⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Nå er det 2 dager til IKM.. Holder på å sprekke her [emoji85] Hadde tenkt til å kjøpe test i dag, men mannen hadde fri så da gikk det ikke (han vil ikke at jeg skal teste før minst 2-3 dager etter IKM men det er jo en EVIGHET å vente[emoji85])... I morgen er det jo bare en dag til og jeg vil ikke teste på selve IKM dagen i tilfelle at jeg begynner bare å blø før jeg tar testen og helst ikke dagen etter IKM heller da jeg har 28 og noen ganget 29 dagers syklus så da blir jo det på en måte "IKM" også.. Kanskje kjøpe test på fredag og ta den på lørdag morgen hvis den ikke kommer?

Whææ, skjønner ikke hvordan de som venter så lenge klarer det! [emoji44][emoji28]

Så kjipt :-/ håper d bare er en uskyldig blødning! Har det tatt seg opp?

Håper jeg også! Blødde jo da jeg testet positivt med min datter også, men ikke like mye! Det har ikke tatt seg opp, og det som kommer er bare veldig tynt, som vann med rosa farge (beklager for infoen :P ) kikket på testen igjen når jeg kom hjem fra jobb å det er tydelig strek der nå, vet det ikke er gyldig altså, men har aldri fått noen antydning til noe på disse testene så det blir spennende å se! Tørr uansett ikke å håpe :/

Håper jeg også! Blødde jo da jeg testet positivt med min datter også, men ikke like mye! Det har ikke tatt seg opp, og det som kommer er bare veldig tynt, som vann med rosa farge (beklager for infoen [emoji14] ) kikket på testen igjen når jeg kom hjem fra jobb å det er tydelig strek der nå, vet det ikke er gyldig altså, men har aldri fått noen antydning til noe på disse testene så det blir spennende å se! Tørr uansett ikke å håpe :/
Jeg har troen på en spire hos deg! Skal du teste i mårra?

Ja... jeg har ingen test denne gangen - første gang siden vi startet å prøve i mai 2016. Jeg svidde av alle i kjent stil fra 6 dpo og ble så skuffet igjen... så da bestemte jeg meg for å vente på tanta.
Fortsatt er det håp!
Jeg kommer til å kjøpe meg en digital i morgen hvis tr fortsatt ikke er å se.
Takk for positivitet!! Det trengs[emoji173]
Samme som her, har svidd av tester alt for tidlig før,,, og blir bare lei meg..
Skal vente på tanta denne gangen, og om heksa ikke kommer så teste dagen etterpå... :)
Vil være positiv, er jo alltid håp helt til te kommer. [emoji4]

Lykke til! Er ikke 100 % sikker på når EL var selv, men siden testen ikke er sterkere enn dette regner jeg med å være ca uke 4+0 i dag :)
Hehe, nei, er vanskelig å være helt kanonsikker på når el var, syns jeg i alle fall: p
Uuuh, 1/3 av første trimester, ikke dårlig. :D

Går inn på butikken nå.... fortsatt ikke tr så da blir det test i morgen tidlig!

De hadde bare RFSU Test Tidlig (lys lilla pakke). Noen erfaringer? Er de mer sensitive enn "vanlige" RFSU (orange pakke)?
Det er jo ikke tidlig lenger, men er lei av å ikke se streker haha :):):)

De hadde bare RFSU Test Tidlig (lys lilla pakke). Noen erfaringer? Er de mer sensitive enn "vanlige" RFSU (orange pakke)?
Det er jo ikke tidlig lenger, men er lei av å ikke se streker haha :):):)
Jeg har hørt om flere som får skyggestreker med rfsu, men har ingen erfaring med de selv dessverre

8dpo i dag, så nå måtte jeg bare svi av en av testene jeg fikk i posten i dag :P Synes jeg kan skimte en svaaaaak strek (får den jo selvfølgelig ikke på bilde da...), men tror ikke på noe før det nærmer seg ikm! Aldri hatt en positiv test uten at jeg har vært gravid så vi krysser fingrene! :)

Gratulerer dere som har fått to streker, også krysser jeg fingrene for dere som enda ikke har fått to streker <3

11 dpo idag (tror eg, kan være kortere...)
Ser streken tydelig idag, så blir spennende å se om det EE kjemisk denne gangen også eller om det kan bli noe mer. "Spennende" dager i vente :P

Vis vedlegget 214854

Ny test i dag 12 dpo. Klarer ikke holde meg unna denne testingen altså :P Benyttet en annen type test i dag, bare for å utelukke at det er feil med dei andre. Nervepirrende dager i vente.

ImageUploadedByBV Forum1484111739.262141.jpg

Back
Topp