Kanskje det var en ekstra kraftig el? Det er i så fall positivtBruker ha el smerter i 6 timer.. nå hadde jeg i 36.. og mye verre enn vanlig. Hva skjer? Mange egg som slapp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det var en ekstra kraftig el? Det er i så fall positivtBruker ha el smerter i 6 timer.. nå hadde jeg i 36.. og mye verre enn vanlig. Hva skjer? Mange egg som slapp?
Jeg pleier å ha vondt i 2-4 dager. Varierer veldigBruker ha el smerter i 6 timer.. nå hadde jeg i 36.. og mye verre enn vanlig. Hva skjer? Mange egg som slapp?
næmen se der! Her er det jo action hihi
Satser på negativ i morgen da
Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Ikke at vi har prøvd så voldsomt lenge, men de første pp'ene gikk verden nesten under. Nå er det litt mer sånn: jaja, enten gravid eller mens. De første mnd planla jeg hvilke dager i dpo som jeg skulle teste.. Nå venter jeg til IKM.El test var negativ i dag dpo land i morgen burde vell ha mye håp denne pp, men kjenner jeg har gitt helt opp egentlig.. er ikke gøy å prøve lenger.
Jeg pleier å ha vondt i 2-4 dager. Varierer veldig
Hvor mange dpo?Oj.. det var lenge.. el smerter ble avløst av bekkenløsningsmerter her.. det fikk jeg og når jeg ble gravid med nr 2... spennende
Forstår deg godt var sånn jeg også følte det da vi prøvde med nummer 1. Var så vandt til skuffelser, så da vi endelig fikk prøve med femar hadde jeg ingen forhåpninger. Ikke en gang da testen var positiv, klarte jeg helt å slippe jubelen løs. Var skråsikker på at noe kom til å gå galt. Var for godt til å være sant at det skulle gå første gang vi prøvde med hormonbehandling. Men han holdt seg altså inni magen helt til han var ferdigEl test var negativ i dag dpo land i morgen burde vell ha mye håp denne pp, men kjenner jeg har gitt helt opp egentlig.. er ikke gøy å prøve lenger.
Prøvde kun 5pp med nr en og da spiren satt var det første pp vi prøvde med el tester og diverse. Så den gang var det spennende å være prøver.Forstår deg godt var sånn jeg også følte det da vi prøvde med nummer 1. Var så vandt til skuffelser, så da vi endelig fikk prøve med femar hadde jeg ingen forhåpninger. Ikke en gang da testen var positiv, klarte jeg helt å slippe jubelen løs. Var skråsikker på at noe kom til å gå galt. Var for godt til å være sant at det skulle gå første gang vi prøvde med hormonbehandling. Men han holdt seg altså inni magen helt til han var ferdig
Eggløsning er den dagen el testen blir negativ igjenRegner man forresten eggeløsning fra den siste dagen man får positiv test, og så dpo 1 første dag man får negativ?
Hvor mange dpo?
Hopper inn her jeg! Egentlig på CD39 og hadde IKM 30/12, men kroppen har tydeligvis ikke fått EL for nå virker det som den er i anmarsj. Etter en sjekk oppi der Så da tipper jeg ny IKM er 21/1 Lenge siden jeg har vært så optimistisk som nå
Pp 6 - barn nr 2
19/1 - første pp etter MA uke 9 i november.
Velkommen hit!Litt usikker på alt om dagen, men i følge FF skal jeg ha Ikm 18/1