⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Hei! Jeg tror jeg hører til ikm uke 2 gruppa. Men vet ikke helt når ikm er siden jeg ikke tester etter el. Vil tippe rundt fredag, så bare sett meg opp da :-)
Vi prøver på barn nr 2 og dette er pp1 [emoji4]

Her var det spotting i går og litt friskt blod idag så virker som tr er på vei :( Da ble det isåfall bare lutealfase på 9 dager :( får se hvordan det utvikler seg resten av dagen...

Her var det spotting i går og litt friskt blod idag så virker som tr er på vei :( Da ble det isåfall bare lutealfase på 9 dager :( får se hvordan det utvikler seg resten av dagen...
Huff, får håpe det bare er falsk alarm. Hvor lang lutealfase har du hatt tidligere?

Spamming fra meg om skyggestreker. Men er kanskje 8 dpo eller mindre i dag, og dette er 3. dagen der jeg får suuupersvake skyggestreker på testene. Får ikke noe godt bilde av de. I dag tok jeg til og med fra en ny pakke med tester fra billigtester i tilfelle det var feil med partiet i pakken, og likevel kan jeg skimte strek der. Men de blir ikke så mye tydligere som jeg skulle ønske.
Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt før kvalmen kom i uke 6. Nå føler jeg den brennende følelsen og stikking. Jeg har også ubehag i ryggen. Så tviler jo på at jeg er gravid. Tipper d er innbilning. Kanskje jeg bare tror jeg ser streker også?
Trodde d ville bli mer avslappende å prøve på nr 2... der tok jeg feil :-P

50bf5571175b3eabafc50d31a517852b.jpg
61b5336fd2496737ae95c787c20acf25.jpg

Dette er dagens test. Flere som ser streken?

Huff, får håpe det bare er falsk alarm. Hvor lang lutealfase har du hatt tidligere?

Håper det. Har ikke kommet noe særlig mer foreløpig. Jeg er ikke helt sikkert på min normale lutealfase. Har blitt gravid 3 av de pp jeg har el testet. Men tror den pleier være 12-13 dager. Har ganske gode el tegn og de har alltid stemt når jeg har testet også. Men etter MA jeg hadde mellom de to barna jeg har så hadde jeg bare 8-9 dager i 3 pp før det stabiliserte seg. Og forrige pp var kjemisk så kan være at det skaper litt krøll... får se hvordan det utvikler seg ikveld og imorgen...

Håper det. Har ikke kommet noe særlig mer foreløpig. Jeg er ikke helt sikkert på min normale lutealfase. Har blitt gravid 3 av de pp jeg har el testet. Men tror den pleier være 12-13 dager. Har ganske gode el tegn og de har alltid stemt når jeg har testet også. Men etter MA jeg hadde mellom de to barna jeg har så hadde jeg bare 8-9 dager i 3 pp før det stabiliserte seg. Og forrige pp var kjemisk så kan være at det skaper litt krøll... får se hvordan det utvikler seg ikveld og imorgen...
Krysser fingrene for deg [emoji4] en kjemisk kan klusse syklusen til, så får håpe det er det som har skjedd her!

Ser dessverre ingenting.
Kanskje det er for tidlig?
Hvor mange dpo er du?
D er tidlig. Så forhåpentligvis blir strekene tydligere, men tviler på at d har klaffa. Vet ikke hvor jeg er i dpo land, men seinest 8 dpo. Sist jeg var gravid begynte jeg å skimte d på disse testene 7 dpo. Mn har for mange murringer nå til at d kan være noe. Men ser streker på testene jeg har tatt de 3 siste dagene...

Bare 6 dager til testing.. Hvorfor skal det være så vanskelig å la være? [emoji85] Nå er jeg SÅ glad for at jeg ikke eier tester i hus [emoji39]

Bare 6 dager til testing.. Hvorfor skal det være så vanskelig å la være? [emoji85] Nå er jeg SÅ glad for at jeg ikke eier tester i hus [emoji39]

Haha, føler'n :D Skal teste på onsdag, har to liggende. Orker ikke tidligtester, føler sjansen er så stor for at det slår feil ut. Tester mest for å være forberedt på TR, symptomene er jo så like, så greit å sjekke så man er sikker :happy:

Haha, føler'n :D Skal teste på onsdag, har to liggende. Orker ikke tidligtester, føler sjansen er så stor for at det slår feil ut. Tester mest for å være forberedt på TR, symptomene er jo så like, så greit å sjekke så man er sikker :happy:
Ja, jeg lurte litt på om jeg skulle teste på onsdag, IKM på torsdag, men så er jeg redd for at den da er negativ eller at jeg kan "skimte" en strek så jeg tar det litt som det kommer... Helst vil jeg vente til torsdag og hvis TR ikke kommer så da kjøpe en test den dagen til å ta på fredagen... Jeg får vel bare se det an [emoji28][emoji4]

50bf5571175b3eabafc50d31a517852b.jpg
61b5336fd2496737ae95c787c20acf25.jpg

Dette er dagens test. Flere som ser streken?

