[emoji53] lykke til neste runde!TR [emoji53]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji53] lykke til neste runde!TR [emoji53]
Gratulerer så masse.Vis vedlegget 215025
Kan legge meg inn på gravid ser det ut til håper det er flere som får positive tester!
Krysser fingrene for at du får to streker snart [emoji4]Klarte ikke vente lengere og måtte teste i dag, 10dpo. Ikke antydning til strek engang, men så ble testen tatt på ettermiddagen etter en del vann og kaffe gjennom dagen..
Har følt en litt rar stikking i magen hele uken, så er fortsatt litt spent Har bestemt meg for å vente til fredag eller lørdag med flere tester
Skimter kanskje noe, men om det er babystrek eller skyggestrek vet jeg ikke. Blir spennende å se! Krysser fingrene for babystrek [emoji4]
Tatt 8 og 9 DPO, vet at det egentlig er aaaaaaalt for tidlig å teste, men syns jeg kanskje kan skimte noe på den nederste. Er det bare jeg som har blitt gal eller ser noen andre noe?
Gratulerer så masse.
Kan du sende oss andre litt babystøv?
Off.Jeg har begynt å spotte... æsj!!
Off.
Heksa som er i annmasj da?
Hoff, beklager.Stygt redd for det :-(
Hoff, beklager.
Og lykke til i neste pp.
Takk, håper på detKrysser fingrene for at du får to streker snart [emoji4]
Krysser fingrene jeg også, har så lyst å at det skal klaffe nå. Vil ha en liten bebis. [emoji4]Skimter kanskje noe, men om det er babystrek eller skyggestrek vet jeg ikke. Blir spennende å se! Krysser fingrene for babystrek [emoji4]
Ser strek.