⭐️ IKM uke 2 ⭐️

6da4b930812687cff0b7eb97f188762b.jpg
eb0e3a4fee34064401ea2356650a53d4.jpg

Nå skal jeg prøve å legge fra meg forventningene som følger med vm tittel som testetøs. Ny test med skyggestrek og negativt resultat. Skal gjøre mitt aller beste å ikke teste, eller iallefall vente til søndag.

Testet i morges, ikke antydning til strek en gang [emoji17] trøster meg med ingen tante eller spotting enda, men kjenner at alt håp forsvant med den negative testen. Avventer til helgen før jeg tar ny test dersom tanta ikke dukker opp før.

Etter to dagar med kvalme og metallsmak kom det endeleg ein strek på testa ikkje veldig tydeleg, men er kun 10 dpo idag!!

Hvordan går det med dere? :)

Gi beskjed om dere skal settes på TR eller Gravid,
lett at noen "forsvinner" litt i diskusjonen og bildene her inne!

Negativ test idag, 10 dpo, blødningen har ikke tatt seg opp enda heller men den er der enda. Tenker kanskje siden jeg fikk en veldig svak strek på den igår så er dette kanskje en kjemisk :/ har ømme pupper også, og det har jeg kunn når jeg er gravid! Det er "noe" på dagens test også men det er så svakt at jeg ikke får det med på bilde :/

Da har jeg kjøpt inn digitaltest.. Personlig foretrekker jeg strimler, men det hadde de ikke på apoteket.. Har dere fått med dere at det er nesten ingen prisforskjell på cb pluss og digital? [emoji28]

TR [emoji53]

Back
Topp