⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Har ikke merket det så mye før, mulig jeg overtenker veldig her her også men[emoji85] Vil jo så gjerne se 2 streker neste uke! La inn aksjer forrige mandag + om søndagen.
Hjernen kan lage mye krøll for kroppen:-/ krysser fingrene for at det er symptom på svangerskap og ikke hjernekrøll;-p

Negativ el-test i dag også. Er så vidt det gir utslag på testen. Mulig jeg må flytte over til uke 4 etter hvert, men gir ikke opp uke 3 helt enda :)

Hjernen kan lage mye krøll for kroppen:-/ krysser fingrene for at det er symptom på svangerskap og ikke hjernekrøll;-p

Ha ha håper der ja:p Negativ el-test, måtte sjekke siden du spurte. livmortappen er mindre åpen en i helga også.

Super positivt el test i dag og el smerter fra he@#$ ! Men hjelper så lite med gubben med 40 i feber og full influensa :banghead: han sa "go for it" men kan være fare for at om du blir gravid blir ungen en smule rar :hilarious: nei takk ..svett vil jeg helst bli etter sex ikke pga av det nærmest dryper av deg :dead: så jeg hopper nok dessverre ut av denne.. føles helt greit . Drømte i natt om desember baby :joyful: så har noen mnd å klare det på ;)

Da går vi for september ;-)
Har ei født i juni og det var ikkje så behagelig da den sommeren var kokvarm :p

Er litt usikker. iom. at eg tror EL var tidligere enn forventet, så vil jo da også IKM være det. Tror derfor eg kommer til å teste tidligere, selv om eg lovde meg selv å vente til 17.1. Men vi får se hvordan det går og hvordan kroppen kjennes når det nærmer seg :) Sist var eg kvalm, svimmel og hadde mye stikninger en uke etter EL. Det var bakgrunnen for den tidlige testingen sist. Hadde en følelse av at alle disse tidlige tegnene var et dårlig tegn og det hadde eg rett i. Håper derfor på en "normal" kropp denne pp :)

Skjønner hva du mener. Er jo en liten trøst i å vite at man nesten ble gravid. Et lite positivt tegn :) Men samtidig har dette gjort meg mye mer bekymret, og har lest side opp og side ned om kjemisk graviditet. Men det gjør vel alle prøvede uansett, så hadde sikkert ikkje forandret så mye;)

Håper det klaffer for deg denne pp! :)
Ja tungt å gå høygravid på sommeren :/

Blir spennende å følge med deg denne runden da :D tusen takk! satser på full klaff for deg og og at spiren sitter løpet ut !:)

Slik jeg har forstått det så ender 50% av graviditetene med kjemisk så det kan jo ikke være så ille med mindre man opplever det gjentatte ganger? :)

Super positivt el test i dag og el smerter fra he@#$ ! Men hjelper så lite med gubben med 40 i feber og full influensa :banghead: han sa "go for it" men kan være fare for at om du blir gravid blir ungen en smule rar :hilarious: nei takk ..svett vil jeg helst bli etter sex ikke pga av det nærmest dryper av deg :dead: så jeg hopper nok dessverre ut av denne.. føles helt greit . Drømte i natt om desember baby :joyful: så har noen mnd å klare det på ;)
Har dere fått lagt inn noen aksjer tidligere? Du har jo enda tid i morgen :D

Hei! Er ny her, men inne i 2 pp. Fikk positiv eggeløsningstest den 3, og negativ i går. Er det på den dagen testen er positv man teknisk sett har eggeløsning? La inn "aksjer" kun den positive dagen og dagen etter, så håper det sitter xsmile9 Har ikm den 17.1

Negativ el-test i dag også. Er så vidt det gir utslag på testen. Mulig jeg må flytte over til uke 4 etter hvert, men gir ikke opp uke 3 helt enda :)
Mine tester er alltid sånn de gangene jeg har testa. Nesten så man ikke ser streken. Selv på det sterkeste. Men el-slim (og åpen tapp) og mensen to uker etterpå 3 ganger. Jeg testet litt før vi begynte å prøve for å lære meg. Sånn ser det ut nå også...enn så lenge. Tror kanskje el er om et par dager (trodde i morgen, men nå tror jeg lørdag), har begynt med mer slim og åpen tapp, så får håpe på bedre strek i ettermiddag.

