⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Jo takk, syns min er veldig svak! Men ikke testet med filter[emoji23] blir spennede å se hvordan dette går! Med forrigemann fikk jeg ikke positiv før IKM
Min var nok bare ønsketenking, ingen antydning til strek idag:( litt usikker på ikm her og aldri vært gravid før så kan jo hende det er muligheter men jeg tviler på det!
Håper du har bedre lykke enn meg med din strek:happy:

ImageUploadedByBV Forum1483598383.306609.jpg

Dette er dagens.. men er tatt litt etter tiden fordi jeg sovnet da [emoji23][emoji23][emoji23]

Må nesten le litt av hvor mye tid jeg bruker her inne :D Ventetiden er så lang og symptomløs, så føler på en måte prøvingen blir mer spennende og virkelig av å følge dere andre også!

Krysser fingrene for dere alle, håper på flere positive fremover :dummy1::happy:

Måtte dette bli vår uke, jenter :dummy1:

IKM:

9. Januar:
Mami1

10. Januar:
Mikrogram
Ma Mi
Whisher

11. Januar:
LilleMikro<3
Flubber

12. Januar:
Maiine
Kånemor
Murmeldyret
Ungtuppelure
Ballettien

13. Januar:
Snart Mamma igjen
Andy1982
Påvilleveier91
<3mor-til-verdens-beste<3
Lillepus81

14. Januar:
S25
Benediktef

15. Januar:
Emmisel
Sitrus87
Englemams
Høgt ønska
MI88

Gravid :dummy1:
<3mor-til-verdens-beste<3
TR:sorry:

Haha, da er vi to! Er også 7 dpo (tror jeg), og testet i dag. Negativ, selvsagt:p Nå skal jeg prøve å holde meg til helgen. Har ikke så stor tro på at det klaffet denne gangen, med EL på juleferie og lite mulighet for :love022Men en liten sjanse er det selvsagt...

Godt det ikke bare er jeg som er testegal ;) Testet idag også jeg og den var jo mer enn blenda. Haha.. flink du om du klarer holde deg til helgen. Jeg skal prøve å holde meg til lørdag eller helst søndag nå. Men får se om det går...

Forstår deg godt. Måtte ta en imorges jeg også. Ingen strek selvfølgelig. Har aldri testet tidlig før, kun etter ikm, så jeg lever i spenning så godt som hver dag i en uke jeg [emoji4]

Man kan bli sprø av denne prøvinga... skulle ønske jeg klarte å holde meg unna de testene. Tok en idag også. Helt unødvendig så klart. Burde kanskje ikke ha tester i huset... har du tatt flere tester eller klart å holde deg?

Godt det ikke bare er jeg som er testegal ;) Testet idag også jeg og den var jo mer enn blenda. Haha.. flink du om du klarer holde deg til helgen. Jeg skal prøve å holde meg til lørdag eller helst søndag nå. Men får se om det går...
Haha! Det er jo aaaltfor tidlig å få noe positivt svar, jeg vet jo at jeg ikke har testet positivt før tidligst IKM de gangene jeg har vært gravid. Men det er jo så spennende! Jeg har ikke testet i dag... Enda, hehe. Neida, jeg skal holde meg til lørdag

5 dpo i dag.. Så klart ingen symptomer eller noe, og er faktisk overraskende rolig denne gangen. Jeg var skikkelig testetøs i forrige pp så har bestemt meg for å ikke kjøpe test før evt 2 dager over ikm... Skikkelig nysggjerig på om jeg faktisk klarer det [emoji85]

Man kan bli sprø av denne prøvinga... skulle ønske jeg klarte å holde meg unna de testene. Tok en idag også. Helt unødvendig så klart. Burde kanskje ikke ha tester i huset... har du tatt flere tester eller klart å holde deg?
Holdt meg nei! Har ikke noe mål eller plan om det. Heller motsatt. Tok både igår kveld og i morges [emoji23][emoji23][emoji23]
Selvfølgelig ikke noe antydning til noe...

Forøvrig veldig oppblåst i dag, og det var jeg begge gangene jeg var gravid før. Så på symptomene fra jeg var gravid i august, på samme dag i syklusen, at jeg var oppblåst da og. Tar det som et godt tegn!! [emoji4]

Forøvrig veldig oppblåst i dag, og det var jeg begge gangene jeg var gravid før. Så på symptomene fra jeg var gravid i august, på samme dag i syklusen, at jeg var oppblåst da og. Tar det som et godt tegn!! [emoji4]

Hvilken dag er IKM, så jeg ikke teller feil? :)

Kveldens test 10/11 dpo var helt blank. Så nå begynner jeg å gi opp håpet :P Fikk tydelig strek 11 dpo sist gang. Men IKM er fortsatt ikke før om 3 dager, så vi får se :)

Jeg kan nok fjernes fra gravid. Får ikke flere positive tester nå så må har vært noe feil. Ikm er ikke før 13, men el kan ha vært litt før. Tenkte å ta en digital test i løpet av noen dager nå :)

Back
Topp