Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM i dag og tør ikke teste..! Har vært neg tidligere i uken.
Tanta pleier å være presis etter klokka, men ingen tegn til henne ennå... *nailbiting*
Så kjipt :-/ håper d bare er en uskyldig blødning! Har det tatt seg opp?Jeg har begynt å blø, og er stygt redd det tr på vei allerede 9 dpo tok en test i dag, å fikk antydning til skyggestrek bare! Usikker på om jeg i det heletatt fikk den fram på bildet [emoji14] Vis vedlegget 214860
Testen fra i går ettermiddag nederstFår vi se den fra i går ettermiddag også?
Gratulerer så masse.
Vet det er vanskelig.. men, kan jo vente til i morgen tidlig?IKM i dag og tør ikke teste..! Har vært neg tidligere i uken.
Tanta pleier å være presis etter klokka, men ingen tegn til henne ennå... *nailbiting*
Wæææææ!!!Testen fra i går ettermiddag nederst
Tusen takk Regner med at termin er ca 22. september, hvis alt går bra denne gangenWæææææ!!!
Gratulerer så masse.
Blir september bebis på deg da?
Håper for deg at spiren klorer seg fast og ikke vil ut før 22. Septwmber.Tusen takk Regner med at termin er ca 22. september, hvis alt går bra denne gangen[emoji813]red
Håper for deg at spiren klorer seg fast og ikke vil ut før 22. September.Tusen takk Regner med at termin er ca 22. september, hvis alt går bra denne gangen[emoji813]red
Veldig positiv [emoji4] så koselig å se positive tester [emoji1] gratulerer [emoji1]Testen fra i går ettermiddag nederst
Selvsagt! Jeg håper å se mange flere positive tester i løpet av uken, og at det blir mange septemberbarn i 2017!Håper for deg at spiren klorer seg fast og ikke vil ut før 22. September.
Sender du oss andre litt babystøv? [emoji14]
Tusen takk!Veldig positiv [emoji4] så koselig å se positive tester [emoji1] gratulerer [emoji1]
Håper å få en så fin test jeg også på søndag, i så fall, så blir termin den 23.Selvsagt! Jeg håper å se mange flere positive tester i løpet av uken, og at det blir mange septemberbarn i 2017!
Nydelig [emoji173]Testen fra i går ettermiddag nederst
Gratulerer så mye! [emoji1]Testen fra i går ettermiddag nederst
Lykke til! Håpet den viser rosa strek! [emoji7]Ingen spotting i dag, men kjenner jeg fortsatt er litt redd for å håpe. Tar en test i morgen tidlig, og krysser alt jeg har for at den viser rosa strek!
Vet det er vanskelig.. men, kan jo vente til i morgen tidlig?
Om tanta ikke kommer til da, og du er gravid, så måå vel testen være positiv da.