⭐️ Eggløsningstestene våre Februar 2018 ⭐️

Så svak har jeg fått kanskje et par dager etter EL eller lengre. Hadde du EL slim tidlig i uka så kan det hende at EL har vært. Hvis du er usikker så fortsett å test. Blir ikke testene noe sterkere så ville jeg trodd at du har hatt EL.

Ja, symptomene tilsier det. Vondt på siden av puppene også, så antar eggløsning har vært, bare 10 dager inn i syklusen. Veldig irriterende! Hvorfor skjer det? :-( Har jo alltid på dag 14-15.

Da prøver vi igjen :smiley-bounce012

Vedlegg

• Snapchat-386693094.jpg
    Snapchat-386693094.jpg
    287,4 KB · Visninger: 64
Ja, symptomene tilsier det. Vondt på siden av puppene også, så antar eggløsning har vært, bare 10 dager inn i syklusen. Veldig irriterende! Hvorfor skjer det? :-( Har jo alltid på dag 14-15.
Skjønner at det er irriterende og hvertfall når det kommer så mye tidligere enn vanlig.

Hvordan tolker jeg dette?
Den øverste ble tatt i går kveld.
Den andre til frokost, tredje midt på dagen og den siste nå...

Vedlegg

• 26542C93-0DBE-4FF7-B881-F8F78D9095DA.jpeg
    26542C93-0DBE-4FF7-B881-F8F78D9095DA.jpeg
    661,3 KB · Visninger: 88
Hvordan tolker jeg dette?
Den øverste ble tatt i går kveld.
Den andre til frokost, tredje midt på dagen og den siste nå...
Tydelig negativ og sikkert noen dager til EL. LH øker hos de fleste utover dagen, så derfor den morgentesten er så ultrasvak.

De tre appene mine sier det er eggløsning i dag..
Ok. Har du testet andre dager og hvordan har de testene vært? Her sier også appene mine sånn ca når EL er forventet, men det er gjerne noen dagers forskjell likevel.

Ok. Har du testet andre dager og hvordan har de testene vært? Her sier også appene mine sånn ca når EL er forventet, men det er gjerne noen dagers forskjell likevel.

Testet to morninger før, men negativ.. er så redd for at jeg muligens har hatt El denne perioden da.
Utflod er veldig vannete og da jeg sjekka om man kunne dra det ut mellom to fingre, så gikk det en halv cm men var veldig tynt:..

Testet to morninger før, men negativ.. er så redd for at jeg muligens har hatt El denne perioden da.
Utflod er veldig vannete og da jeg sjekka om man kunne dra det ut mellom to fingre, så gikk det en halv cm men var veldig tynt:..
Ville ha fortsatt å teste noen dager til for å se om det blir sterkere. Vannete utflod er også fertil utflod :) Man får gjerne det før EL slimet er på plass.

Kan noen hjelpe meg å tolke disse? Er helt ny på dette med å teste EL.
Den første øverst er igår kveld rundt kl 18.
Den midterste er kl 22.
Den nederste er idag tidlig.
Ifølge appen skal jeg ha EL på mandag,men føler den kommer før da jeg har hatt murringer siden onsdag/torsdag.
Noe antydning til slim idag.
Får ikke hatt sex før imorgen og er redd jeg mister sjansen

Vedlegg

• DEBCAEC2-2280-404C-8B5F-EA4F051D3655.jpeg
    DEBCAEC2-2280-404C-8B5F-EA4F051D3655.jpeg
    442,6 KB · Visninger: 72
Kan noen hjelpe meg å tolke disse? Er helt ny på dette med å teste EL.
Den første øverst er igår kveld rundt kl 18.
Den midterste er kl 22.
Den nederste er idag tidlig.
Ifølge appen skal jeg ha EL på mandag,men føler den kommer før da jeg har hatt murringer siden onsdag/torsdag.
Noe antydning til slim idag.
Får ikke hatt sex før imorgen og er redd jeg mister sjansen
Jeg vil tro at sex imorgen går bra da el testene ikke er positive enda [emoji4]

Nå fikk jeg positiv EL test....
Etter litt googling så ser jeg at noen sier egget slippes nå og noen sier det varsler bare om at EL er nært forestående. Hva er rett ???
Bruker A1 sine om det har noe å si?

Nå fikk jeg positiv EL test....
Etter litt googling så ser jeg at noen sier egget slippes nå og noen sier det varsler bare om at EL er nært forestående. Hva er rett ???
Bruker A1 sine om det har noe å si?
Det spørs vel om hvor lang/kort LH topp du har. EL er gjerne fra 12-36 timer etter positiv test. Det som de fleste går etter er at når den er negativ igjen så er det/har EL vært. Som du ser på det bilde i første innlegg i tråden så er EL når LH er på vei ned igjen.

Det spørs vel om hvor lang/kort LH topp du har. EL er gjerne fra 12-36 timer etter positiv test. Det som de fleste går etter er at når den er negativ igjen så er det/har EL vært. Som du ser på det bilde i første innlegg i tråden så er EL når LH er på vei ned igjen.
Okei. Da får jeg se hvordan testen er imorgen tidlig ☺️

Cd18 og den sjette dagen med høy på monitoren. Da kommer max i løpet av uka. Vi får besøk i kveld/i morgen, og da blir det ikkeno kos før besøket drar om ca 2 uker [emoji13][emoji13][emoji13]

Last edited:
Back
Topp