De jeg bruker kan bli det når EL nærmer seg, sånn dagen før positiv EL.Er det normalt at testene blir så mye sterkere etter litt mer tid? 1 bilde etter 3min andre etter ca 7min Vis vedlegget 246290Vis vedlegget 246291
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De jeg bruker kan bli det når EL nærmer seg, sånn dagen før positiv EL.Er det normalt at testene blir så mye sterkere etter litt mer tid? 1 bilde etter 3min andre etter ca 7min Vis vedlegget 246290Vis vedlegget 246291
Jeg tempet i tillegg til testing og kunne få EL selv om testen var positiv den dagen. Når man holder seg før testing så samles jo LH hormonet seg i urinen. Den forsvinner jo ikke ut derfra selv om EL skjedde før du har vært på do for å teste. Hvis du skjønner? Så er fullt mulig å få EL på en dag man har positiv test ogsåPositiv el test 22, 23, 24, og 25 feb (4 dager!!). Igår var den negativ. Jeg temper ved siden av.
Natural cycles vil ha det til at jeg hadde el 25 feb, men dette kan vel ikke stemme dersom el testen var positiv da?
Takk for svar! Det virket logiskJeg tempet i tillegg til testing og kunne få EL selv om testen var positiv den dagen. Når man holder seg før testing så samles jo LH hormonet seg i urinen. Den forsvinner jo ikke ut derfra selv om EL skjedde før du har vært på do for å teste. Hvis du skjønner? Så er fullt mulig å få EL på en dag man har positiv test også