Mamma til en, snart mamma til to
Betatt av forumet
Ser en veldig sterk strek.
Sikker? Tørr ikke å slippe jubelen løs etter mnd med frustrasjon over sykluskrøll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser en veldig sterk strek.
Veldig tydelig strek. Gratulerer [emoji2]
Sånne hadde jeg med førstemann også! Hun er to år snart [emoji3][emoji3][emoji3]
Jeg svarer ikke på slik egentlig, for jeg ser som oftest ingenting
Men denne var kjempetydelig! Kan umulig være skyggestrek!
Veldig sikker, du kan sikkert ta digital i morgen.Sikker? Tørr ikke å slippe jubelen løs etter mnd med frustrasjon over sykluskrøll
Er det lov å håpe? :s
Hei
Har ikke vært med i denne ikm tråden fordi jeg har så lange ustabile sykluser og derfor ikke vet når jeg har ikm. Menter at jeg hadde el slim for ca to uker siden og tok derfor en Test for to dager siden som jeg mente at jeg kanskje kunne skimte en strek på. Tok en ny i dag og den ser slik ut. Vær så snill å si at det er flere som ser streken???
Så bra,,, håper den er sterkere i morgen.Jeg ser også en strek [emoji4]
Oj så bra!! Tørr liksom ikke helt å tro på det tror du jeg vil få utslag på digital med den streken?
Jeg ser en strek[emoji4] gratulerer! [emoji4]
Veldig sikker, du kan sikkert ta digital i morgen.
Takk. Krysser alt jeg har for at det ikke er en skygge strek
Hei
Har ikke vært med i denne ikm tråden fordi jeg har så lange ustabile sykluser og derfor ikke vet når jeg har ikm. Menter at jeg hadde el slim for ca to uker siden og tok derfor en Test for to dager siden som jeg mente at jeg kanskje kunne skimte en strek på. Tok en ny i dag og den ser slik ut. Vær så snill å si at det er flere som ser streken???
Da er det ikke tvil her. Sitter her helt i sjokktilstand. Hadde egentlig gitt helt opp. Så til dere med lange sykluser det går ann! Så har jeg kjempe stor medfølelse for dere som det ikke klaffet for denne pp
Da er det ikke tvil her. Sitter her helt i sjokktilstand. Hadde egentlig gitt helt opp. Så til dere med lange sykluser det går ann! Så har jeg kjempe stor medfølelse for dere som det ikke klaffet for denne pp