⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Eg kjem heilt ut av tellinga. Og no når eg skulle sjekke og finne ut av antal dpo blir eg veldig usikker.

Ka tolker dere det som utifrå dette?
Kva CD blir 1dpo?
20180622_204456.jpg
 
Eg kjem heilt ut av tellinga. Og no når eg skulle sjekke og finne ut av antal dpo blir eg veldig usikker.

Ka tolker dere det som utifrå dette?
Kva CD blir 1dpo?
Vis vedlegget 263910

Hvis det hadde vært meg ville jeg gått ut fra at CD 21 er 1 dpo[emoji846] Men kan jo være CD 22 og... Men en dag fra eller til spiller ingen rolle[emoji6]
 
013C81D5-7953-4BE1-81CC-E802A2F73AF7.jpeg
Er selvsagt over tiden, men den øverste; er den positiv? Den er fra i dag... hadde slim nå når jeg var på do; kunne dra det (beklager detaljer) :p trodde jeg hadde el på onsdag men ble litt usikker nå
 
Hvis det hadde vært meg ville jeg gått ut fra at CD 21 er 1 dpo[emoji846] Men kan jo være CD 22 og... Men en dag fra eller til spiller ingen rolle[emoji6]
Taķk for svar [emoji4]
Var det eg først tenkte også, men alt gikk i krøll ista [emoji28] [emoji85]
Så viss testene er negative lenge får eg ha i bakhodet at eg kanskje er en dag lenger bak. [emoji6]
 
Vis vedlegget 263914 Er selvsagt over tiden, men den øverste; er den positiv? Den er fra i dag... hadde slim nå når jeg var på do; kunne dra det (beklager detaljer) :p trodde jeg hadde el på onsdag men ble litt usikker nå
Syns ikke den er helt positiv men ikke langt unna :)
Jeg bruker å ha EL slim fra 2-4 dager før EL.
 
Negativ digital i dag.. er så frustrerende.. syklusen har tydeligvis endret seg etter MA'en, skulle egentlig hatt EL for fem dager siden.. :(

Uff da... Trasig!! Tror du at du kanskje har hatt El en av de siste dagene da? Eller kanskje i går siden den plutselig er negativ i dag?
 
I følge kalenderen på min syklus skulle jeg ha eggløsning i går :)
Ser at strekene blir sterkere, så kanskje EL er litt forsinket denne syklusen :) Kalenderen min har også satt av en dag EL skal være men den varierer her. EL er når testen er negativ etter positiv.
 
Vis vedlegget 263914 Er selvsagt over tiden, men den øverste; er den positiv? Den er fra i dag... hadde slim nå når jeg var på do; kunne dra det (beklager detaljer) :p trodde jeg hadde el på onsdag men ble litt usikker nå

Kan hende egget ikke klarte å slippe på onsdag, så den prøver igjen nå. Den er ikke helt posetiv, men nærmer seg[emoji846]
 
Uff da... Trasig!! Tror du at du kanskje har hatt El en av de siste dagene da? Eller kanskje i går siden den plutselig er negativ i dag?
Tok digital i går kveld og, den var negativ.. så har nok ikke hatt el ennå.. kjempefrustrert akkurat nå..
 
Når ville dere sagt 1 dpo er? Idag eller imorgen. Jeg fikk el smerter igår morges, og teststreken kom opp før kontroll streken. Utover dagen gikk det litt saktere, men fortsatt posetiv. Den siste av de med mange er på grensen til negativ, men fortsatt posetiv. Den nederste som jeg tok imorges er negativ. Det sies jo at vi teller 1dpo, dagen etter negativ. Men føler selv at el skjedde når jeg fikk elsmertene igår morges?? Hva tror dere? Skal jeg bare gå ut fra eltesten?
IMG_2039.JPG
 
Når ville dere sagt 1 dpo er? Idag eller imorgen. Jeg fikk el smerter igår morges, og teststreken kom opp før kontroll streken. Utover dagen gikk det litt saktere, men fortsatt posetiv. Den siste av de med mange er på grensen til negativ, men fortsatt posetiv. Den nederste som jeg tok imorges er negativ. Det sies jo at vi teller 1dpo, dagen etter negativ. Men føler selv at el skjedde når jeg fikk elsmertene igår morges?? Hva tror dere? Skal jeg bare gå ut fra eltesten? Vis vedlegget 263962
Syns den siste testen du tok i går er så vidt negativ, så mulig EL var i går og at du er 1dpo i dag. Man kan få EL smerter før, underveis eller etter EL.
 
Denne tok jeg i dag, merket er babyplan og det var med mogenurin. Hva tror dere? Eller kan man ikke stole på morgenurin?
Snapchat-536315895.jpg
 
Tok digital i går kveld og, den var negativ.. så har nok ikke hatt el ennå.. kjempefrustrert akkurat nå..

Det skjønner jeg :arghh:
Men den testen du la ut kan jo ha vært positiv som sagt, var litt vanskelig og se, så det er mulig du kan ha hatt. Når har du vanligvis og hvor er du i syklusen?
 
Denne tok jeg i dag, merket er babyplan og det var med mogenurin. Hva tror dere? Eller kan man ikke stole på morgenurin? Vis vedlegget 263984
Litt uklart bilde, men føler den ikke er langt unna positiv. Morgenurin kan gi falskt negativ siden LH øker utover dagen, men når den er så sterk på morgenen så kan du stole på den :) Kanskje positiv senere i dag?
 
Det skjønner jeg :arghh:
Men den testen du la ut kan jo ha vært positiv som sagt, var litt vanskelig og se, så det er mulig du kan ha hatt. Når har du vanligvis og hvor er du i syklusen?
Har vanligvis dag 16, er nå dag 21. Men dette er første syklusen etter MA, så kan jo ha blitt litt kluss. Men jeg tok som sagt digitaltest samme dag som første testen jeg la ut, og den viste negativ. Og jeg har testet siden cd10, så rart hvis el har vært. Får håpe den kommer snart..
 
Back
Topp