⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Jaa, jeg er helt sjokkert! Da er syklusen min 4 dager kortere enn sist og 4 dager kortere før der så da tyder det på at kroppen er i balanse igjen... Nå gjelder det bare for en spire å klore seg fast [emoji120][emoji120][emoji7]
Så kjekt med kortere sykluser da :) Håper spiren sitter snart :)
 
Ja :) får håpe mensen IKKE kommer [emoji120][emoji120] takk det håper jeg også!! [emoji7] Håper det går bra for deg snart og :)
Takk :) Ja håper virkelig ikke mensen kommer til noen av oss. Terminforum neste ;)

Fin og sterk strek hos deg og [emoji120][emoji7]
Takk :) Godt med tydelige sterke streker.
 
Fra venstre: cd7 kl 20, cd8 (i dag) kl 12, cd8 kl 21.
Jeg er helt ny på dette. Er det vanlig at de går litt opp og ned i styrke?
 

Vedlegg

  • Snapchat-2.jpg
    Snapchat-2.jpg
    831,3 KB · Visninger: 41
Her er fremdeles testene positiv. Har aldri hatt positive tester så lenge. Er det et godt tegn eller er det et dårlig tegn på at egget ikke klarer helt å slippe?
IMG_20180626_3.png
 
Snapchat-1711864764.jpg

Akk tatt siste test nå før jeg legger meg. Enda positiv? Nå hsr vi har hatt sex 3 dager på rad.. å i morgen får vi nokk ikke tid..
 
Fra venstre: cd7 kl 20, cd8 (i dag) kl 12, cd8 kl 21.
Jeg er helt ny på dette. Er det vanlig at de går litt opp og ned i styrke?
Er heller ikke noen veldig erfaren på feltet. Men dersom du tester på forskjellig tidspunkt på dagen, og med ulik "mengde konsentrert" urin, så vil de kunne variere i styrke. Jeg har for det meste sterkest tester på ettermiddag og kveld, og forsøker å holde meg ca 4 timer før jeg tar en test :)
 
Her er fremdeles testene positiv. Har aldri hatt positive tester så lenge. Er det et godt tegn eller er det et dårlig tegn på at egget ikke klarer helt å slippe?Vis vedlegget 264498
Er det andre eller tredje dagen din med positov test? Jeg har som oftest to dager med positiv test. Tenker bare at jeg har en lang LH topp.
 
Fikk vel første positive test søndag kveld. Hadde nesten positiv på morningen søndag.
Ok. Du fikk positiv samme dag som min første. Håper din blir negativ snart så egget slipper.
 
Back
Topp