⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Tusen takk for det! Håper alle her havner i Septemberforumet <3

Kjipt med kjemisk ja. Fikk liksom opp håpet etter tre positive tester. Clearblue sin digitale var nok verst for resten kunne eg avskrevet som skyggestreker... men tvi tvi og bedre lykke neste gang :)
Ja! Har ei september jente fra før så vet at september er en fin mnd å få barn i :)

Den ser jeg veldig godt! Er lov å bli lei seg da :( Når har du tenkt til å teste denne gangen da? Blir du å vente til etter IKM ?

Jeg har litt blandede følelser når det kommer til kjemisk, på en måte så skulle jeg ønske at jeg hadde opplevd det for da hadde jeg ihvertfall vist at det ikke er noe galt! Har testet fra 8 dpo alle rundene å aldri fått noen strek :/

Ja! Har ei september jente fra før så vet at september er en fin mnd å få barn i :)

Den ser jeg veldig godt! Er lov å bli lei seg da :( Når har du tenkt til å teste denne gangen da? Blir du å vente til etter IKM ?

Jeg har litt blandede følelser når det kommer til kjemisk, på en måte så skulle jeg ønske at jeg hadde opplevd det for da hadde jeg ihvertfall vist at det ikke er noe galt! Har testet fra 8 dpo alle rundene å aldri fått noen strek :/

Da går vi for september ;-)
Har ei født i juni og det var ikkje så behagelig da den sommeren var kokvarm :P

Er litt usikker. iom. at eg tror EL var tidligere enn forventet, så vil jo da også IKM være det. Tror derfor eg kommer til å teste tidligere, selv om eg lovde meg selv å vente til 17.1. Men vi får se hvordan det går og hvordan kroppen kjennes når det nærmer seg :) Sist var eg kvalm, svimmel og hadde mye stikninger en uke etter EL. Det var bakgrunnen for den tidlige testingen sist. Hadde en følelse av at alle disse tidlige tegnene var et dårlig tegn og det hadde eg rett i. Håper derfor på en "normal" kropp denne pp :)

Skjønner hva du mener. Er jo en liten trøst i å vite at man nesten ble gravid. Et lite positivt tegn :) Men samtidig har dette gjort meg mye mer bekymret, og har lest side opp og side ned om kjemisk graviditet. Men det gjør vel alle prøvede uansett, så hadde sikkert ikkje forandret så mye;)

Håper det klaffer for deg denne pp! :)

Noen som har vært til utredning som vet når i syklusen det bør gjøres? Med tanke på ultralyd og blodprøver? Har fått tilbud om time privat i neste uke, men lurer på om det lønner seg å gjennomføre en viss tid i syklusen.

Hei! :) Kan jeg være med her? Litt usikker på dato enda, fikk en nesten positiv EL-test i dag, så håper den blir positiv enten senere i dag eller i morgen. Kan settes opp på lørdag 21. foreløpig, pp7 :) Lykke til alle sammen! :D

Noen som har vært til utredning som vet når i syklusen det bør gjøres? Med tanke på ultralyd og blodprøver? Har fått tilbud om time privat i neste uke, men lurer på om det lønner seg å gjennomføre en viss tid i syklusen.
Vet ikke når i syklusen det er mest gunstig, men jeg var rundt cd14. Gynekologen sa ikke noe om at jeg burde komme før eller senere heller. Uansett, jeg fikk da svar på hvordan kroppen lå an i forhold til el (som da ikke var i sikte) og hun fikk tatt alle prøver og telle det hun ville telle (follikkelposer?). Fikk konstantert pcos der og da og fikk samtidig resept på provera og femar. Lykke til! Jeg gikk også privat.

Vet ikke når i syklusen det er mest gunstig, men jeg var rundt cd14. Gynekologen sa ikke noe om at jeg burde komme før eller senere heller. Uansett, jeg fikk da svar på hvordan kroppen lå an i forhold til el (som da ikke var i sikte) og hun fikk tatt alle prøver og telle det hun ville telle (follikkelposer?). Fikk konstantert pcos der og da og fikk samtidig resept på provera og femar. Lykke til! Jeg gikk også privat.

Takk for det. Spurte i dag da jeg skulle bekrefte timen, så da sa de at det ikke spilte noen rolle. Blir på cd 21.
Forresten positiv el test i dag[emoji13]

Takk for det. Spurte i dag da jeg skulle bekrefte timen, så da sa de at det ikke spilte noen rolle. Blir på cd 21.
Forresten positiv el test i dag[emoji13]

Tror CD 21 er bra for da kan de bekrefte på blodprøve om du har hatt el. Jeg tok blodprøve på CD 3 og CD 21.

Veldig tidlig, men kan små stikking i siden være et tegn?

Da har jeg vert hos gynekologen. Den ene eggposen var 24 mm mens en annen var 18mm. De pleier å slippe egg på 19mm så kunne være jeg hadde hatt el i går eller at jeg får store eggposer før de slipper.
Aksjer er i hvertfall lagt inn i dag. Negativ el test da. Ganske svak egentlig. Så ny test i morgen og aksjer i noen dager fremover bare for å være sikker :-)

Skal være over el, var positiv test i helga hm
Har du fått negativ test? Sjekket at du ikke har fått positiv igjen? Det skjedde med meg da jeg ble gravid med første :-)

Opplever stikninger insiden så og si hver syklus. Både fra og etter el. Men kan også være graviditetstegn:-) vanskelig å si med denne kroppen. Alt kan være tegn på alt x-D

Da har jeg vert hos gynekologen. Den ene eggposen var 24 mm mens en annen var 18mm. De pleier å slippe egg på 19mm så kunne være jeg hadde hatt el i går eller at jeg får store eggposer før de slipper.
Aksjer er i hvertfall lagt inn i dag. Negativ el test da. Ganske svak egentlig. Så ny test i morgen og aksjer i noen dager fremover bare for å være sikker :-)
Så utrolig interessant å vite og at de kan måle sånt [emoji4] spennende å se om du slipper/slapp to egg da, hehe.

Så utrolig interessant å vite og at de kan måle sånt [emoji4] spennende å se om du slipper/slapp to egg da, hehe.
Hadde vert mer enn ok om eggene slipper og jeg blir gravid nå:-) men 2 egg!! Kan bli tvillinger da :-O

Har du fått negativ test? Sjekket at du ikke har fått positiv igjen? Det skjedde med meg da jeg ble gravid med første :-)

Opplever stikninger insiden så og si hver syklus. Både fra og etter el. Men kan også være graviditetstegn:-) vanskelig å si med denne kroppen. Alt kan være tegn på alt x-D

Var negativ i går så tviler på det, men har jo ikke sjekket i dag da....hmm

Må nok bare smøre deg med tålmodighet:-) hvilken syklusdag er du på? :-)

CD 16 i dag, Ikm er mellom 16-18 januar(har to apper som er uenige) hadde positiv el på fredag og lørdag(muligens søndag også).

Spennende da:-) Lykke til:-D

Har ikke merket det så mye før, mulig jeg overtenker veldig her her også men[emoji85] Vil jo så gjerne se 2 streker neste uke! La inn aksjer forrige mandag + om søndagen.

Back
Topp