⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Image1528181571.032532.jpg


Den fra babyplan er positiv??? [emoji1] tatt på samme urin.. de andre er fra wish[emoji30]
 
Ja det vil jeg si !
Kontrollsjekker også slik du gjør med babyplan sine, de fra ebay og wish stoler jeg ikke på!

Kjente det litt på kroppen at nå er det noe på gang! Derfor sjekket jeg med babyplan sine, glad for at jeg gjorde det[emoji28] kommer nok ikke til å stole på wish/ebay sine nå... [emoji58]
 
IMG_20180605_114458.jpg


Nå begynner det å nærme seg :)
Blinkende smilefjes i dag, så da blir det testing med strimler i tillegg for å finne toppen og når den blir negativ :rolleyes: og selvfølgelig masse aksjer :D
 
20180605_145438.jpg

Nesten positiv, går fort opp på positiv test. Garantert positiv i kveld, er cd11 i dag.
Sprøytesetting i kveld[emoji28]
Dette er en lite følsom eltest.
 
Last edited:
Hvordan tolke dette tro[emoji85] Kanskje el ikke er før ca CD 14allikevel?
IMG_7178.JPG
IMG_7179.jpg
 
Hvordan tolke dette tro[emoji85] Kanskje el ikke er før ca CD 14allikevel? Vis vedlegget 261340Vis vedlegget 261341
Har lest at LH nivået kan gå opp og ned gjennom syklusen så det kan være det er det som har skjedd her :) hadde også det sånn forrige syklus,fikk nesten positiv test før jeg skulle men så gikk det ned igjen og ble positiv ca da den skulle bli det :)
 
Hvor lang syklus bruker du å ha? Håper EL kommer snart. Kan jo hende du får et raskt hopp i testene :)
Har hatt 28-dagers syklus siden jeg fikk TR da jeg var 14 [emoji23] selv da jeg slutta med pilla forrige gang vi ville ha barn beholdt jeg 28dagers syklus. Så er jo innmari spent nå.. er liksom utenkelig at den ikke er på 28 dager.. [emoji28]
 
Noen som kan dette og kan hjelpe litt? Jeg har tatt tre nå og blitt veldig usikker. [emoji4]
IMG_2859.JPG
 
Der kom det et temp hopp, skjønner ikke helt den men? Testen i dag vil jeg si er nesten positiv men ikke helt enda. Kanskje den blir positiv når jeg tar ny test i kveld. Vanligvis har den hoppet opp etter positiv test hm CD 12 i dag. Pleier å få enda sterkere når jeg regnet det som positiv en denne.
IMG_7184.JPG
IMG_7185.jpg
 
Hva betyr det egentlig når man får nesten positiv/positiv på CD 13,men raskt negativ igjen også knall positiv på CD 17? Hva skjedde på CD 13? Dette skjedde meg forrige syklus
 
Hva betyr det egentlig når man får nesten positiv/positiv på CD 13,men raskt negativ igjen også knall positiv på CD 17? Hva skjedde på CD 13? Dette skjedde meg forrige syklus

Kan hende at kroppen prøvde på en EL men ikke fikk det til så den prøvde på nytt.
 
Back
Topp