Jeg har veldig streksyn og ser noen skyggestreker på disse. Jeg er 7dpo i dag og har akkurat sånne streker som deg... Har hatt det de to siste syklusene mine, som har blitt sterke streker og endt i kjemisk, så tar ikke gleden på forskudd. De gangene jeg faktisk har vært gravid og det har gått bra har streken blitt like sterk som kontrollstreken så først da føler jeg meg helt sikker... Vi får bare smøre oss med tålmodighet og se. Det beste er egentlig å vente 4 dager med å teste igjen, da vil mye ha skjedd dersom det er noe på gang. Men det er for min del helt umulig å vente med og teste når jeg har tester liggende... Har svidd av tre tester hver dag siden 5DPO :P Masse lykke til :D

Jeg har veldig streksyn og ser noen skyggestreker på disse. Jeg er 7dpo i dag og har akkurat sånne streker som deg... Har hatt det de to siste syklusene mine, som har blitt sterke streker og endt i kjemisk, så tar ikke gleden på forskudd. De gangene jeg faktisk har vært gravid og det har gått bra har streken blitt like sterk som kontrollstreken så først da føler jeg meg helt sikker... Vi får bare smøre oss med tålmodighet og se. Det beste er egentlig å vente 4 dager med å teste igjen, da vil mye ha skjedd dersom det er noe på gang. Men det er for min del helt umulig å vente med og teste når jeg har tester liggende... Har svidd av tre tester hver dag siden 5DPO [emoji14] Masse lykke til :D
Da er d sikkert bare testene som er sånn. Vi prøvde i 2015 og da opplevde jeg aldri skyggestreker på disse testene. Fikk kun sånne streker den pp'en d klaffa. Men det kjennes ikke likt ut i kroppen denne gangen.
Jeg tok en ny i dag der det ikke var noe sterkere strek, så d er nok ikke noe. Jeg klarer heller ikke la vær å teste når jeg har liggende :-P men skal prøve å holde meg en stund nå ;-)
Tusen takk for svar [emoji4]

Da er d sikkert bare testene som er sånn. Vi prøvde i 2015 og da opplevde jeg aldri skyggestreker på disse testene. Fikk kun sånne streker den pp'en d klaffa. Men det kjennes ikke likt ut i kroppen denne gangen.
Jeg tok en ny i dag der det ikke var noe sterkere strek, så d er nok ikke noe. Jeg klarer heller ikke la vær å teste når jeg har liggende :p men skal prøve å holde meg en stund nå ;-)
Tusen takk for svar [emoji4]

Mine ble de siste PP gradvis helt klart positive og ganske sterke før jeg begynte å blø. I begynnelsen prøvde jeg å teste med vann for å se om det bare var skygge, men da kom ingenting opp, så det var nok litt HCG. Så lenge en ikke har fått mens er det jo håp :P Jeg blir helt sprø av dette her, har bare lyst til å spole noen dager frem i tid. Men 8dpo er ikke så mye, de aller fleste tester negativt nå selv om de er gravide :) Får bare prøve å være tålmodige :)

Mine ble de siste PP gradvis helt klart positive og ganske sterke før jeg begynte å blø. I begynnelsen prøvde jeg å teste med vann for å se om det bare var skygge, men da kom ingenting opp, så det var nok litt HCG. Så lenge en ikke har fått mens er det jo håp [emoji14] Jeg blir helt sprø av dette her, har bare lyst til å spole noen dager frem i tid. Men 8dpo er ikke så mye, de aller fleste tester negativt nå selv om de er gravide :) Får bare prøve å være tålmodige :)
Ja, kunne også tenkt meg å spole :-P men bare syklusen, ikke tiden :-P jeg skal prøve å gå noen dager uten testing. Så få vi se :-) er kanskje 9 dpo i dag, men vet samtidig ikke siden vi ikke har testa etter el.
Så trist at du har opplevd kjemisk. Håper at spirene våre sitter snart!

Back
Topp