⭐️ IKM uke 2 ⭐️

cdd8295b8feebf71a85afb6ec66ae8cd.jpg

3a8da5bce1648a60d97a369b3a45c91a.jpg

Jeg kan nok settes på tr, sisen den cb earley er 99% sikker tre dager før. Så blir ikke september baby på meg. :(

Om det er noen trøst testa jeg negativt fram til 3 dager over ikm med nr.1 :) Husk at den er jo bare 99% sikker, ikke 100 ;)
Jojo, men har ingen tegn eller noe, bare kjenner det på meg at tr kommer..
Men takk for positiviteten. :D
Fint at du sprer gode tanker: D

Her har tr begynt. Forklarer murringene. Eneste rare er at jeg spotter brunt. Det bruker jeg aldri gjøre i starten av tr, spotter alltid lyserosa friskt blod. Men ut fra murringene er jeg ganske sikker på at det er tr.

Ingen tr, ingen spotting. Begynner å bli redd for at el ble forsinket til tross for el-smerter og nesten positiv el-test, og da har vi ikke fått lagt inn aksjer til riktig tid [emoji17]

ImageUploadedByBV Forum1484238541.796618.jpg

Noen som ser 2 steker? Eller har jeg fått det berømte streksynet :D

Ikke noe TR her foreløpig. Tappen er ikke så lav og myk som den pleier på IKM, den føles hardere og ligger lenger opp :wideyed: (beklager detaljer..)

Såå dårlig gjort. Fikk negativ CB på tirsdag, så tviler på at det er noe håp.

Har MR-time i morgen, så tenkte å ta en test for sikkerhets skyld hvis ikke TR kommer ila natten. Er jo ikke lov å ta MR når man er gravid visstnok! :eek:

Ikke noe TR her foreløpig. Tappen er ikke så lav og myk som den pleier på IKM, den føles hardere og ligger lenger opp :wideyed: (beklager detaljer..)

Såå dårlig gjort. Fikk negativ CB på tirsdag, så tviler på at det er noe håp.

Har MR-time i morgen, så tenkte å ta en test for sikkerhets skyld hvis ikke TR kommer ila natten. Er jo ikke lov å ta MR når man er gravid visstnok! :eek:
Så spennende da! Jeg har IKM i dag, tok også digital på tirsdag (negativ) så regner vel også egentlig håpet som ute, men så er det den lille delen som håper så inderlig! Håper du må kansellere MR timen din ;)

Back
Topp