⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Vil si ikke helt positiv, men ganske snart [emoji4]kansje i ettermiddag [emoji4]
Oh,du kan ikke se så klart på bilde men test streken på cd12 var sterkere enn control. Jeg hadde aldri positiv eggløsningtester men aldri før brukte a1(ble gravid før :) ). Nå,gynekolog anbefaler å teste etter eggløsning og hvis jeg har ikke det han vil hjelpe. Temper også å bekrefte eggløsning :)
 
Oh,du kan ikke se så klart på bilde men test streken på cd12 var sterkere enn control. Jeg hadde aldri positiv eggløsningtester men aldri før brukte a1(ble gravid før :) ). Nå,gynekolog anbefaler å teste etter eggløsning og hvis jeg har ikke det han vil hjelpe. Temper også å bekrefte eggløsning :)
Så kun på den nederste testen jeg [emoji23]i følge den på cd12 så ser Dagen å litt mindre positiv ut, helt i grenseland [emoji4]
 
Fremdeles positiv her men litt svakere enn i går tror jeg.

Oppe fra i går kveld og nede nå.
IMG_20180626_2.png
IMG_20180626_1.png
 
Hvor ofte tester dere? Testa første gang i går, på kvelden. Cd 8 i dag. Sykluser på 24 dager. Appen mener el er på lørdag.
 
Den til venstre er fra i går kveld og den til høyre i dag ca 12. Jeg aner ikke hvor mye de bør øke.
 

Vedlegg

  • Snapchat-1.jpg
    Snapchat-1.jpg
    756,5 KB · Visninger: 39
Hvor ofte tester dere? Testa første gang i går, på kvelden. Cd 8 i dag. Sykluser på 24 dager. Appen mener el er på lørdag.
Tester en gang om dagen, på ettermiddag kl 14.30. Men når jeg begynte med testinga så gjorde jeg det to ganger om dagen, kl 15 og kl 21. Var redd for å gå glipp av LH toppen derfor jeg testet to ganger om dagen. Fant fort ut at jeg har en lang LH topp (to dager) så gikk ned til å teste en gang om dagen.
Den til venstre er fra i går kveld og den til høyre i dag ca 12. Jeg aner ikke hvor mye de bør øke.
Fin økning på testene. Noen får en sakte økning og noen får en brå økning.
 
Vis vedlegget 264365
Enda sterke enn i går, nå kom teststreken først og virkelig frem..
Aksjer i går og fåe ikke hatt sex før i kveld. Sambo er borte i morgen.. får håpe egget slipper i kveld og ikke i morgen.

Har ikke helt troa om vi ikke får hatt sex på selve EL dagen
Tydelig positiv test.
Jeg tenker også sånn at aksjer må legges på EL dagen for at jeg skal ha troa. Men denne gangen har vi gått for annenhver dag siden cd10 så om EL kommer i dag (cd15) så blir det ingen aksjer før i morgen, så håper at EL er i morgen. Testen min i dag er så vidt negativ så ikke EL helt enda.
 
Dagens test, så vidt negativ.
7CE7BD65-F328-482B-A3FD-0D4940D5C847.jpeg
 
Tydelig positiv test.
Jeg tenker også sånn at aksjer må legges på EL dagen for at jeg skal ha troa. Men denne gangen har vi gått for annenhver dag siden cd10 så om EL kommer i dag (cd15) så blir det ingen aksjer før i morgen, så håper at EL er i morgen. Testen min i dag er så vidt negativ så ikke EL helt enda.
Så kan jo hende at el blir på tors?
 
Så fin og sterk test :)
Jaa, jeg er helt sjokkert! Da er syklusen min 4 dager kortere enn sist og 4 dager kortere før der så da tyder det på at kroppen er i balanse igjen... Nå gjelder det bare for en spire å klore seg fast [emoji120][emoji120][emoji7]
 
Back
Topp