⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Samme skygge i dag, ikke blitt sterkere, så da slår jeg meg til ro at det er litt rester igjen etter SA-en og at TR kommer om noen dager. Har kjempetroen på neste PP :chicken: Jeg er klar!
D2B5E91C-88A8-48F6-AFF4-DF98E47062DD.jpeg
 
Der kom mensen, så ingenting denne mnd. Det positive er at mens kom som ventet, og syklus stemmer
 
Samme skygge i dag, ikke blitt sterkere, så da slår jeg meg til ro at det er litt rester igjen etter SA-en og at TR kommer om noen dager. Har kjempetroen på neste PP :chicken: Jeg er klar!Vis vedlegget 361953
*sniker* er det vanlig med rester etter sa? Tok en g-test 7 dager etter og den var blenda.. fikk negativ hos legen dagen før jeg begynte å blø, selv med hcg på 55 o_O
 
*sniker* er det vanlig med rester etter sa? Tok en g-test 7 dager etter og den var blenda.. fikk negativ hos legen dagen før jeg begynte å blø, selv med hcg på 55 o_O

Jeg hadde en inkomplett SA, så måtte på Cytotec-kur (var 8+5 og hadde hcg på 53.000) Ringte faktisk Ullevål her om dagen for å sjekke siden jeg syntes det tar så lang tid. På infoarket stod det man skulle kontakte de om man tok en vanlig g-test som fortsatt var positiv etter fire uker, noe min var. Men siden den fortsatt sank, fikk jeg bare beskjed om at det kunne ta tid :dead: Men satser på helt negativ test etter neste TR :happy:
 
:Heartpink
Jeg hadde en inkomplett SA, så måtte på Cytotec-kur (var 8+5 og hadde hcg på 53.000) Ringte faktisk Ullevål her om dagen for å sjekke siden jeg syntes det tar så lang tid. På infoarket stod det man skulle kontakte de om man tok en vanlig g-test som fortsatt var positiv etter fire uker, noe min var. Men siden den fortsatt sank, fikk jeg bare beskjed om at det kunne ta tid :dead: Men satser på helt negativ test etter neste TR :happy:
Okay, såpass ja:Heartpink Har du hatt tr i mellom? (Sikkert dumt spm, for jeg tror jo EL skjer hvis HCG er helt ute av kroppen, men er mye jeg ikke forstår av denne kvinnekroppen, selv etter 2 unger og over 30 år :bag:)
 
:Heartpink
Okay, såpass ja:Heartpink Har du hatt tr i mellom? (Sikkert dumt spm, for jeg tror jo EL skjer hvis HCG er helt ute av kroppen, men er mye jeg ikke forstår av denne kvinnekroppen, selv etter 2 unger og over 30 år :bag:)

Man kan ha EL med hcg i kroppen, ja :happy: Har hatt både EL og en TR allerede (har testet og tempet) og så ny EL :wtf: Innmari klar for å få tilbake «gammel» syklus og ny spire nå :D
 
Det lovet så godt for rekorden med mandags-ikm-erne...
 
Jeg fikk tr på lørdag.

Så kjedelig! Men da er ny PP i gang og nye muligheter ❤️

TR her også i dag, har opprettet IKM uke 34 om kanskje noen av dere også hører til der? Lykke til alle! :smiley-angelic003

@Honningbjørn og @Makr - Vi krysser fortsatt fingrene for dere ❤️
 
Så kjedelig! Men da er ny PP i gang og nye muligheter ❤️

TR her også i dag, har opprettet IKM uke 34 om kanskje noen av dere også hører til der? Lykke til alle! :smiley-angelic003

@Honningbjørn og @Makr - Vi krysser fortsatt fingrene for dere ❤️

lykke til til deg og neste PP!
 
Så kjedelig! Men da er ny PP i gang og nye muligheter ❤️

TR her også i dag, har opprettet IKM uke 34 om kanskje noen av dere også hører til der? Lykke til alle! :smiley-angelic003

@Honningbjørn og @Makr - Vi krysser fortsatt fingrene for dere ❤️

Ikke fått mensen enda. Og jeg skal egentlig ta vaksine dose 1 imorgen:wideyed: Får teste på nytt. Så usikker på hva jeg skal gjøre hvis testen fortsatt er negativ.

Har hatt stabile sykluser siden jeg slutten med prevensjon i november.
 
Ikke fått mensen enda. Og jeg skal egentlig ta vaksine dose 1 imorgen:wideyed: Får teste på nytt. Så usikker på hva jeg skal gjøre hvis testen fortsatt er negativ.

Har hatt stabile sykluser siden jeg slutten med prevensjon i november.

Håper du får en fin strek i morgen!
(Ei venninne av meg fikk ikke positiv test før en uke etter ikm, så det er jo gode sjanser for positiv ennå. Er du ganske sikker på el?)
 
Back
Topp