⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Så langt har vi ikke kommet. Nr 1 ble bestemt litt over midtveis, da vi endelig fant et felles navn vi likte, så det kan bli en utfordring med tid og stunder [emoji23]

Jeg mistenker at typen bare sier ja fordi jeg vil det :rolleyes:
Neida! Han også liker de godt, spesielt Emrik!

Jeg må ha 4 kids, for jeg har 4 navn jeg vil bruke :angelic:

Så pussig, jeg skrev opp Erika på listen for noen dager siden :D

Jeg har stikninger nedentil, og litt sånn strekksmerter når jeg reiser meg opp og sånn. Håper det betyr noe! :D

Så pussig, jeg skrev opp Erika på listen for noen dager siden :D

Jeg har stikninger nedentil, og litt sånn strekksmerter når jeg reiser meg opp og sånn. Håper det betyr noe! :D

Jeg liker veldig godt Erika! Muligens med c, da!
Liker også Elvira til jente og Evander til gutt :D Det blir bare E, hehe. Verken jeg eller kjæresten har navn som starter på E. :p

Håper det klaffer for deg!! :D Ser du også er i PP1, hadde vært artig om det klaffet på første forsøk for oss begge :D Har du barn fra før?

Erika er veldig fint! Ender opp med mange Erikaer her kanskje :p Vi har tenkt på oppkalling. Liker Solveig veldig godt :) Men med to gutter fra før så forundrer det meg ikke om det kommer en til :p Denne dpo er spesielt spennende. Vet ikke hvorfor men jeg har en god følelse. Intuisjonen min har stemt flere ganger før men jeg er redd for å bli for entusiastisk. Fallhøyden er mildt sagt høy :o

Jeg liker veldig godt Erika! Muligens med c, da!
Liker også Elvira til jente og Evander til gutt :D Det blir bare E, hehe. Verken jeg eller kjæresten har navn som starter på E. :p

Håper det klaffer for deg!! :D Ser du også er i PP1, hadde vært artig om det klaffet på første forsøk for oss begge :D Har du barn fra før?

Ja jeg har skrevet opp Erika/ Erica :p
Vi kaller opp etter forbokstav, og både jeg og mannen har besteforeldre som begynner på E. Ene døde nå i desember, så mulig det blir lagt ekstra vekt på bokstaven E <3

Tusen takk, håper det for deg også :) ja jeg har to barn fra før. Du?

Erika er veldig fint! Ender opp med mange Erikaer her kanskje :p Vi har tenkt på oppkalling. Liker Solveig veldig godt :) Men med to gutter fra før så forundrer det meg ikke om det kommer en til :p Denne dpo er spesielt spennende. Vet ikke hvorfor men jeg har en god følelse. Intuisjonen min har stemt flere ganger før men jeg er redd for å bli for entusiastisk. Fallhøyden er mildt sagt høy :eek:

Solveig er fint :happy:
Jeg synes også det er spennende, men jeg er i overkant gira :p

Lykke til! :D

Ja jeg har skrevet opp Erika/ Erica :p
Vi kaller opp etter forbokstav, og både jeg og mannen har besteforeldre som begynner på E. Ene døde nå i desember, så mulig det blir lagt ekstra vekt på bokstaven E <3

Tusen takk, håper det for deg også :) ja jeg har to barn fra før. Du?

Åh, det er en fin tanke! :happy:

Jeg har ikke barn :shy:

Fortsettelsen på "Hanne innbiller seg ting" fortsetter. I dag er jeg irritabel :hilarious:

Hahah ja det er samme som her. Synes både jeg er mer irritabel, det murrer og styrer på. Tror også at luktesansen er bedre enn på lenge. Hvem vet. Men pessimisten (eller realisten) i meg sier at det bare er tøys :p

Hahah ja det er samme som her. Synes både jeg er mer irritabel, det murrer og styrer på. Tror også at luktesansen er bedre enn på lenge. Hvem vet. Men pessimisten (eller realisten) i meg sier at det bare er tøys :p

Pessimisten i meg sier det samme :shifty:
Jeg har vanligvis ikke flaks, så kan ikke forstå det skal skje i PP1 :p

Synptomjakten er i gang her uansett om det nok vil være altfor tidlig å merke noe :p Tror jeg er 4 dpo i dag, og har hatt murringer på høyre side siden EL, så tror nok ikke dette er et tegn. Har ikke ømme bryster, men de stikker litt, og syns området rundt brystvortene er mer pløsete enn vanlig. Har også tørr og litt tett nese. Så nå er det bare å vente i spenning og se hva som skjer, men har ikke helt troa den gangen her heller altså :p

Ny ikm-dato her!

Nå har Fertility Friend bestemt at ikm er 20.01 for meg:) Litt sen el, altså. Er i Roma på ikm, håper tr holder seg unna kjærlighetsferien ;) :D

Back
Topp