⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Ja, kunne også tenkt meg å spole :p men bare syklusen, ikke tiden :p jeg skal prøve å gå noen dager uten testing. Så få vi se :) er kanskje 9 dpo i dag, men vet samtidig ikke siden vi ikke har testa etter el.
Så trist at du har opplevd kjemisk. Håper at spirene våre sitter snart!

Er skikkelig lei etter flere kjemiske på rad. Blir like gira og skuffa hver gang. Men det er jo ikke verdens undergang, hadde vært verre om det hadde gått lengre tid. Har aldri nyt rødvinen så mye som i jula :) Kunne gjerne spolt både tid og syklus jeg, er så spent! :P Skal vi prøve testestopp et par dager og teste igjen tirsdag?

Er skikkelig lei etter flere kjemiske på rad. Blir like gira og skuffa hver gang. Men det er jo ikke verdens undergang, hadde vært verre om det hadde gått lengre tid. Har aldri nyt rødvinen så mye som i jula :) Kunne gjerne spolt både tid og syklus jeg, er så spent! [emoji14] Skal vi prøve testestopp et par dager og teste igjen tirsdag?
Det skjønner jeg godt! Ikke opplevd kjemisk selv, men trodde jeg gjorde deg med første. Fikk mensen til vablig tid og blødde masse, så trodde det ble en kjemisk. Men lille spira vår klorte seg fast likevel <3 så forstår d må være tungt [emoji17]
Jeg er med på testestopp til tirsdag [emoji6] det var en god idé [emoji4]

Det skjønner jeg godt! Ikke opplevd kjemisk selv, men trodde jeg gjorde deg med første. Fikk mensen til vablig tid og blødde masse, så trodde det ble en kjemisk. Men lille spira vår klorte seg fast likevel <3 så forstår d må være tungt [emoji17]
Jeg er med på testestopp til tirsdag [emoji6] det var en god idé [emoji4]

Jeg sto akkurat og vurderte å ta en test til :P Mine er nå helt blendahvite og jeg blir så frustrert. Har masse mensmurringer som jeg tror er et negativt tegn, så nå har jeg gitt litt opp. Skal prøøøve å ikke tenke noe på det til tirsdag ;)

Jeg sto akkurat og vurderte å ta en test til [emoji14] Mine er nå helt blendahvite og jeg blir så frustrert. Har masse mensmurringer som jeg tror er et negativt tegn, så nå har jeg gitt litt opp. Skal prøøøve å ikke tenke noe på det til tirsdag ;)
Jeg har også murringer. Ser på det som et negativt tegn, da jeg ikke hadde noen symptomer når det klaffa sist.
Vi kommer til å klare d ;-) selv om det blir litt vanskelig :-P

Iflg app'en skulle EL være 03.01 men grunnet slim 26-29.12 og stikkende smerter 30.12, mistenker eg at EL kom tidlig denne pp. Henger i IKM uke 3, men tror egentlig eg hører til her med IKM 13.1.
Tok en test idag tidlig med svak strek. Fikk svake streker før mens sist pp også (kjemisk), så tenker ikke så mye om det enda. Vi får se om mensen kommer i helgen.

Iflg app'en skulle EL være 03.01 men grunnet slim 26-29.12 og stikkende smerter 30.12, mistenker eg at EL kom tidlig denne pp. Henger i IKM uke 3, men tror egentlig eg hører til her med IKM 13.1.
Tok en test idag tidlig med svak strek. Fikk svake streker før mens sist pp også (kjemisk), så tenker ikke så mye om det enda. Vi får se om mensen kommer i helgen.
Så spennende, får vi se testen du tok i dag? :)

Hei! Lurer på om jeg kan bli med her. Er helt ny så jeg driver å leter etter tråder jeg passer inn i:happy: Okei... jeg fikk mens 1oktober og 28 oktober, det vil jo si syklus på 27 dager, så fikk j mens 2.desember og det var en syklus på 35. Har ikke hatt mens siden 2 desember men testet negativ på lørdag Kjedelig å vente sånn, tenker jo på det hele tiden. Er det litt tidlig enda kanskje?

Last edited:
Så spennende, får vi se testen du tok i dag? :)

Lite og se. Veldig svak strek, men så den eg ;)

Her er det iallfall:
ImageUploadedByBV Forum1483957568.630535.jpg

Lite og se. Veldig svak strek, men så den eg ;)

Her er det iallfall:
Vis vedlegget 214769
Ja, syns jeg kan se noe über svakt der, men i mine øyne ser den kanskje litt grå ut...
Men, synes jo ikke like godt på bilder som i virkeligheten. [emoji14]
Håper for deg at det er en babystrek. :D
Hvor mange DPO er du?

