⭐️ IKM uke 3 ⭐️

Første runde med El tester her. Negativ i dag på cd 11. Har ikke tatt El tester før. Stod at ved 27 dagers syklus skulle en begynne på cd 10. Har variert mellom 27-31. Stemmer dette med når dere mer erfarne damer begynner å teste?
Ja det høres fornuftig ut :) Du skal jo teste deg fram til en positiv el test så da starter man gjerne å teste litt før :)

Tror eg må kjøpe meg slike EL tester neste pp om det ikkje blir positiv test i uke 3. Vet ikkje heilt om samboeren min er enig i at det er det samme som å ta det med ro og ikkje stresse men... ;) iflg app'en min skal EL denne pp være 3.1, men den 26-29.12 hadde eg mye slim. Den 29.12 var dette blankt, likt eggehvite. Den 30.12 hadde eg stikkende ubehag på venstre side i lysken, så begynner å lure på om kanskje EL kom tidligere denne pp som resultat av kjemisk sist periode. Veldig usikker, da jeg ikkje har tenkt så veldig over dette med EL og syklusen min tidligere, men tror kanskje den kom tidligere enn forventet. Litt irriterende å ikkje ha kontroll kjenner eg, men har lagt inn aksjer i romjulen 26-30.12 og igår 01.01. Så går vi håpe det holdt hvis EL kom tidligere....
Da er du ihvertfall safe på aksjerlegging tidlig :P
vanskelig å si når tid el kommer etter en kjemisk! :/ Jeg blir også kjempe frustrert over å ikke vite når jeg har eggløsning! Så det gir meg mer stress

Da er du ihvertfall safe på aksjerlegging tidlig :P
vanskelig å si når tid el kommer etter en kjemisk! :/ Jeg blir også kjempe frustrert over å ikke vite når jeg har eggløsning! Så det gir meg mer stress

Det er nok noe i det du sier der. Tror nok det blir EL tester på meg neste pp, hvis det ikkje klaffer no. Blir gal av å ikkje vite :/ Har en følelse av at EL har vært mtp slim og stikninger, men tør ikkje å stoppe likevel ;) Ikkje det at vi skal stoppe å ha sex, men hadde vært greit å slappe litt mer av.

Jeg leste meg over ikm-lista nå. Jeg er bare inne i pp2, og mange her har jo holdt på kjempelenge! Jeg vil bare si all ære til dere for at dere holder ut og jeg ønsker dere mer enn meg en positiv test i uke 3! (egentlig ønsker jeg at alle her skal få det, men det er vel å ta litt hardt i)

Det er nok noe i det du sier der. Tror nok det blir EL tester på meg neste pp, hvis det ikkje klaffer no. Blir gal av å ikkje vite :/ Har en følelse av at EL har vært mtp slim og stikninger, men tør ikkje å stoppe likevel ;) Ikkje det at vi skal stoppe å ha sex, men hadde vært greit å slappe litt mer av.
Jepp! Er uten el tester selv denne runden så vet hvordan det føles. Hadde veldig eggløsningsmerter i går så hadde vært greit å få det bekreftet eller avkreftet med en el test! :P Men når jeg ikke kan det så må jeg fortsatt stresse over å MÅTTE ha sex!! Vanligvis så har vi "plikt sex" rundt EL og normal avslappet sex ellers i syklusen.

Jeg leste meg over ikm-lista nå. Jeg er bare inne i pp2, og mange her har jo holdt på kjempelenge! Jeg vil bare si all ære til dere for at dere holder ut og jeg ønsker dere mer enn meg en positiv test i uke 3! (egentlig ønsker jeg at alle her skal få det, men det er vel å ta litt hardt i)
Jeg er i pp10 å vil si at jeg har prøvd en stund, men det er alltid noen som har prøvd mye lengre enn deg selv så det blir veldig vanskelig å sammenligne! Alle her inne er utolmodige enten de er i pp1 eller pp30, sånn er det bare. Så du skal ikke få noen samvittighet for det :Heartred:Heartred Drømmen hadde jo vært at det klaffet for alle denne runden!!:love017

Jeg er av de som begynner å dra på meg noen pp.. Er nå i PP 9 og 10 mnd (grunnet lange sykluser). Men må nesten si at jeg tok det tyngre når tr dukket opp de første mnd. Hadde så høye forventninger da, de er ikke så høye lengre... Blir alltid trist og lei meg når tanta kommer, men det går fortere over. Også fokuserer jeg på de som har prøvd lengre enn meg og blir gravide, blir så utrolig glad på deres vegne! Som det ble nevnt over her så er man utålmodig enten det er pp1 eller man har prøvd lenge. Ønsker alle lykke til! Det er fortjent uansett :dummy1::dummy:

Takk for sympati :)

Jepp! Er uten el tester selv denne runden så vet hvordan det føles. Hadde veldig eggløsningsmerter i går så hadde vært greit å få det bekreftet eller avkreftet med en el test! :P Men når jeg ikke kan det så må jeg fortsatt stresse over å MÅTTE ha sex!! Vanligvis så har vi "plikt sex" rundt EL og normal avslappet sex ellers i syklusen.

Samme her :P Lenge siden vi har hatt så mye sex som vi har hatt i romjulen frem til nå :D Samboer kommer nok aldri til å klage no :D Må jo berre fortsette så lenge eg ikkje er sikker på EL. Litt slitsomt.
Sist pp hadde vi sex 2 ganger når eg hadde slim og det resulterte i en kjemisk... Håper derfor at det skal gå rett vei denne gangen, men har egentlig ikkje troa.

Samme her :p Lenge siden vi har hatt så mye sex som vi har hatt i romjulen frem til nå :D Samboer kommer nok aldri til å klage no :D Må jo berre fortsette så lenge eg ikkje er sikker på EL. Litt slitsomt.
Sist pp hadde vi sex 2 ganger når eg hadde slim og det resulterte i en kjemisk... Håper derfor at det skal gå rett vei denne gangen, men har egentlig ikkje troa.
For en koselig romjulstid da :D
Jeg har troa for deg jeg :D :D
Høres jo bra ut når dere bare trengte å hoppe i høyet to ganger :D kjipt at det endte i kjemisk da :( <3

For en koselig romjulstid da :D
Jeg har troa for deg jeg :D :D
Høres jo bra ut når dere bare trengte å hoppe i høyet to ganger :D kjipt at det endte i kjemisk da :( <3

Tusen takk for det! Håper alle her havner i Septemberforumet <3

Kjipt med kjemisk ja. Fikk liksom opp håpet etter tre positive tester. Clearblue sin digitale var nok verst for resten kunne eg avskrevet som skyggestreker... men tvi tvi og bedre lykke neste gang :)

Back
Topp