Hei! Er ny her, men inne i 2 pp. Fikk positiv eggeløsningstest den 3, og negativ i går. Er det på den dagen testen er positv man teknisk sett har eggeløsning? La inn "aksjer" kun den positive dagen og dagen etter, så håper det sitter xsmile9 Har ikm den 17.1
El er skjer når testen er negativ igjen:-)

Yey!! Positiv el test!! :-D
Men dere!? Jeg får ikke lov å legge ut bilder her. Får opp en varsel om feil. Har fått denne i en mnd nå.. noen med samme problem?

Yey!! Positiv el test!! :-D
Men dere!? Jeg får ikke lov å legge ut bilder her. Får opp en varsel om feil. Har fått denne i en mnd nå.. noen med samme problem?
Så gøy :) dersom jeg tar bilde med vanlig mobilkamera får jeg også opp feilmelding, men med snapchat går det greit. Tror det har noe med oppløsning på bildet

Venter fortsatt på el.. Har åpen tapp, el slim og litt smerter. Får se om testen blir positiv i ettermiddag. Er på cd 16 i dag. Dumme tollere som tok vitexen min!! Skulle vært 2 dpo i dag.. Har vært masse aksjer i det siste da, så jeg håååper el er rett rundt hjørnet!

Har dere fått lagt inn noen aksjer tidligere? Du har jo enda tid i morgen :D
Nei dessverre siden han har vært syk nesten hele uke.. og jeg er ikke hjemme før lørdag :(

Javel. Et voldsomt hopp i LH- økning.helt greit :D Øverste fra i går og nederste fra i dag. Begge tatt 10:30.
Snapchat-4074733470964428468.jpg

Nå er jeg blitt litt usikker på om jeg egentlig har hatt eller skal ha EL, eller om den ikke vil komme denne perioden heller :/ har tatt cb digital el-test flere dager mens jeg ventet på tester fra bt, og ingen av disse har vært positive, så kjøpte meg nye a1 i går for de er litt lettere å se stigningen på. I går tok en test på formiddagen, en på kvelden og den siste ble tatt i dag tidlig (endelig fått testene!). Hva tror dere? Har jeg kanskje gått glipp av toppen? Er så lei av tullete sykluser nå... :(
ImageUploadedByBV Forum1483611848.052127.jpg

Ja tungt å gå høygravid på sommeren :/

Blir spennende å følge med deg denne runden da :D tusen takk! satser på full klaff for deg og og at spiren sitter løpet ut !:)

Slik jeg har forstått det så ender 50% av graviditetene med kjemisk så det kan jo ikke være så ille med mindre man opplever det gjentatte ganger? :)

Blei satt igang en mnd før termin sist, så fødte i midten av juni. Husker eg gruet meg til å være høygravid på sommeren, men denne gangen bryr eg meg ikkje i det hele tatt kjenner eg. Vil bare bli gravid :P Kan være man endrer mening om man skulle ende opp som gravid da... ;-)

Kjenner eg sliter med å gå rundt i dpo land. Sist gang visste eg ikkje eg var gravid før eg testet, så slapp unna hele ventingen. Denne gangen går eg og tenker på alt mulig og tolker hvert eneste kroppslige symptom som en indikator på gravid/ikkje gravid. Veldig slitsomt... skal bli noen lange dager fremover ;)

Bruker ha el smerter i 6 timer.. nå hadde jeg i 36.. og mye verre enn vanlig. Hva skjer? Mange egg som slapp? :p

Back
Topp