vet du :p

Jeg er så spent på hvordan det går når du tester!! Ville helst sett en test fra deg i morgen altså! :)

Krysser fingrene for deg! Femar er for?
Skal se om jeg ikke får kjøpt meg en test i morgen, hvis om atte, dersom atte... har jo eggløsningstester, men det er vel ikke noe poeng så tidlig?

10 dpo, og fikk denne :smug:
_20170115_103804.JPG

Back
Topp