⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Dagens test 11 DPO. Tatt progesteron i dag, men tror jeg dropper mer påfyll av det om to dager (skal ta annenhver dag) så ikke tanta kommer forsinket i tillegg :dead:

Ser ut til at det blir vin til maten i kveld i det minste, skal i middagsselskap :)
Vis vedlegget 361882
Ser dessverre "skyggete" ut den der ja :/ Kos deg med noe godt i glasset i kveld. Det skal jeg også :dance018
 
Har den ikke en svak strek da? Henger ikke helt med på resten av tråden, men ser i alle fall antydningen :)

Tredje dag med antydning til strek her :wideyed: Men den har blitt litt svakere i dag, så jeg tror egentlig dessverre det er rester fra SA-en (har ikke hatt helt negative tester etter den). :wtf:
 
Ser dessverre "skyggete" ut den der ja :/ Kos deg med noe godt i glasset i kveld. Det skal jeg også :dance018

Har konkludert med skygge eller rester jeg også :happy: Helt ok, kroppen trenger nok en TR til for å normalisere seg. :)
 
Tredje dag med antydning til strek her :wideyed: Men den har blitt litt svakere i dag, så jeg tror egentlig dessverre det er rester fra SA-en (har ikke hatt helt negative tester etter den). :wtf:

Åå, jeg forstår. Så synd håper likevel ikke løpet er kjørt denne pp, og at en tydelig strek snart dukker opp❤️
 
Åå, jeg forstår. Så synd håper likevel ikke løpet er kjørt denne pp, og at en tydelig strek snart dukker opp❤️

Plutselig ❤️ Skjer vel når man minst venter det :joyful: Tar det rolig i kveld i tilfelle, ikke noe hæla i taket :happy: Har prøvd siden januar i fjor og tror jeg hadde blitt smågal av å leve som gravid hele tiden :wacky:
 
Da treffes vi kanskje i IKM uke 34 da? :)

Tipper det! Litt vanskelig å spå, TR er ventet torsdag ca, men vet ikke om progesteronet påvirker noe på at det blir forsinket. Har ikke helt gitt opp denne PP-en ennå altså, men tipper kroppen trenger en TR til for å rydde opp :lurking:
 
Plutselig ❤️ Skjer vel når man minst venter det :joyful: Tar det rolig i kveld i tilfelle, ikke noe hæla i taket :happy: Har prøvd siden januar i fjor og tror jeg hadde blitt smågal av å leve som gravid hele tiden :wacky:

Det forstår jeg godt! Man må kose seg også, og heldigvis er det ikke farlig å drikke et par glass så tidlig. Så kos deg med god samvittighet mens du enda ventet ❤️
 
Wow! Kjenner jeg er litt paff nå. Tok en ny babyplan tidlig stavtest, samt en clearblue early i morges, begge var tydelig positiv (har dårlig kamera så kommer ikke godt frem på bilde). Tok også en babyplan tidlig strimmel som var negativ, samt en digital som var negativ. Fikk tr nå, så er åpenbart ikke gravid. Anbefaler ikke testene for å si det slik :dead:

oj, virkelig forskjell da, for disse to du viser ville jeg jublet over. Leit at tr kom likevel..
 
Hadde ikke trodd jeg skulle henge meg sånn oppi testene etter positiv test, men her er jeg altså :banghead: kjente at jeg idag ble litt bekymret for (manglende) økningen .. noen tanker?

den økningen ser da veldig fin ut..

Jeg le str et tips en gang, om at man ikke burde la fuktige tester ligge inntil tørre.vet ikke om det virkelig kan ha noen følger, men...
 
Satser på at du ikke får mensen, og skulle du får mensen så blir du gravid neste PP :D

haha, jeg er helt lik, nå som vi har startet å prøve så vil jeg helst bli gravid med en gang :hilarious:
Har begynt å spotte litt i dag. Ser ut som kanskje en start på mensen, men det finner jeg vel ut de neste dagene :hilarious:

Litt sånn blandete følelser. Skjønner ingenting av hvorfor kroppen sendte meg så mange falske signaler de siste ukene. Nå de siste dagene har det derimot dabbet helt av. På den andre side litt lettet siden vi egentlig har veldig lyst å se om vi kan klare å få termin i Mai eller Juni evt sommer. Så nå kjører vi på, får kjøpe noen eggløsningstester så vi kan se om vi kan treffe:joyful: Har jo vært en rar måned med besøk og familie 24/7 + vaksinen. Så gjerne like greit :hilarious:
 
Har begynt å spotte litt i dag. Ser ut som kanskje en start på mensen, men det finner jeg vel ut de neste dagene :hilarious:

Litt sånn blandete følelser. Skjønner ingenting av hvorfor kroppen sendte meg så mange falske signaler de siste ukene. Nå de siste dagene har det derimot dabbet helt av. På den andre side litt lettet siden vi egentlig har veldig lyst å se om vi kan klare å få termin i Mai eller Juni evt sommer. Så nå kjører vi på, får kjøpe noen eggløsningstester så vi kan se om vi kan treffe:joyful: Har jo vært en rar måned med besøk og familie 24/7 + vaksinen. Så gjerne like greit :hilarious:
Hadde også noen signaler med murringer og møkkatrøtt, men det kan jo være av andre grunner enn graviditet og samt når vi ønsker oss det så sterkt at kroppen lurer oss litt :p

Nå er det bare å bli ferdig med mensen, sånn at vi kan kjøre på neste eggløsningsdager :D
 
Hadde også noen signaler med murringer og møkkatrøtt, men det kan jo være av andre grunner enn graviditet og samt når vi ønsker oss det så sterkt at kroppen lurer oss litt :p

Nå er det bare å bli ferdig med mensen, sånn at vi kan kjøre på neste eggløsningsdager :D
Ja får gjøre det :D Kjempe teite kropper :hilarious:
 
14 dpo
:wav
 

Vedlegg

  • F9758ADD-722C-4447-BD8C-31D9ABC031E0.jpeg
    F9758ADD-722C-4447-BD8C-31D9ABC031E0.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 73
Nå begynner jeg å lure.. spottet bittelitt på torsdag og fredag, men ikke vært noe mer etter det. Lurer på om jeg kan ha regnet feil på IKM. Har ikke testet etter EL heller, så blir vel ikke veldig nøyaktig. Tør ikke ta en test, er så redd for å bli skuffet :facepalm:
 
Nå begynner jeg å lure.. spottet bittelitt på torsdag og fredag, men ikke vært noe mer etter det. Lurer på om jeg kan ha regnet feil på IKM. Har ikke testet etter EL heller, så blir vel ikke veldig nøyaktig. Tør ikke ta en test, er så redd for å bli skuffet :facepalm:

Tok en test likevel.. Blendahvit. Ikke en gang en liten skygge. Skjønner ingenting nå :confused:
 
Back
Topp