⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

IMG_5613.JPG
 
Det vil jeg kalle knallpositivt! :D

Venter fremdeles på at min test skal bli positiv. Håper det ikke tar mer enn en uke. Vi hadde jo eggløsning samtidig sist.
Håper du kommer snart etter :D
Jeg er altfor tidlig ute,er bare på CD 12, regner med kroppen er uregelmessig etter alt klusset som har vært. Nå er cystene borte osv så kanskje kroppen går tilbake til normal syklus nå :) håper det!
 
Ja jeg ble sjokkert selv,aldri fått så sterk positiv test før:hilarious: litt usikker på om aksjene vi la igår kveld holder mtp at jeg hadde positive tester i 3 dager sist. Håper den er negativ igjen snart :)

Tror du det kan være grapefrukt juicen som gjør det? :) du har vel drukket den?

Har aldri fått sånn test før jeg heller. Må være et super positivt tegn:D

Nettopp kjøpt den juicen selv, fy søren så vond den var :yuck:
 
Tror du det kan være grapefrukt juicen som gjør det? :) du har vel drukket den?

Har aldri fått sånn test før jeg heller. Må være et super positivt tegn:D

Nettopp kjøpt den juicen selv, fy søren så vond den var :yuck:
Ja jeg begynner jo nesten å lure da, drukket den hver dag siden søndag.. men syns det var en utrolig effektiv virkning om det er den,er jo bare 3 dager med juice før jeg fikk positiv test... Smakte HØGG men syns faktisk etter noen dager at den ble bedre :) som om kroppen vente seg til den :)
 
Ja jeg begynner jo nesten å lure da, drukket den hver dag siden søndag.. men syns det var en utrolig effektiv virkning om det er den,er jo bare 3 dager med juice før jeg fikk positiv test... Smakte HØGG men syns faktisk etter noen dager at den ble bedre :) som om kroppen vente seg til den :)

Er håp da for meg :hilarious: frister ikke helt å drikke mer men hva gjør man ikke for å bli gravid :D

Hvor mye drakk du?

Utrolig gøy hvis det et grapejuicen som gjør det da :D
 
Er håp da for meg :hilarious: frister ikke helt å drikke mer men hva gjør man ikke for å bli gravid :D

Hvor mye drakk du?

Utrolig gøy hvis det et grapejuicen som gjør det da :D
Det frister ikke i det hele tatt men hold deg for nesa og drikk alt i engang og suppler med noe god drikke atmed :) funker det !

Jeg drakk 1 stort glass hver dag,kanskje to om dagen om jeg ville det :)
 
Back
Topp