⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

9dpo og eneste tidligtest, vet ikke om jeg greide å få frem noe som helst på bildet. Men det jeg ser i virkeligheten er noe, enten skygge eller forhåpentligvid begynnelsen på noe!
 

Vedlegg

  • 20180630_103141.jpg
    20180630_103141.jpg
    149,1 KB · Visninger: 105
9dpo og eneste tidligtest, vet ikke om jeg greide å få frem noe som helst på bildet. Men det jeg ser i virkeligheten er noe, enten skygge eller forhåpentligvid begynnelsen på noe!
Ser noe der ja :)
 
Er idag 11 dpo tror jeg og på CD 26 og bestemte meg for å ta en CB early. Er 5 dager til jeg skal få mensen ut ifra apper, har litt uregelmessig menstruasjon. Håper det er en TIDLIG babystrek, men jeg veit CB generelt er kjempe flinke til å gi skyggestreker.. legger ut samme bildet u svarthvitt og i farger.
 

Vedlegg

  • Snapchat-1381145816.jpg
    Snapchat-1381145816.jpg
    595,9 KB · Visninger: 92
  • Snapchat-1411834273.jpg
    Snapchat-1411834273.jpg
    633,6 KB · Visninger: 102
Hva tror dere om denne?
ikke spor av tr som skulle vært i går. Pleier også småblø i dagene før(spesielt etter samleie)/få løs mage, men ikke noe nå...Vis vedlegget 265008
Disse er litt treige, så jeg vil kalle denne positiv [emoji173] [emoji294] [emoji4]
 
Regner med at det er tr som kom nå. Fikk blodig slim i sted, og har hatt økende smerter. Så om det var noe på testen så var det ingenting som ville bli.
 
Æsj,tok to tester i går, 7dpo og en i dag, 8dpo, alle negative,orker ikke legge ut bilde en gang :(

Fortsatt tidlig da,men kjente luften gikk litt ut av meg,ser jo andre som har fått positiv så tidlig.
Men jeg mister ikke håpet helt enda :smug:
 
Regner med at det er tr som kom nå. Fikk blodig slim i sted, og har hatt økende smerter. Så om det var noe på testen så var det ingenting som ville bli.

Så teit, synes tr kunne holdt seg unna jeg!!! :yuck:
 
Er idag 11 dpo tror jeg og på CD 26 og bestemte meg for å ta en CB early. Er 5 dager til jeg skal få mensen ut ifra apper, har litt uregelmessig menstruasjon. Håper det er en TIDLIG babystrek, men jeg veit CB generelt er kjempe flinke til å gi skyggestreker.. legger ut samme bildet u svarthvitt og i farger.
Ser den blå eller grå ut hos deg? Klarer ikke se noen farge på denne..
 
Ser den blå eller grå ut hos deg? Klarer ikke se noen farge på denne..
Det var nok en skygge ja. TR kom for 2 dager siden på CD 29. Heldigvis en kort syklus på egenhånd. Kan ha dager på over 40 også så får håpe jeg har lykken med meg neste mnd
 
Jeg tok en test i dag tidlig, ikke spart opp så mye da jeg alltid løper mye på do, har erteblære så går så og si alltid på do 1 gang for natten, så urinen jeg tok med var bare spart opp 3 timer :/

Jeg syntes jeg skimtet en svak strek men tenkte det var innbildning, nå når jeg ser på den etter den har tørket så ser det ut som det er en strek der, virker som den sees bedre når den er tørket. Enten er det skyggestrek eller så er det kanskje begynnelsen på noe?? :Heartred
Ååå så jeg håper :Heartred

Kan noen se noe? (12 dpo nå)
20180704_145035-COLLAGE.jpg
 
Last edited:
Back
Topp