Negativ rfsu i dag. I og med at IKM var i går så antar jeg at tr er rett rundt hjørnet. Vel, da kan jeg ihvertfall spise haugpølse! [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååja, er du over ikm? Eller er det enda noen dager til?
Negativ rfsu i dag. I og med at IKM var i går så antar jeg at tr er rett rundt hjørnet. Vel, da kan jeg ihvertfall spise haugpølse! [emoji85]
Så bra da! Jeg har en digital jeg tenkte å ta i morgen/søndag hvis tr ikke melder seg.. Krysser fingrene for oss!Negativ rfsu på meg også..
Men fikk en svak strek på CB,
så er vel bare å teste på nytt i morgen om ikke tr merker sin ankomst
Gratulerer! [emoji16]Då fekk eg bekrefta 3 dagar med svake strekar! litt tryggare når eg testar med digital synest eg.
Kan godt sette meg som "gravid" no! Lykke til med vidare testing alle saman [emoji4]
[emoji4]
Tusen takk [emoji4]Gratulerer! [emoji16]
Då fekk eg bekrefta 3 dagar med svake strekar! litt tryggare når eg testar med digital synest eg.
Kan godt sette meg som "gravid" no! Lykke til med vidare testing alle saman [emoji4]
[emoji4]
Gratulerer så kjempemasse.Då fekk eg bekrefta 3 dagar med svake strekar! litt tryggare når eg testar med digital synest eg.
[emoji4]
Gratulerer [emoji2]Då fekk eg bekrefta 3 dagar med svake strekar! litt tryggare når eg testar med digital synest eg.
[emoji4]
ELSKER holdningen din. .Jeg velger å snu på det. Fy søren så heldig jeg er som kan kose meg med en mojito etter en kveldsvakt. For et hell at tr meldte sin ankomst i dag. Normalt liv i to uker til! Vis vedlegget 215369