⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Krysser fingrene for deg! Femar er for?
Skal se om jeg ikke får kjøpt meg en test i morgen, hvis om atte, dersom atte... har jo eggløsningstester, men det er vel ikke noe poeng så tidlig?
Tror el tester bare vil gjøre deg usikker? :-)

Femar gjør samme jobben som pergotime. Modner eggposene slik at de blir klare til å slippe egg ;-)

Testa i dag 9dpo. Ser en supersvak strek, men kan like godt være skygge. Ettersom jeg ikke tempet denne pp, prøver jeg å fortelle meg selv at jeg kan være 8dpo. Tok ikke flere el-tester etter at den ble positiv.

Tror min el ble senere enn antatt, så flytter over til Ikm uke 4. :)

Klikker snart... åpner meg for ei venninne da. Men hun er så sykt dårlig på å vise forståelse.
Bare kommer med råd om å ikke stresse osv.. ja. For det er lett å gjøre noe med!! Og det har faktisk ganske lite å si for om man blir gravid eller ei... åhr... ikke gi ubrukelige råd som ikke funker.
Kan de ikke heller si at de forstår det er tungt og kjipt..???

Takk for utblåsning;)

Klikker snart... åpner meg for ei venninne da. Men hun er så sykt dårlig på å vise forståelse.
Bare kommer med råd om å ikke stresse osv.. ja. For det er lett å gjøre noe med!! Og det har faktisk ganske lite å si for om man blir gravid eller ei... åhr... ikke gi ubrukelige råd som ikke funker.

Takk for utblåsning;)

Huff! Skjønner frustrasjonen din. Håper det ikke er lenge før dere får lønn for strevet :-)

Takk for utblåsning;)

Jeg har også en sånn venninne, utrolig sårende og slitsomt. I vår fortalte jeg henne at vi prøvde, og at jeg håpte jeg var gravid, og også trodde jeg var gravid (følte på masse symptomer, som et par dager senere viste seg å bare være TR som var på vei). Hun bare avfeide alt jeg sa som "det kan jo være tilfeldig", og at jeg sikkert var trøtt og sliten pga. jobb, osv osv. Ble så skuffa over at hun ikke bare kunne være litt positiv og f eks. si "så spennende". Skal jo ikke så mye mer til. Etter at jeg spontanaborterte tok hun ikke kontakt på flere uker, selv om jeg sa jeg hadde mistet. Lesson learned, skal ikke fortelle henne om positiv test neste gang.

Har tenkt litt i ettertid, at siden hun har fortalt meg at samboeren hennes vil ha barn nå, og hun ikke vil, så vil hun kanskje ikke måtte fortelle samboeren at jeg er gravid? Kanskje hun er redd for at han skal begynne å mase på henne?

Takk for utblåsning her også. Er jaggu ikke lett å være prøver over lang tid. Bra vi har forumet (og andre venninner som skjønner greia <3 )

Jeg har også en sånn venninne, utrolig sårende og slitsomt. I vår fortalte jeg henne at vi prøvde, og at jeg håpte jeg var gravid, og også trodde jeg var gravid (følte på masse symptomer, som et par dager senere viste seg å bare være TR som var på vei). Hun bare avfeide alt jeg sa som "det kan jo være tilfeldig", og at jeg sikkert var trøtt og sliten pga. jobb, osv osv. Ble så skuffa over at hun ikke bare kunne være litt positiv og f eks. si "så spennende". Skal jo ikke så mye mer til. Etter at jeg spontanaborterte tok hun ikke kontakt på flere uker, selv om jeg sa jeg hadde mistet. Lesson learned, skal ikke fortelle henne om positiv test neste gang.

Har tenkt litt i ettertid, at siden hun har fortalt meg at samboeren hennes vil ha barn nå, og hun ikke vil, så vil hun kanskje ikke måtte fortelle samboeren at jeg er gravid? Kanskje hun er redd for at han skal begynne å mase på henne?

Takk for utblåsning her også. Er jaggu ikke lett å være prøver over lang tid. Bra vi har forumet (og andre venninner som skjønner greia <3 )
Kjedelig med slike venner :-/ av og til trenger man bare at noen hører og forstår. Ikke råd og disse positive tankene.
Flott å være positiv altså, men det er ikke alltid det er det man trenger å høre. Det kommer en tid for det en annen dag...

Takk for utblåsning;)

Ja! Men da har hun ikke erfart det selv tenker jeg! Når jeg har fortalt folk om SA x 2, så blir folk helt sånn "hva er det som er feil?" "Hva sier legen?" "Får du ikke utredning?" HALO! Det er jo helt normalt!!!!

Ja! Men da har hun ikke erfart det selv tenker jeg! Når jeg har fortalt folk om SA x 2, så blir folk helt sånn "hva er det som er feil?" "Hva sier legen?" "Får du ikke utredning?" HALO! Det er jo helt normalt!!!!

Jeg har fått veldig motsatt respons (bare mistet én gang, da), at folk sier at det er kjempevanlig og nesten alle de kjenner som prøver/har prøvd har opplevd det. Vi får se om responsen endrer seg om jeg mister en gang til. Tenker alltid på en jeg kjenner som mistet tre ganger mellom barn to og tre, og hadde et helt vanlig svangerskap etter det :)

Samme :wacky:

Jeg har i tillegg fri, og derfor alt for mye tid til å tenke tenke tenke.

Har du også IKM på fredag? Jeg regner fredag siden syklusen ligger på 30-31 dager. Tar den tida som er lengst, haha. Så om mensen kommer på torsdag, er syklusen 30 dager o_O Vil helst at den skal være 31 da, synes jeg har kort lutealfase :p

Jeg har også fri, ufrivillig. Haha.. Men er ikke i form da. Sover lite (våkna 04.30 idag), mye magetrøbbel, fryser osv. :hungover:

De prøvde lenge på nr 2, men ikke sånn at de behøvde hjelp. Hun sier at de ble gravid når de sluttet å stresse med det. Men det har jo ofte liten sammenheng med at du blir gravid. Det er nok bare tilfeldig liksom... hater når de drar "slutt å stresse" kortet....

Back
Topp