⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

Spennende!! Synes du skal vente til i morgen jeg, så slipper du å bli skuffet i kveld. :Heartpink
Håper håper håper!!!
JA du har rett i det! Er så lei av å bli skuffet nå :(
 
JA du har rett i det! Er så lei av å bli skuffet nå :(
Det gjør ganske vondt ja :(
Man bygger jo opp et håp før man skal teste. Og når testen ikke viser hva man ønsker, så går man fort rett i kjelleren.. det positive er at man gjerne får håpet fort tilbake igjen.. så lenge mensen ikke kommer, så er det jo håp, sant? ;)
Rekk opp hånda alle som har testet selv om de har fått mensen til og med:hilarious:
Det er vel håpet som gir en styrke til å fortsette og ikke gi opp!

Dere har jo blitt gravide før, dere blir det igjen, men når det er noe man virkelig ønsker, så føles bare veien litt lang..

Jeg heier uansett på dere, det veit du ;)
 
Det gjør ganske vondt ja :(
Man bygger jo opp et håp før man skal teste. Og når testen ikke viser hva man ønsker, så går man fort rett i kjelleren.. det positive er at man gjerne får håpet fort tilbake igjen.. så lenge mensen ikke kommer, så er det jo håp, sant? ;)
Rekk opp hånda alle som har testet selv om de har fått mensen til og med:hilarious:
Det er vel håpet som gir en styrke til å fortsette og ikke gi opp!

Dere har jo blitt gravide før, dere blir det igjen, men når det er noe man virkelig ønsker, så føles bare veien litt lang..

Jeg heier uansett på dere, det veit du ;)
Haha du er så god du Smulen:love017
Setter så stor pris på ordene dine, du aner ikke! Får en liten boost av deg :)
 
Haha du er så god du Smulen:love017
Setter så stor pris på ordene dine, du aner ikke! Får en liten boost av deg :)
Å du da, jeg er hormonell til tusen, du må ikke skrive slik til meg:love7:crybaby2:love022

:angelic:
 
Noen andre her inne som har opplevd å spotte i flere dager og fortsatt vært gravid?

Jeg er på syklusdag 37 i dag og har spottet i 4 dager nå. Kun på morgenen, så er det ingenting resten av dagen [emoji53] Tok en Babyplan Early graviditetstest, men den var negativ. Blir litt gal av dette. [emoji23]
 
Fikk ikke make sure testene idag, men fikk noen annen wish strimmel. Vet ikke om jeg ser skygge eller blenda. Vet
aviary-image-1529938104498.jpeg
 
Det gjør ganske vondt ja :(
Man bygger jo opp et håp før man skal teste. Og når testen ikke viser hva man ønsker, så går man fort rett i kjelleren.. det positive er at man gjerne får håpet fort tilbake igjen.. så lenge mensen ikke kommer, så er det jo håp, sant? ;)
Rekk opp hånda alle som har testet selv om de har fått mensen til og med:hilarious:
Det er vel håpet som gir en styrke til å fortsette og ikke gi opp!

Dere har jo blitt gravide før, dere blir det igjen, men når det er noe man virkelig ønsker, så føles bare veien litt lang..

Jeg heier uansett på dere, det veit du ;)
Rekker opp hånden, gjorde det senest i dag[emoji23]
 
Back
Topp