Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha disse mannfolka.. Jeg ser også "noe" i dag, men synes den er lik gårsdagens. Liker ikke disse skyggestreken altså, synes jeg har dem omtrent hver prøveperiode...
Ja helt blenda imorges. Blir spennende å se om det kommer mens.Har du testet mer?
Så herlig Gøy når de spør og engasjerer seg Hadde en liten samtale med mannen før leggetid en kveld. Er jo litt som å lære opp en nybegynner. De som bare skal gjøre som de pleier, bare litt oftere en liten periode i måneden.. Hahah... Men gøy også Tror jeg skal inn å finne en eggløsningsvideo på YouTube til hanOppdatering: Nå har jeg brukt kvelden på å vise mannen bilder av testene i alle vinkler og forskjellig lys, så nå har han fått streksyn og ser de og Best å komme seg i seng, ny test på morgenurin i morgen (Vi har egentlig ikke helt troa, så blir ikke skuffet altså. Men gøy at han engasjerer seg!)
Manglende øking? I mine øyne var det definitivt økning fra 12 til 13Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?
Manglende øking? I mine øyne var det definitivt økning fra 12 til 13
Huuurraaa
Satser på at du ikke får mensen, og skulle du får mensen så blir du gravid neste PPJa helt blenda imorges. Blir spennende å se om det kommer mens.
Forrige gang jeg fjernet spiral var 01 August 2018. Fikk da mensen samme dag. Vi skulle unngå eggløsning så vi brukte kondom i den fertile uken trodde vi. 14 September fikk jeg positive tester. Mens termin ble jo 15 Mai. Men ble flyttet til 25 Mai på Ordinær ultralyd. Så ble han født 12 dager over der igjen. Så føltes jo som verdens lengste svangerskap
Hvis syklusen min blir like ødelagt denne gangen skjønner jeg ingenting. Jaja. Blir nok forhåpentligvis gravid en eller annen gang. Bare utålmodig når man endelig går inn for å prøve
Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?
Du kan sette meg på TR, som forventet. Da rusler jeg igjen til ny IKM gruppe (33) og kjøre på PP23. Masse lykke til alle sammen! Og Gratulerer til de som har fått positive tester
Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?
Takk! hvordan går det med deg? Vi har vært på omtrent samme IKM gruppe en stund Så at du har antydning til svak strek? Spennende tider!Åh, det var kjedelig Håper den sitter veldig snart Masse lykke til!
Sniker. Ikke heng deg opp i. Babyplan blir aldri sterkere. Mine ble ikke heller sterkere, og jeg hadde tvillinger. Prøv å følge heller opp med CB digital. Når du er over 5+ skal du ha 3+ på digital. Og da vet du at du har mer enn 2700 hcg i urinen.Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?
Du må få lov å kose deg litt midt oppi alt detteDagens test 11 DPO. Tatt progesteron i dag, men tror jeg dropper mer påfyll av det om to dager (skal ta annenhver dag) så ikke tanta kommer forsinket i tillegg
Ser ut til at det blir vin til maten i kveld i det minste, skal i middagsselskap
Vis vedlegget 361882
Du må få lov å kose deg litt midt oppi alt dette
Så herlig Gøy når de spør og engasjerer seg Hadde en liten samtale med mannen før leggetid en kveld. Er jo litt som å lære opp en nybegynner. De som bare skal gjøre som de pleier, bare litt oftere en liten periode i måneden.. Hahah... Men gøy også Tror jeg skal inn å finne en eggløsningsvideo på YouTube til han
Dagens test 11 DPO. Tatt progesteron i dag, men tror jeg dropper mer påfyll av det om to dager (skal ta annenhver dag) så ikke tanta kommer forsinket i tillegg
Ser ut til at det blir vin til maten i kveld i det minste, skal i middagsselskap
Vis vedlegget 361882
Synes det ser ut som helt fin økning jegHadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?