Positiv?Hva tenker dere?Vis vedlegget 243925
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv?Hva tenker dere?Vis vedlegget 243925
Det jeg tenker også. Men må alltid høre med dere [emoji23]Positiv?
Hehe, kjenner følelsen! Happy humping!Det jeg tenker også. Men må alltid høre med dere [emoji23]
Vanskelig å si men tror nok det er noen dager til.
Vanskelig å si men tror nok det er noen dager til.
Kan jo hende at du har en rask økning av LH og at positiv test er rett rundt hjørnet også selv om den var litt svak i dag. Det har hendt meg noen ganger, trodd jeg har noen dager på meg og plutselig så var den der.Ja det er sikker det. Pleier å ha el rundt dag 16-17. 14 i dag. Hatt blinke smiley i 3 dager nå.
Kontrollstreken er den øverst og den nederste er teststreken. Syns teststreken er så vidt svakere (utfra bilde) så vil kanskje si den er negativ?Positiv? I går var begge strekene like sterke. I dag synes jeg begge strekene er svakere, men konteollstreken (nederst) er så svak
Kontrollstreken er den øverst og den nederste er teststreken. Syns teststreken er så vidt svakere (utfra bilde) så vil kanskje si den er negativ?
Tenker at EL kanskje er i dag jaDen øverste er sterkest, stemmer det. Da er det nok jeg som har bommet på hva som er kontroll. Da er kanskje el i dag? I går var begge like sterke med god farge
Tenker at EL kanskje er i dag ja
Håper den ikke tuller og at du får en normal fase nå etter EL Aller helst en spireSpennende eller blir spennende hvordan dagene blir videre! Hvor lang fasen blir etterpå og om jeg spotter tidlig eller hva
Så svak har jeg fått kanskje et par dager etter EL eller lengre. Hadde du EL slim tidlig i uka så kan det hende at EL har vært. Hvis du er usikker så fortsett å test. Blir ikke testene noe sterkere så ville jeg trodd at du har hatt EL.Hvor fort blir testene veldig svake etter eggløsning? Lurer på om jeg har hatt eller venter om et par dager. Hadde mye slim mandag og tirsdag, nå er det mer lotion, men synes det var rart at el skulle komme 5 dager før tida...