Da må du jo teste [emoji122][emoji122] er jo kjempespennende
Ja, det er litt FOR spennende. Det tar helt over alt annet i livet mitt! [emoji23][emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du jo teste [emoji122][emoji122] er jo kjempespennende
Så kjipt :-/ håper d bare er en uskyldig blødning! Har det tatt seg opp?
Jeg har troen på en spire hos deg! Skal du teste i mårra?Håper jeg også! Blødde jo da jeg testet positivt med min datter også, men ikke like mye! Det har ikke tatt seg opp, og det som kommer er bare veldig tynt, som vann med rosa farge (beklager for infoen [emoji14] ) kikket på testen igjen når jeg kom hjem fra jobb å det er tydelig strek der nå, vet det ikke er gyldig altså, men har aldri fått noen antydning til noe på disse testene så det blir spennende å se! Tørr uansett ikke å håpe :/
Takk [emoji4]Lykke til! Håpet den viser rosa strek! [emoji7]
Jeg har troen på en spire hos deg! Skal du teste i mårra?
Samme som her, har svidd av tester alt for tidlig før,,, og blir bare lei meg..Ja... jeg har ingen test denne gangen - første gang siden vi startet å prøve i mai 2016. Jeg svidde av alle i kjent stil fra 6 dpo og ble så skuffet igjen... så da bestemte jeg meg for å vente på tanta.
Fortsatt er det håp!
Jeg kommer til å kjøpe meg en digital i morgen hvis tr fortsatt ikke er å se.
Takk for positivitet!! Det trengs[emoji173]
Da venter jeg spent på resultatet [emoji4]Så klart, er jo en ekte testetøs
Lykke til! Er ikke 100 % sikker på når EL var selv, men siden testen ikke er sterkere enn dette regner jeg med å være ca uke 4+0 i dagHåper å få en så fin test jeg også på søndag, i så fall, så blir termin den 23.
Eller 28. Vet ikke enda. Xp
Tusen takk!Gratulerer så mye! [emoji1]
Nydelig [emoji173]
Hehe, nei, er vanskelig å være helt kanonsikker på når el var, syns jeg i alle fall: pLykke til! Er ikke 100 % sikker på når EL var selv, men siden testen ikke er sterkere enn dette regner jeg med å være ca uke 4+0 i dag
Ja, det er litt FOR spennende. Det tar helt over alt annet i livet mitt! [emoji23][emoji33]
Når kommer du til å teste da?
Går inn på butikken nå.... fortsatt ikke tr så da blir det test i morgen tidlig!
Jeg har hørt om flere som får skyggestreker med rfsu, men har ingen erfaring med de selv dessverreDe hadde bare RFSU Test Tidlig (lys lilla pakke). Noen erfaringer? Er de mer sensitive enn "vanlige" RFSU (orange pakke)?
Det er jo ikke tidlig lenger, men er lei av å ikke se streker haha
Hvis bare de andre 2/3 kunne gått like fortHehe, nei, er vanskelig å være helt kanonsikker på når el var, syns jeg i alle fall: p
Uuuh, 1/3 av første trimester, ikke dårlig.
11 dpo idag (tror eg, kan være kortere...)
Ser streken tydelig idag, så blir spennende å se om det EE kjemisk denne gangen også eller om det kan bli noe mer. "Spennende" dager i vente
Vis vedlegget 214854
Så fine streker.Ny test i dag 12 dpo. Klarer ikke holde meg unna denne testingen altså [emoji14] Benyttet en annen type test i dag, bare for å utelukke at det er feil med dei andre. Nervepirrende dager i vente.
Vis vedlegget 214972