⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Når testen viser positiv - når burde man hoppe til sengs?[emoji854] Ser babyplan skriver at eggløsning mest sannsynlig skjer mellom 24-48 timer etter positiv test og at man burde ligge i dette tidsrommet
 
Ble nye tester nå nettopp. Føler disse er positiv.. eller? :)
IMG_20180624_2.png
 
Bare synd vi ikke får lagt inn noen aksjer i kveld :rolleyes: håper det går fint at vi gjør det i morgen kveld. Typisk når den endelig kommer så passer ikke det med sex :wtf:
Det er helt sikkert tidsnok :) Når testen er negativ igjen er EL.
Det var jo positiv test hos meg også i dag men ikke noe aksjer før i morgen. Bruker å ha to dager med positiv test.
 
Når testen viser positiv - når burde man hoppe til sengs?[emoji854] Ser babyplan skriver at eggløsning mest sannsynlig skjer mellom 24-48 timer etter positiv test og at man burde ligge i dette tidsrommet
Ville nok ha gjort det når testen er positiv. Noen har kort topp og noen lang (2 dager+). Når testen er negativ igjen så er EL/har vært.
 
IMG_2514.JPG

IMG_2520.JPG

IMG_2526.JPG


Håper på litt råd og veiledning siden jeg er ganske ny på testing[emoji854] Tok de to testene i samme bilde i går, den ene med sterk strek i dag tidlig og den siste med svakere strek nå for 30 min siden. Dvs at jeg har hatt EL går jeg ut i fra siden streken blir svakere. MEN kan jeg fortsatt være fruktbar? Rakk ikke å legge inn noen aksjer i går ☹️ Men siden jeg fortsatt hadde sterk strek i dag tidlig «slapp» kanskje ikke egget før i formiddag? Eller hvordan fungerer det der....
 
Vis vedlegget 264277
Vis vedlegget 264278
Vis vedlegget 264279

Håper på litt råd og veiledning siden jeg er ganske ny på testing[emoji854] Tok de to testene i samme bilde i går, den ene med sterk strek i dag tidlig og den siste med svakere strek nå for 30 min siden. Dvs at jeg har hatt EL går jeg ut i fra siden streken blir svakere. MEN kan jeg fortsatt være fruktbar? Rakk ikke å legge inn noen aksjer i går ☹️ Men siden jeg fortsatt hadde sterk strek i dag tidlig «slapp» kanskje ikke egget før i formiddag? Eller hvordan fungerer det der....
EL i dag eller i går tenker jeg. Egget lever ca 24 timer etter EL.
 
Back
Topp