⭐️ Eggløsningstestene våre Juni 2018 ⭐️

Jeg blir så usikker når el-testene ikke har vært like som de tidligere syklusene. Men tror begge de tatt på cd17 er positive, de kom klart innenfor tiden, men ikke "kjempepositive". Nå etter tørking ser både cd16 sin og den på morgenen i dag cd18 litt positive ut, men disse var ikke positive innenfor fristen.

Tror dere jeg har hatt el (evt har det i dag)? Jeg kommer til å teste noen dager til, og fortsette å legge inn aksjer uansett ;)
20180621_213528.jpg
 
Jeg blir så usikker når el-testene ikke har vært like som de tidligere syklusene. Men tror nå begge de tatt på cd17 er positive, de kom klart innenfor tiden, men ikke "kjempepositive". Nå etter tørking ser både cd16 sin og den på morgenen i dag cd18 litt positive ut, men disse var ikke positive innenfor fristen.

Tror dere jeg har hatt el (evt har det i dag)? Jeg kommer til å teste noen dager til, og fortsette å legge inn aksjer uansett ;)
Vis vedlegget 263801
Vil tro at du kanskje har EL i dag, muligens i morgen.
 
Vil tro at du kanskje har EL i dag, muligens i morgen.
El-slimet er også forsvinnet, hadde mye i går og i forigår, men ingenting i dag. Så det kan jo stemme ovens med testene. Kjenner liksom ikke at jeg greier å tro helt på at el kom så tidlig - og at jeg (forhåpentligvis) slipper en ny lang syklus!
 
Den jeg tok i dag kontra de 2 siste viser svakere strek,vil det si at jeg har El i dag eller hadde jeg i går?
Den til venstre er den for i dag,den nederste til høyre er for i går,ganske mye svakere i dag.

La inn aksjer i går heldigvis :D
20180622_122016-COLLAGE.jpg
 
Den jeg tok i dag kontra de 2 siste viser svakere strek,vil det si at jeg har El i dag eller hadde jeg i går?
Den til venstre er den for i dag,den nederste til høyre er for i går,ganske mye svakere i dag.

La inn aksjer i går heldigvis :D
Vis vedlegget 263882
Vil si dagens også er positiv, men svakere enn gårsdagens, så tenker kanskje at EL er i dag eller i morgen.
 
Vil si dagens også er positiv, men svakere enn gårsdagens, så tenker kanskje at EL er i dag eller i morgen.

Ja,tror det er mulig den er i dag, har murringer i dag og hadde sykt vonde eggstokker i går, synes egentlig det er vanskelig og vite jeg da :)

Får legge inn aksjer i dag og da :D
 
Ja,tror det er mulig den er i dag, har murringer i dag og hadde sykt vonde eggstokker i går, synes egentlig det er vanskelig og vite jeg da :)

Får legge inn aksjer i dag og da :D
Ikke så lett alltid å vite akkurat når.
Dere får gjøre det :D
 
Ikke så lett alltid å vite akkurat når.
Dere får gjøre det :D

Det er sikkert og visst :p

Får ta en runde i kveld så er vi sikker på at det er nok i alle fall :D
 
Ja jeg begynner jo nesten å lure da, drukket den hver dag siden søndag.. men syns det var en utrolig effektiv virkning om det er den,er jo bare 3 dager med juice før jeg fikk positiv test... Smakte HØGG men syns faktisk etter noen dager at den ble bedre :) som om kroppen vente seg til den :)

Hva slags juice?? Bare vanlig grapefrukt? Har kjøpt Rosa grapefrukt fra Sunniva nå, men det er kanskje same same?[emoji51]
 
IMG_2460.JPG


Sååå lei av negative tester! Har testet hver formiddag og ettermiddag i 3pp og slår aldri ut:( Denne pp hadde jeg EL slim èn gang på kvelden CD8, men testene var negative samme dag... Fortsetter å teste siden temperaturen ikke har økt, men CD12 nå, og har normalt 24-dagers syklus så aner ikke om EL har vært eller ikke...
 
Vis vedlegget 263888

Sååå lei av negative tester! Har testet hver formiddag og ettermiddag i 3pp og slår aldri ut:( Denne pp hadde jeg EL slim èn gang på kvelden CD8, men testene var negative samme dag... Fortsetter å teste siden temperaturen ikke har økt, men CD12 nå, og har normalt 24-dagers syklus så aner ikke om EL har vært eller ikke...

Tester du med ulike EL-tester i samme urin? (Av ulikt merke)

Om ikke jeg hadde funnet EL overhodet på 3 PP, ville jeg tatt en tur til gynekologen :) skader ikke å undersøke det i alle fall.
 
El-slimet er også forsvinnet, hadde mye i går og i forigår, men ingenting i dag. Så det kan jo stemme ovens med testene. Kjenner liksom ikke at jeg greier å tro helt på at el kom så tidlig - og at jeg (forhåpentligvis) slipper en ny lang syklus!
Håper EL’en har vært og at du får en kortere syklus, ingenting er bedre enn det :)
 
Fikk en ok sterk test i natt klokken 02:00 fordi jeg sovnet på sofaen og kom på jeg hadde glemt å teste når jeg våknet, og den nederste «ferske» som er svakere tok jeg nettopp. Var skikkelig oppblåst i går og har hatt smerter nederst i magen i dag, så håper det er noe på gang nå :angelic: Ser ut som el kom 2 dager tidligere enn antatt, men klager ikke på det!
 

Vedlegg

  • 31B6767C-07D8-4C18-9562-5F7939675ECA.jpeg
    31B6767C-07D8-4C18-9562-5F7939675ECA.jpeg
    584,1 KB · Visninger: 33
Fikk en ok sterk test i natt klokken 02:00 fordi jeg sovnet på sofaen og kom på jeg hadde glemt å teste når jeg våknet, og den nederste «ferske» som er svakere tok jeg nettopp. Var skikkelig oppblåst i går og har hatt smerter nederst i magen i dag, så håper det er noe på gang nå :angelic: Ser ut som el kom 2 dager tidligere enn antatt, men klager ikke på det!
Så bra :)
 
Back
Topp