Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kom mensen, så ingenting denne mnd. Det positive er at mens kom som ventet, og syklus stemmer
*sniker* er det vanlig med rester etter sa? Tok en g-test 7 dager etter og den var blenda.. fikk negativ hos legen dagen før jeg begynte å blø, selv med hcg på 55Samme skygge i dag, ikke blitt sterkere, så da slår jeg meg til ro at det er litt rester igjen etter SA-en og at TR kommer om noen dager. Har kjempetroen på neste PP Jeg er klar!Vis vedlegget 361953
*sniker* er det vanlig med rester etter sa? Tok en g-test 7 dager etter og den var blenda.. fikk negativ hos legen dagen før jeg begynte å blø, selv med hcg på 55
Okay, såpass ja Har du hatt tr i mellom? (Sikkert dumt spm, for jeg tror jo EL skjer hvis HCG er helt ute av kroppen, men er mye jeg ikke forstår av denne kvinnekroppen, selv etter 2 unger og over 30 år )Jeg hadde en inkomplett SA, så måtte på Cytotec-kur (var 8+5 og hadde hcg på 53.000) Ringte faktisk Ullevål her om dagen for å sjekke siden jeg syntes det tar så lang tid. På infoarket stod det man skulle kontakte de om man tok en vanlig g-test som fortsatt var positiv etter fire uker, noe min var. Men siden den fortsatt sank, fikk jeg bare beskjed om at det kunne ta tid Men satser på helt negativ test etter neste TR
Okay, såpass ja Har du hatt tr i mellom? (Sikkert dumt spm, for jeg tror jo EL skjer hvis HCG er helt ute av kroppen, men er mye jeg ikke forstår av denne kvinnekroppen, selv etter 2 unger og over 30 år )
14 DPO i dag
14 DPO i dag
Tester fortsatt jeg. Vanskelig å gi seg 12 dpo idag..
20 dpo/5+2 og dette blir nok min siste test! Teststreken er sterkere enn kontrollstreken.
Wow! Se den fine streken da, gratulerer så mye
Tusen takk!Åh, gratulerer! Ingen tvil der!
Jeg fikk tr på lørdag.
Så kjedelig! Men da er ny PP i gang og nye muligheter
TR her også i dag, har opprettet IKM uke 34 om kanskje noen av dere også hører til der? Lykke til alle!
@Honningbjørn og @Makr - Vi krysser fortsatt fingrene for dere
Så kjedelig! Men da er ny PP i gang og nye muligheter
TR her også i dag, har opprettet IKM uke 34 om kanskje noen av dere også hører til der? Lykke til alle!
@Honningbjørn og @Makr - Vi krysser fortsatt fingrene for dere
Ikke fått mensen enda. Og jeg skal egentlig ta vaksine dose 1 imorgen Får teste på nytt. Så usikker på hva jeg skal gjøre hvis testen fortsatt er negativ.
Har hatt stabile sykluser siden jeg slutten med prevensjon i november.
Huurrraaa gratulerer så mye14 DPO i dag