⭐️ IKM uke 2 ⭐️

Negativ rfsu i dag. I og med at IKM var i går så antar jeg at tr er rett rundt hjørnet. Vel, da kan jeg ihvertfall spise haugpølse! [emoji85]

Ååååja, er du over ikm? Eller er det enda noen dager til?

Eg har ikkje testet etter EL så litt usikker. Hadde mye EL slim 26-29.12 før eg fikk en intens smerte nede på venstre side (eggstokk) den 30.12. Har derfor antatt at EL var den dagen. Men så har eg lest på nettet at smerten kan komme noen dager etter, eller før eller at det er EL dagen, så vet jo ikkje 100%. Avventer derfor litt i helgen. Hadde kjemisk sist pp og hadde da tr lenger og kraftigere enn normalt, så ikkje 100% sikker på syklusen denne mnd.

Negativ rfsu i dag. I og med at IKM var i går så antar jeg at tr er rett rundt hjørnet. Vel, da kan jeg ihvertfall spise haugpølse! [emoji85]

Negativ rfsu på meg også..
Men fikk en svak strek på CB,
så er vel bare å teste på nytt i morgen om ikke tr melder sin ankomst :confused:

Last edited:
Då fekk eg bekrefta 3 dagar med svake strekar! litt tryggare når eg testar med digital synest eg.

Kan godt sette meg som "gravid" no! Lykke til med vidare testing alle saman [emoji4]
c8e898be368702ff8a6ea9380c7796fe.jpg
[emoji4]

TR kom som "bestilt" :shifty:

Trodde jeg skulle bli mer deppa og nedfor, men det går egentlig greit. Ser frem til nytt forsøk :rolleyes:

Gratulerer til alle gravide :dummy::dummy1:
Og til dere andre: håper vi sees i IKM uke 6 ;)

Last edited:
Då fekk eg bekrefta 3 dagar med svake strekar! litt tryggare når eg testar med digital synest eg.

Kan godt sette meg som "gravid" no! Lykke til med vidare testing alle saman [emoji4]
c8e898be368702ff8a6ea9380c7796fe.jpg
[emoji4]
Gratulerer så kjempemasse. :D

Nå har spottingen begynt, så regner med at tanta er her i morgen eller søndag. Lykke til dere som er igjen, krysser fingrene for dere!

Jeg velger å snu på det. Fy søren så heldig jeg er som kan kose meg med en mojito etter en kveldsvakt. For et hell at tr meldte sin ankomst i dag. Normalt liv i to uker til! Vis vedlegget 215369
ELSKER holdningen din. :D. :D
Når tr kommer i morgen så skal jeg på polet og kjøpe meg en hvitvin, så skal jeg kose meg med hvitvin og myke oster og kjeks i morgen ^_^

Venter på at tr skal komme nå så jeg kan spise den haugpølsa jeg kjøpte i dag [emoji23] Men ærlig talt: jeg er helt forvirra. Hvorfor kan ikke bare kroppen bestemme seg?? [emoji85]

Ble TR her, litt tidligere enn forventet, så ble litt forvirret :rolleyes:
Den gode nyheten er at jeg kan drikke vin i kveld på bursdagsfest :angelic: Tar det ikke så tungt foreløpig :)

Back
Topp