⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Så spennende da! Jeg har IKM i dag, tok også digital på tirsdag (negativ) så regner vel også egentlig håpet som ute, men så er det den lille delen som håper så inderlig! Håper du må kansellere MR timen din ;)

Haha, kjenner på håpet som ikke slipper taket ja:angelic: Takk for det, krysser fingerene for oss begge :happy:

Er dette en skyggestrek? Den forrige jeg tok ble mye sterkere blå, uten antydning til strek nummer to..

Ble veeeldig usikker nå :nailbiting: Har MR time i morgen, så måå være sikker.

På bildet av to, så er den nederste fra tirsdag.

Vedlegg

• IMG_7270.JPG
    IMG_7270.JPG
    410 KB · Visninger: 141
  • IMG_7272.JPG
    IMG_7272.JPG
    402,5 KB · Visninger: 129
Eg ser kryss. Så ville tatt en ny type test i måråtilig for å vere sikker.

Jeg synes jeg ser krysset veldig tydelig jeg.

Er dette en skyggestrek? Den forrige jeg tok ble mye sterkere blå, uten antydning til strek nummer to..

Det der kan da umulig vøre skyggestrek.
Tror du burde utsette MR..

Jeg ser også veldig tydelig strek, vil tro du er gravid [emoji2] gratulerer!

Jeg see tydelig strek! Jeg ville sagt du er gravid!

Oi..

Apoteket var ikke åpent, så ble en rfsu fra butikken. Den var negativ, men mulig jeg tisset på feil side (så det etterpå) for da jeg åpnet den etter tiden var strimmelen så og si tørr.

Burde kanskje utsette timen for sikkerhets skyld? Har fortsatt ikke fått tr :wideyed:

Synes den testen min var veeeldig svak, men har ikke lagt på filter eller noe.

Oi..

Apoteket var ikke åpent, så ble en rfsu fra butikken. Den var negativ, men mulig jeg tisset på feil side (så det etterpå) for da jeg åpnet den etter tiden var strimmelen så og si tørr.

Burde kanskje utsette timen for sikkerhets skyld? Har fortsatt ikke fått tr :wideyed:

Synes den testen min var veeeldig svak, men har ikke lagt på filter eller noe.

Du får ikke lov å ta mr av de ansatte der hvis det er en sjanse for at du er gravid, og det er det jo med de testene der:) du burde utsette timen

Du får ikke lov å ta mr av de ansatte der hvis det er en sjanse for at du er gravid, og det er det jo med de testene der:) du burde utsette timen

Jeg ringte og avbestilte for å være sikker. Er jo bare å bestille ny hvis tr plutselig dukker opp i helgen :)
Testen ser svakere ut i dagslys, så tør ikke håpe. Er jo normalt med 2-3 dager forsinket også.

Hei.

Har hengt i IKM uke 2 og 3, men ser det er her eg hører til med bakgrunn i EL symptomer før nyttår. Tar utgangspunkt i IKM 13.1.
Har fått positive tester siden mandag, men ønsker å vente til i morgen før eg bekrefter graviditet. Etter kjemisk sist pp, klarer eg ikkje legge bort bekymringene for en ny en igjen. Oppdaterer med status i morgen 14.1 :)

Hei.

Har hengt i IKM uke 2 og 3, men ser det er her eg hører til med bakgrunn i EL symptomer før nyttår. Tar utgangspunkt i IKM 13.1.
Har fått positive tester siden mandag, men ønsker å vente til i morgen før eg bekrefter graviditet. Etter kjemisk sist pp, klarer eg ikkje legge bort bekymringene for en ny en igjen. Oppdaterer med status i morgen 14.1 :)

Bevisene så langt:
ImageUploadedByBV Forum1484298822.499199.jpg

Mandag 9.1 - 9/10 dpo

ImageUploadedByBV Forum1484298871.096197.jpg

Tirsdag 10.1 - 10/11 dpo

ImageUploadedByBV Forum1484298894.857681.jpg

Onsdag 11.1 - 11/12 dpo

ImageUploadedByBV Forum1484298920.065190.jpg

Torsdag 12.1 - 12/13 dpo

ImageUploadedByBV Forum1484298939.530507.jpg

Fredag 13.1 - 13/14 dpo

Ja, eg er manisk når det kommer til testing ;) :D