Det er jo fortsatt fin strek derDen øverste er fra i går. Ser ikke store forskjellen
Vis vedlegget 239970
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo fortsatt fin strek derDen øverste er fra i går. Ser ikke store forskjellen
Vis vedlegget 239970
Ny negativ test i dag. Bruker RFSU test ofte, noen som har erfaring med disse? Var litt lyserosa på papiret nåe jeg var på do tidligere i dag, men synes det var litt tidlig om tr skulle komme nå 10 dpo
Takk for svarSist tok jeg RFSU på dpo 10 å fikk negativ. Tok ikke flere før jeg var dpo 13 å da var den tydelig svak positivHadde jeg testa dpo 12 hadde den sikkert slått ut men dpo 10 var for tidlig for meg med RFSU sin. Krysser fingrene for deg for at du får to streker etterhvert [emoji4]
Tror den er på 25 eller 50.
TR kom hos meg idagMasse lykke til dere andre! Krysser fingrene for mange fine streker som bare blir sterkere
Si ifra når dere ønsker at jeg skal sette dere på «Gravid»
...eller TR![]()
Takk for svar [emoji5] Håper det kan bli to streker etter hvert. Kommer til å teste igjen i morgen da. Klarer ikke holde meg borte fra testene.
Å neiAh. Testet med ny striml i ettermiddag, og innser vel at det ikke ble noe denne gang, tross symptomer og to positive 11 dpo... var vel en såkalt kjemisk :-(
Kjennes mer murrende ut nå i kveld, så antar
Merra over alle merrer er på vei [emoji22]
Ja, men samtidig skulle jeg helst vært foruten noe blødninger i det hele tatt haha!Så spennende!![]()
Forstår følelsen din veldig godt, men håper det bare var en dårlig dag og at du ser fin stigning imorgenDen øverste er fra i går. Ser ikke store forskjellen
Vis vedlegget 239970
Tror det står 25 på den, men er ikke sikker.Tok en CB digital nå i dag, trolig dagen før mens, men den var negativ [emoji37] Noen som vet følsomheten på den? 10mlu?
KjedeligJeg blør, jeg blør, tiddelibom![]()
Tror den med ukeindikator er 25 og den vanlig digitale er 50..Tror den er på 25 eller 50.
OkTror den med ukeindikator er 25 og den vanlig digitale er 50..
Jeg husker jeg prøvde regne meg tilbake en gang hva min hcg antagelig lå på da jeg fikk positiv en gang og det var ikke mye, men husker ikke tallet. Kanskje jeg kan nøste litt i det imorgen eller noe.OkHar bare brukt den med ukeindikator en gang og det var etter IKM.
Tok en CB digital nå i dag, trolig dagen før mens, men den var negativ [emoji37] Noen som vet følsomheten på den? 10mlu?
Åh nei!!TR kom hos meg idagMasse lykke til dere andre! Krysser fingrene for mange fine streker som bare blir sterkere
Si ifra når dere ønsker at jeg skal sette dere på «Gravid»
...eller TR![]()
Testene ble jo ikke noe sterkere hos meg etter den digitale og 3-4 dager etter var den negativ så kunne ikke være noe særlig høyt. Det forsvant hvertfall veldig fort.Jeg husker jeg prøvde regne meg tilbake en gang hva min hcg antagelig lå på da jeg fikk positiv en gang og det var ikke mye, men husker ikke tallet. Kanskje jeg kan nøste litt i det imorgen eller noe.
Fikk positiv digital ikveld, 9dpo...
Ja, det er forskjellig sensitivitet på dem. Det er bare at de ikke kan være mindre sensitive enn det det står at de skal være.Testene ble jo ikke noe sterkere hos meg etter den digitale og 3-4 dager etter var den negativ så kunne ikke være noe særlig høyt. Det forsvant hvertfall veldig fort.
Men er det ikke sånn at man kan få positiv før man har nok hcg også? At den kan slå ut litt tidligere enn det står?
Gratulerer <3
Kan skjønne det blir lange dager. Håper så inderlig at denne gangen skal det sitte hele veienJa, det er forskjellig sensitivitet på dem. Det er bare at de ikke kan være mindre sensitive enn det det står at de skal være.
Takk, fryktelig skummelt! Evig langt frem, første mål er mandag; 4+0