Jeg klarte ikke holde meg, og testet idag... tisset i en pappkopp på kontor-toalettet.. hvor test-gal går det an å bli :p Men kunne ikke se noen strek da... IKM på fredag. Er det fortsatt håp tror dere? Brukte RFSU-test som de selger i dagligvarebutikker.

Ja, syns jeg kan se noe über svakt der, men i mine øyne ser den kanskje litt grå ut...
Men, synes jo ikke like godt på bilder som i virkeligheten. [emoji14]
Håper for deg at det er en babystrek. :D
Hvor mange DPO er du?

Du, det forstår er veldig godt. Vanskelig å se om det er skyggestrek eller ordentlig strek, så tar det med knusende ro til eg finner ut av det. One step testene skal vise positivt fra IKM, så ila helgen burde eg se noe klart hvis det er noe. Fikk svake tester sist pp og positiv clearblue med ukesindikator før mensen kom (kjemisk), så må vente noen dager før endelig svar foreligger. Tok ett par tester sist uke når eg visste dei ville være blenda, bare for å ha noe å sammenligne med. Ingen skygge der iallfall.

Tror eg er rundt 10 dpo idag :)

Så trist at du hadde kjemisk sist pp da. :(
Men, kan jo se litt positivt på det også da, da vet du i alle fall at dere får det til naturlig. :)

Så trist at du hadde kjemisk sist pp da. :(
Men, kan jo se litt positivt på det også da, da vet du i alle fall at dere får det til naturlig. :)

Lærte meg en viktig lekse rundt dette med tidlig testing, og det et Bør ikkje stole på resultatene før etter IKM ;)
Men har ei på 2,5 år fra før, så vet vi får det til, berre veldig utålmodig :P Pluss det klør etter å teste, selv med risikoen for å oppdage ny kjemisk.

Her er mine to fra idag :) skeptisk til babyplan sine strimler, men har lovet min mann å ikke kjøpe CB før til helgen om ikke TR har kommet :smiley-angelic001 ser jo ut som ekte streker, meeeeeeen jeg tror det ikke før CB slår ut på digital og TR ikke kommer :p Den første er tatt på morgenurin, den nederste er tatt nå i sted på kanskje litt for lavkonsentret urin.

2ryoz0l.jpg

Dette er pp1 etter sa i nov. IKM på torsdag.
Symptomer: øm i underlivet, murringer, lotionaktig utflod og tunge bryst. Dette kan også være symptomer på tr for min del, så de neste dagene blir veldig spennende :rolleyes:

Her er mine to fra idag :) skeptisk til babyplan sine strimler, men har lovet min mann å ikke kjøpe CB før til helgen om ikke TR har kommet :smiley-angelic001 ser jo ut som ekte streker, meeeeeeen jeg tror det ikke før CB slår ut på digital og TR ikke kommer :p Den første er tatt på morgenurin, den nederste er tatt nå i sted på kanskje litt for lavkonsentret urin.

2ryoz0l.jpg

Symptomer: øm i underlivet, murringer, lotionaktig utflod og tunge bryst. Dette kan også være symptomer på tr for min del, så de neste dagene blir veldig spennende :rolleyes:

Ser tydelig strek! :) Krysser fingrene for deg!

Her er mine to fra idag :) skeptisk til babyplan sine strimler, men har lovet min mann å ikke kjøpe CB før til helgen om ikke TR har kommet :smiley-angelic001 ser jo ut som ekte streker, meeeeeeen jeg tror det ikke før CB slår ut på digital og TR ikke kommer [emoji14] Den første er tatt på morgenurin, den nederste er tatt nå i sted på kanskje litt for lavkonsentret urin.

2ryoz0l.jpg

Ser også tydelig strek. Håper spira klorer seg fast!

Lærte meg en viktig lekse rundt dette med tidlig testing, og det et Bør ikkje stole på resultatene før etter IKM ;)
Men har ei på 2,5 år fra før, så vet vi får det til, berre veldig utålmodig [emoji14] Pluss det klør etter å teste, selv med risikoen for å oppdage ny kjemisk.
Jeg har også en et barn fra Juli 14. Kjenner også jeg blir utålmodig. Ble gravid med en gang i august, skulle hatt nr 2 i april men mistet i MA. Håper september blir mnd nå! :)

Back
Topp