⭐️ IKM uke 2 ⭐️

c3330ecd4d2f6d0233733c7b226aca1c.jpg

Fremdeles bare skyggestreker. Vet ikke dpo sikkert, seinest 11 dpo.
Har ingen tro på klaff denne pp'en. Men skjønner ikke hvorfor jeg får skyggestreker, eller ser der fargen skal sitte på alle testene, til og med fra forskjellige poser. Så frustrerende, og aldri opplevd før på disse...

c3330ecd4d2f6d0233733c7b226aca1c.jpg

Fremdeles bare skyggestreker. Vet ikke dpo sikkert, seinest 11 dpo.
Har ingen tro på klaff denne pp'en. Men skjønner ikke hvorfor jeg får skyggestreker, eller ser der fargen skal sitte på alle testene, til og med fra forskjellige poser. Så frustrerende, og aldri opplevd før på disse...

Iom at du er max. 11 dpo idag, så kan det være det tar ett par dager før streken blir synligere :) Igår var streken knapt synlig hos meg, og det var bare eg som såg den. Idag var streken mer synlig :) Nå er det ingen garanti for at eg er gravid på "ordentlig" heller da, men det eg ville frem til er at streken din kan bli mer synlig om en/to dager :)

Iom at du er max. 11 dpo idag, så kan det være det tar ett par dager før streken blir synligere :) Igår var streken knapt synlig hos meg, og det var bare eg som såg den. Idag var streken mer synlig :) Nå er det ingen garanti for at eg er gravid på "ordentlig" heller da, men det eg ville frem til er at streken din kan bli mer synlig om en/to dager :)

Synes forresten eg ser noe på testen din :D

Jeg har begynt å blø, og er stygt redd det tr på vei allerede 9 dpo :( tok en test i dag, å fikk antydning til skyggestrek bare! Usikker på om jeg i det heletatt fikk den fram på bildet :P
ImageUploadedByBV Forum1484030814.200885.jpg

11 dpo idag (tror eg, kan være kortere...)
Ser streken tydelig idag, så blir spennende å se om det EE kjemisk denne gangen også eller om det kan bli noe mer. "Spennende" dager i vente [emoji14]

Vis vedlegget 214854
Veldig fine streker, vil også ha sånn om 5 dager. [emoji14]
Gratulerer. :D

Svaaaakt positive tester lørdag ettermiddag og søndag morgen (de to nederste). I går ettermiddag var testen klart positiv! Jeg er gravid:smiley-bounce012 Krysser fingrene for at det holder helt til mål denne gangen!

Vedlegg

• IMG_2488.JPG
    IMG_2488.JPG
    321,2 KB · Visninger: 116
Svaaaakt positive tester lørdag ettermiddag og søndag morgen (de to nederste). I går ettermiddag var testen klart positiv! Jeg er gravid:smiley-bounce012 Krysser fingrene for at det holder helt til mål denne gangen!
Får vi se den fra i går ettermiddag også? :)
Gratulerer så masse. :D

15. januar:)

Back
Topp