Spennende, og du har klart å la være å teste eller?? :O13 dpo ifølge kalenderen.. hvor utflod og kraftig hodepine.. vet ikke om det er positivt eller negativt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, og du har klart å la være å teste eller?? :O13 dpo ifølge kalenderen.. hvor utflod og kraftig hodepine.. vet ikke om det er positivt eller negativt
13 dpo ifølge kalenderen.. hvor utflod og kraftig hodepine.. vet ikke om det er positivt eller negativt
testet for 2 dager siden.. negativ. Men kalenderen går utifra når jeg fikk smiley på clearblue eggløsning testSpennende, og du har klart å la være å teste eller?? :O
den burde vist strek nå om det var noe..negativ idag og Vis vedlegget 361754
Jeg fikk sånn på min, og er i uke 13+4 i dag. Så jeg tror den er positiv. Fikk også 1-2 uker på digital, dagen etter.Hei! Er det noen har erfaring med babyplan tidlig stavtest? Er 12 dpo ish idag og fikk negativ på morgenurin på babyplan tidlig strimmel idag, men så tok jeg en babyplan tidlig stav på konsentrert urin nå, og fikk strek innen 1 minutt. Noen som vet om dette kan være skygge? Ønsker helst erfaringer på denne testen, ikke gratulasjoner, for jeg ser streken, men klarer ikke å stole på den
Hei! Er det noen har erfaring med babyplan tidlig stavtest? Er 12 dpo ish idag og fikk negativ på morgenurin på babyplan tidlig strimmel idag, men så tok jeg en babyplan tidlig stav på konsentrert urin nå, og fikk strek innen 1 minutt. Noen som vet om dette kan være skygge? Ønsker helst erfaringer på denne testen, ikke gratulasjoner, for jeg ser streken, men klarer ikke å stole på den
Jeg kan settes på TR Satser på bedre lykke neste periode
Gratulerer til alle gravide
*sniker* Gratulerer, hva er babyklister?
Jeg kan settes på TR. Ønsker resten masse lykke til
Ja lurer selv på det også. Idag har vi vært i Kongeparken, har ikkje kjent nå noe utenom litt stikkinger. Så skjønner seriøst ingentingHåper du er gravid
Når tror du at du hadde EL?
Har du testet mer?Ja lurer selv på det også. Idag har vi vært i Kongeparken, har ikkje kjent nå noe utenom litt stikkinger. Så skjønner seriøst ingenting
Jeg kan settes på TR. Lykke til til resten av dere som enda venter i spenning
Tusen takk for detSender en klem og krysser alt jeg har for deg videre