⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

Noen andre her inne som har opplevd å spotte i flere dager og fortsatt vært gravid?

Jeg er på syklusdag 37 i dag og har spottet i 4 dager nå. Kun på morgenen, så er det ingenting resten av dagen [emoji53] Tok en Babyplan Early graviditetstest, men den var negativ. Blir litt gal av dette. [emoji23]

Jeg gjorde det støtt og stadig da jeg var gravid første gang. Både spottet og blødde, uten at det var noe galt[emoji4]Både før og etter positiv test.
 
Noen andre her inne som har opplevd å spotte i flere dager og fortsatt vært gravid?

Jeg er på syklusdag 37 i dag og har spottet i 4 dager nå. Kun på morgenen, så er det ingenting resten av dagen [emoji53] Tok en Babyplan Early graviditetstest, men den var negativ. Blir litt gal av dette. [emoji23]
jeg spottet som jeg alltid gjør før mens når jeg var gravid. begynte å spotte dagen før positiv test :) spottet da mye frem til uke 6 ca :)
 
11 dpo :-(
 

Vedlegg

  • 05A18688-CE8D-453B-B3B4-B37A1BEE842D.jpeg
    05A18688-CE8D-453B-B3B4-B37A1BEE842D.jpeg
    89,2 KB · Visninger: 97
Åh! Husker du hvor lang tid etter at du fikk positiv graviditetstest? [emoji4]

Det husker jeg ikke dessverre. Bare husker jeg blødde flere ganger gjennom hele graviditeten. Ikke mye, men litt nå og da. Ca en uke før jeg fant ut jeg var gravid hadde jeg «mensen». Var vel ca fem uker da jeg fant det ut, om jeg husker rett.
 
Negativ a1 i dag tidlig. Cb early ble tatt i går kveld, litt usikker på om streken er grå eller lyseblå - skulle ventet med early til i dag kanskje og tatt på morgenurin. Får tidlig tester i posten snart, så får ta ny da hvis ikke tr har dukket opp :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180626-085640_Gallery.jpg
    Screenshot_20180626-085640_Gallery.jpg
    766,6 KB · Visninger: 106
Negativ a1 i dag tidlig. Cb early ble tatt i går kveld, litt usikker på om streken er grå eller lyseblå - skulle ventet med early til i dag kanskje og tatt på morgenurin. Får tidlig tester i posten snart, så får ta ny da hvis ikke tr har dukket opp :)
Spennende :) Syns den ser litt blå ut jeg da...
 
Spennende :) Syns den ser litt blå ut jeg da...

Veldig! Jeg er veldig usikker, føler den er lyseblå det ene øyeblikket og grå det neste:hilarious: Håper testene mine kommer i posten i dag eller i morgen! :)
 
Negativ a1 i dag tidlig. Cb early ble tatt i går kveld, litt usikker på om streken er grå eller lyseblå - skulle ventet med early til i dag kanskje og tatt på morgenurin. Får tidlig tester i posten snart, så får ta ny da hvis ikke tr har dukket opp :)

Ser streken på den øverste[emoji5]
 
Ser streken på den øverste[emoji5]

Blir spennende å se om det er skygge eller babystrek :) Venter pakke i posten fra tostreker.no, og der ligger det både tidlig tester og cbd, så hvis ikke tr dukker opp blir det å teste igjen da :)
 
Negativ a1 i dag tidlig. Cb early ble tatt i går kveld, litt usikker på om streken er grå eller lyseblå - skulle ventet med early til i dag kanskje og tatt på morgenurin. Får tidlig tester i posten snart, så får ta ny da hvis ikke tr har dukket opp :)
Syns den ser blå ut [emoji7]
Kor mange dagar dpo er du?
 
Syns den ser blå ut [emoji7]
Kor mange dagar dpo er du?

Tror kroppen prøvde på el rundt CD15, men at den ikke fikk det til. Fikk el slim CD19 og CD20, så kanskje 7 dpo? Bare tipping egentlig, har ikke testet etter el men skal definitivt gjøre der neste gang hvis ikke det klaffer nå. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om den er blå eller grå, og hvis det stemmer med 7dpo så er jo det sinnsykt tidlig også. Så tidlig at det sikkert ikke skulle gi utslag. Blir uansett spennende å se senere i uken :)
 
Negativ a1 i dag tidlig. Cb early ble tatt i går kveld, litt usikker på om streken er grå eller lyseblå - skulle ventet med early til i dag kanskje og tatt på morgenurin. Får tidlig tester i posten snart, så får ta ny da hvis ikke tr har dukket opp :)

Ser også strek på den øverste, håper virkelig det er en babystrek! :love7
 
Negativ a1 i dag tidlig. Cb early ble tatt i går kveld, litt usikker på om streken er grå eller lyseblå - skulle ventet med early til i dag kanskje og tatt på morgenurin. Får tidlig tester i posten snart, så får ta ny da hvis ikke tr har dukket opp :)

Ser også strek på den øverste, håper virkelig det er en babystrek! :love7
 
Veldig! Jeg er veldig usikker, føler den er lyseblå det ene øyeblikket og grå det neste:hilarious: Håper testene mine kommer i posten i dag eller i morgen! :)
Lykke til med videre testing og håper testene kommer snart :)
 
Back
Topp