Miniknøttet
Gift med forumet
Cd16 og fjerde dag med høy på monitoren [emoji4] Det ser ut til at det kan ligge an til max i løpet av helga [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så svak har jeg fått kanskje et par dager etter EL eller lengre. Hadde du EL slim tidlig i uka så kan det hende at EL har vært. Hvis du er usikker så fortsett å test. Blir ikke testene noe sterkere så ville jeg trodd at du har hatt EL.
Skjønner at det er irriterende og hvertfall når det kommer så mye tidligere enn vanlig.Ja, symptomene tilsier det. Vondt på siden av puppene også, så antar eggløsning har vært, bare 10 dager inn i syklusen. Veldig irriterende! Hvorfor skjer det? :-( Har jo alltid på dag 14-15.
Håper den ikke tuller og at du får en normal fase nå etter EL Aller helst en spire
Tydelig negativ og sikkert noen dager til EL. LH øker hos de fleste utover dagen, så derfor den morgentesten er så ultrasvak.Hvordan tolker jeg dette?
Den øverste ble tatt i går kveld.
Den andre til frokost, tredje midt på dagen og den siste nå...
Tydelig negativ og sikkert noen dager til EL. LH øker hos de fleste utover dagen, så derfor den morgentesten er så ultrasvak.
Ok. Har du testet andre dager og hvordan har de testene vært? Her sier også appene mine sånn ca når EL er forventet, men det er gjerne noen dagers forskjell likevel.De tre appene mine sier det er eggløsning i dag..
Ok. Har du testet andre dager og hvordan har de testene vært? Her sier også appene mine sånn ca når EL er forventet, men det er gjerne noen dagers forskjell likevel.
Ville ha fortsatt å teste noen dager til for å se om det blir sterkere. Vannete utflod er også fertil utflod Man får gjerne det før EL slimet er på plass.Testet to morninger før, men negativ.. er så redd for at jeg muligens har hatt El denne perioden da.
Utflod er veldig vannete og da jeg sjekka om man kunne dra det ut mellom to fingre, så gikk det en halv cm men var veldig tynt:..
Jeg vil tro at sex imorgen går bra da el testene ikke er positive enda [emoji4]Kan noen hjelpe meg å tolke disse? Er helt ny på dette med å teste EL.
Den første øverst er igår kveld rundt kl 18.
Den midterste er kl 22.
Den nederste er idag tidlig.
Ifølge appen skal jeg ha EL på mandag,men føler den kommer før da jeg har hatt murringer siden onsdag/torsdag.
Noe antydning til slim idag.
Får ikke hatt sex før imorgen og er redd jeg mister sjansen
Håper du har rett. Livredd for å miste sjangsen.Jeg vil tro at sex imorgen går bra da el testene ikke er positive enda [emoji4]
Det spørs vel om hvor lang/kort LH topp du har. EL er gjerne fra 12-36 timer etter positiv test. Det som de fleste går etter er at når den er negativ igjen så er det/har EL vært. Som du ser på det bilde i første innlegg i tråden så er EL når LH er på vei ned igjen.Nå fikk jeg positiv EL test....
Etter litt googling så ser jeg at noen sier egget slippes nå og noen sier det varsler bare om at EL er nært forestående. Hva er rett ???
Bruker A1 sine om det har noe å si?
Okei. Da får jeg se hvordan testen er imorgen tidligDet spørs vel om hvor lang/kort LH topp du har. EL er gjerne fra 12-36 timer etter positiv test. Det som de fleste går etter er at når den er negativ igjen så er det/har EL vært. Som du ser på det bilde i første innlegg i tråden så er EL når LH er på vei ned igjen.
Lykke tilOkei. Da får jeg se hvordan testen er imorgen tidlig