⭐️ IKM uke 29 ⭐️

20 dpo/5+2 og dette blir nok min siste test! Teststreken er sterkere enn kontrollstreken.
 

Vedlegg

  • 16781B6B-7A99-4916-83CE-FEEA6D411AE9.jpeg
    16781B6B-7A99-4916-83CE-FEEA6D411AE9.jpeg
    734,4 KB · Visninger: 113
Haha disse mannfolka.. :p Jeg ser også "noe" i dag, men synes den er lik gårsdagens. Liker ikke disse skyggestreken altså, synes jeg har dem omtrent hver prøveperiode...

Oppdatering: Nå har jeg brukt kvelden på å vise mannen bilder av testene i alle vinkler og forskjellig lys, så nå har han fått streksyn og ser de og :hilarious::hilarious::hilarious: Best å komme seg i seng, ny test på morgenurin i morgen :goodnight (Vi har egentlig ikke helt troa, så blir ikke skuffet altså. Men gøy at han engasjerer seg!)
 
Har du testet mer? :)
Ja helt blenda imorges. Blir spennende å se om det kommer mens.

Forrige gang jeg fjernet spiral var 01 August 2018. Fikk da mensen samme dag. Vi skulle unngå eggløsning så vi brukte kondom i den fertile uken trodde vi. 14 September fikk jeg positive tester. Mens termin ble jo 15 Mai. Men ble flyttet til 25 Mai på Ordinær ultralyd. Så ble han født 12 dager over der igjen. Så føltes jo som verdens lengste svangerskap :hilarious:

Hvis syklusen min blir like ødelagt denne gangen skjønner jeg ingenting. Jaja. Blir nok forhåpentligvis gravid en eller annen gang. Bare utålmodig når man endelig går inn for å prøve :hilarious:
 
Oppdatering: Nå har jeg brukt kvelden på å vise mannen bilder av testene i alle vinkler og forskjellig lys, så nå har han fått streksyn og ser de og :hilarious::hilarious::hilarious: Best å komme seg i seng, ny test på morgenurin i morgen :goodnight (Vi har egentlig ikke helt troa, så blir ikke skuffet altså. Men gøy at han engasjerer seg!)
Så herlig :love7 Gøy når de spør og engasjerer seg :gen014 Hadde en liten samtale med mannen før leggetid en kveld. Er jo litt som å lære opp en nybegynner. De som bare skal gjøre som de pleier, bare litt oftere en liten periode i måneden.. Hahah... Men gøy også :hilarious: Tror jeg skal inn å finne en eggløsningsvideo på YouTube til han :hilarious:
 
Du kan sette meg på TR, som forventet. :bored: Da rusler jeg igjen til ny IKM gruppe (33) og kjøre på PP23. Masse lykke til alle sammen!:D Og Gratulerer til de som har fått positive tester:Heartred:Heartred
 
Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså :banghead: kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?
 

Vedlegg

  • 62F14828-460A-4349-BA8C-2BDB10B7D75A.jpeg
    62F14828-460A-4349-BA8C-2BDB10B7D75A.jpeg
    706,1 KB · Visninger: 98
Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså :banghead: kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?
Manglende øking? I mine øyne var det definitivt økning fra 12 til 13 :joyful:

Huuurraaa :happy:
 
Ja helt blenda imorges. Blir spennende å se om det kommer mens.

Forrige gang jeg fjernet spiral var 01 August 2018. Fikk da mensen samme dag. Vi skulle unngå eggløsning så vi brukte kondom i den fertile uken trodde vi. 14 September fikk jeg positive tester. Mens termin ble jo 15 Mai. Men ble flyttet til 25 Mai på Ordinær ultralyd. Så ble han født 12 dager over der igjen. Så føltes jo som verdens lengste svangerskap :hilarious:

Hvis syklusen min blir like ødelagt denne gangen skjønner jeg ingenting. Jaja. Blir nok forhåpentligvis gravid en eller annen gang. Bare utålmodig når man endelig går inn for å prøve :hilarious:
Satser på at du ikke får mensen, og skulle du får mensen så blir du gravid neste PP :D

haha, jeg er helt lik, nå som vi har startet å prøve så vil jeg helst bli gravid med en gang :hilarious:
 
Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså :banghead: kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?

De er ikke ment til å måle så nøyaktig. Det kan være mange ting som påvirker, fargestoffet i testen, konsentrasjonen av urinen osv. Og helst bør det gå 2-3 dager hvis en skal kunne se økning. Vil tro alt er ok, men forstår du blir bekymret ❤️
 
Åh, det var kjedelig :( Håper den sitter veldig snart ❤️ Masse lykke til!
Takk!:Heartred hvordan går det med deg? Vi har vært på omtrent samme IKM gruppe en stund:laughing002 Så at du har antydning til svak strek? Spennende tider!
 
Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså :banghead: kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?
Sniker. Ikke heng deg opp i. Babyplan blir aldri sterkere. Mine ble ikke heller sterkere, og jeg hadde tvillinger. Prøv å følge heller opp med CB digital. Når du er over 5+ skal du ha 3+ på digital. Og da vet du at du har mer enn 2700 hcg i urinen.
 
Dagens test 11 DPO. Tatt progesteron i dag, men tror jeg dropper mer påfyll av det om to dager (skal ta annenhver dag) så ikke tanta kommer forsinket i tillegg :dead:

Ser ut til at det blir vin til maten i kveld i det minste, skal i middagsselskap :)
F2257040-77E2-4FE4-984B-B4E58A490A82.jpeg
 
Dagens test 11 DPO. Tatt progesteron i dag, men tror jeg dropper mer påfyll av det om to dager (skal ta annenhver dag) så ikke tanta kommer forsinket i tillegg :dead:

Ser ut til at det blir vin til maten i kveld i det minste, skal i middagsselskap :)
Vis vedlegget 361882
Du må få lov å kose deg litt midt oppi alt dette:Heartred
 
Så herlig :love7 Gøy når de spør og engasjerer seg :gen014 Hadde en liten samtale med mannen før leggetid en kveld. Er jo litt som å lære opp en nybegynner. De som bare skal gjøre som de pleier, bare litt oftere en liten periode i måneden.. Hahah... Men gøy også :hilarious: Tror jeg skal inn å finne en eggløsningsvideo på YouTube til han :hilarious:

Herlig altså! Han var ikke så inni alt dette i starten, men etter hvert som PP-ene flyr av gårde, så begynner han å sette seg inn i det. Hver morgen starter nå med «Hva var tempen?» etterfulgt av «Ok, hva betyr det?» :hilarious: Han er så søt, prøver i alle fall :smiley-ashamed004
 
Dagens test 11 DPO. Tatt progesteron i dag, men tror jeg dropper mer påfyll av det om to dager (skal ta annenhver dag) så ikke tanta kommer forsinket i tillegg :dead:

Ser ut til at det blir vin til maten i kveld i det minste, skal i middagsselskap :)
Vis vedlegget 361882

Har den ikke en svak strek da? Henger ikke helt med på resten av tråden, men ser i alle fall antydningen :)
 
Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså :banghead: kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?
Synes det ser ut som helt fin økning jeg :)
 
Back
Topp