⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Der kom den knallpositive streken jeg ventet på[emoji1319]
IMG_7194.JPG
 
Fikk positiv test i morges, og fikk lagt inn noen aksjer i formiddag! [emoji16] spent på om vi får lagt inn noen fler i kveld eller imorgen..

Har kjent murringer i magen den siste timen.
Innbilt fordi jeg "kjenner etter"? Eller er det EL-symptomer? Aner ikke hvilke symptomer man får på EL. [emoji28]
 
Fikk positiv test i morges, og fikk lagt inn noen aksjer i formiddag! [emoji16] spent på om vi får lagt inn noen fler i kveld eller imorgen..

Har kjent murringer i magen den siste timen.
Innbilt fordi jeg "kjenner etter"? Eller er det EL-symptomer? Aner ikke hvilke symptomer man får på EL. [emoji28]
KAn være symptomer det :)
 
Hva tror dere? Anelse svakere eller like sterk? :) Når slipper det tro? La inn aksjer natt til fredag og i dag så får vi se[emoji1319]
IMG_7205.JPG
 
Hm hva tror dere? El i går eller i dag?
IMG_7209.JPG
IMG_7210.jpg
 
Trenger hjelp med å tolke disse..
Den øverste tatt 4/6,den nederste tatt idag tidlig. Nr 2+3 fra bunnen er tatt i går kveld.
Har jeg hatt EL?
IMG_6750.JPG
 
Irriterende at det er så stor forskjell på testene :wtf:
 

Vedlegg

  • A1A2172C-EEB5-4BD8-BC19-C778E196A9B2.jpeg
    A1A2172C-EEB5-4BD8-BC19-C778E196A9B2.jpeg
    129,3 KB · Visninger: 49
Trenger hjelp med å tolke disse..
Den øverste tatt 4/6,den nederste tatt idag tidlig. Nr 2+3 fra bunnen er tatt i går kveld.
Har jeg hatt EL?
Vis vedlegget 262101
Tror ikke du har hatt EL for meg ser de positive ut alle sammen, men det er jo veldig rart at de er positive i en uke... Kanskje kroppen ikke klarer helt å få til en EL?
 
Irriterende at det er så stor forskjell på testene :wtf:
Skjønner det er irriterende når det er så forskjellig, skulle jo trodd at de skulle vært litt lik hvertfall.
 
Fortsatt liten nedstigning og ikke helt klar negativ test:p.
IMG_7212.JPG
 
Blæ skjønner ingenting, redd det ikke er sjans denne gangen :/ Aksjer kl 11 søndag, han orker ikke i går. Tempen burde jo opp ikke ned :/
IMG_7214.jpg
IMG_7213.JPG
 
Back
Topp