Haha disse mannfolka..Fortsatt «noe» der, men har ikke blitt sterkere, så tror dessverre ikke dette er noen babystrek(Mannen ser ingenting)
Vis vedlegget 361813
I går:
Vis vedlegget 361815
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha disse mannfolka..Fortsatt «noe» der, men har ikke blitt sterkere, så tror dessverre ikke dette er noen babystrek(Mannen ser ingenting)
Vis vedlegget 361813
I går:
Vis vedlegget 361815
Haha disse mannfolka..Jeg ser også "noe" i dag, men synes den er lik gårsdagens. Liker ikke disse skyggestreken altså, synes jeg har dem omtrent hver prøveperiode...

Så FINE streker!!Tester fortsatt jeg. Vanskelig å gi seg12 dpo idag..
Så FINE streker!!![]()
Er så stas. Gleder meg til helgen er over, og mens ikke kommer
lurer på når en digital vil vise 2-3?
Usj, spesielt babyplan-testen var det veldig tydelig strek på! Kan det være at du har hatt en kjemisk? Litt merkelig at de andre var negative da, men.. Holder meg unna de der :OWow! Kjenner jeg er litt paff nå. Tok en ny babyplan tidlig stavtest, samt en clearblue early i morges, begge var tydelig positiv (har dårlig kamera så kommer ikke godt frem på bilde). Tok også en babyplan tidlig strimmel som var negativ, samt en digital som var negativ. Fikk tr nå, så er åpenbart ikke gravid. Anbefaler ikke testene for å si det slik![]()
Jaaa, det blir bra! Si det, selv turte jeg aldri å ta flere digitale enn den aller første som viste 1-2 sist jeg var gravidTakk!Er så stas. Gleder meg til helgen er over, og mens ikke kommer
lurer på når en digital vil vise 2-3?
Wow! Kjenner jeg er litt paff nå. Tok en ny babyplan tidlig stavtest, samt en clearblue early i morges, begge var tydelig positiv (har dårlig kamera så kommer ikke godt frem på bilde). Tok også en babyplan tidlig strimmel som var negativ, samt en digital som var negativ. Fikk tr nå, så er åpenbart ikke gravid. Anbefaler ikke testene for å si det slik![]()
11 DPO i dag, har ikke testet så langt og drar på en liten telttur i helga, så jeg får ikke testet før mandag, dagen etter IKM. Har ikke hatt så stabil og høy temp i lutealfasen tidligere så krysser fingrene!
Usj, spesielt babyplan-testen var det veldig tydelig strek på! Kan det være at du har hatt en kjemisk? Litt merkelig at de andre var negative da, men.. Holder meg unna de der :O
Skikkelig kjipt!Er nok ikke kjemisk når de andre testene var negative. Bruker å teste fra 8 dpo og har hatt kjemisk 3 ganger før. Da har alle testene blitt positive (ikke bare 1 eller 2). Sinnsykt surt å få så positive tester, trodde genuint at jeg var gravid, og da er fallhøyden så stor når det viser seg å ikke stemme![]()
Kan ha vært en kjemisk. Ville tippe det, og at det er en tidlig sa isteden for vanlig tr.Wow! Kjenner jeg er litt paff nå. Tok en ny babyplan tidlig stavtest, samt en clearblue early i morges, begge var tydelig positiv (har dårlig kamera så kommer ikke godt frem på bilde). Tok også en babyplan tidlig strimmel som var negativ, samt en digital som var negativ. Fikk tr nå, så er åpenbart ikke gravid. Anbefaler ikke testene for å si det slik![]()
Kan ha vært en kjemisk. Ville tippe det, og at det er en tidlig sa isteden for vanlig tr.
Det der ser da ut som en ganske tydelig strek...?![]()
Ser ikke vitsen på å kaste bort en test på det jeg vet kommer. 
'liker ikke'???