Oj, ja da skal jeg skyndte meg å få kjøpt noen andre tester!! Takk for tipset!De suger!
De er blenda der andre har strek, og har skyggestrek som jeg sist syklus trodde var gravidstrek. Så nei, ikke fornøyd [emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, ja da skal jeg skyndte meg å få kjøpt noen andre tester!! Takk for tipset!De suger!
De er blenda der andre har strek, og har skyggestrek som jeg sist syklus trodde var gravidstrek. Så nei, ikke fornøyd [emoji15]
Hei! Fikk svaaakt positiv om kvelden 11 dpo begge gangene. Det var med babyplans tidligtester (10mlu). Stor variasjon på tester, og forstår det slik at clearblue sine tidligtester er tidligere positiv enn mange andre. Har noen som heter onestep fra eBay, som ikke akkurat er imponerende...
Lykke til, håper dere får en spire snart![]()
Jeg bruker de tidligtestene fra tostreker.no. Clearblue tidligtester er kjent for skygge.Hei [emoji4] Hvordan tester bruker dere og hvilken har dere best erfaring med? I svangerskapet med englejenta vår testet jeg negativ med billigstrimler på 10 dpo. positiv på 13 dpo med Rfsu sin, men da svakt. Testene jeg kjøpte på wish som skulle være like sensitive slo ikke ut før lang tid etter ikm enda andre tester gjorde det. I dag tok jeg test på 10 dpo å den var selvfølgelig negativmen håper det bare er at jeg testet for tidlig, tørr ikke å håpe siden vi så høyt kunne ønske at det hadde kommet en liten spire som vi kunne fått gledet oss til å møte i 2018. Er så utrolig redd for å bli skuffet. Klokken har bikket til neste dag slik at jeg går mot 11 dpo. Er det noen tester dere anbefaler å bruke om jeg skal ta en test på morgen urin på dpo 11? Eller bør jeg vente til 12 eller 13 dpo?
Jeg er fornøyd med Helm Medical sine tester på 10mlu. Kjøpt fra tostreker.noHei [emoji4] Hvordan tester bruker dere og hvilken har dere best erfaring med? I svangerskapet med englejenta vår testet jeg negativ med billigstrimler på 10 dpo. positiv på 13 dpo med Rfsu sin, men da svakt. Testene jeg kjøpte på wish som skulle være like sensitive slo ikke ut før lang tid etter ikm enda andre tester gjorde det. I dag tok jeg test på 10 dpo å den var selvfølgelig negativmen håper det bare er at jeg testet for tidlig, tørr ikke å håpe siden vi så høyt kunne ønske at det hadde kommet en liten spire som vi kunne fått gledet oss til å møte i 2018. Er så utrolig redd for å bli skuffet. Klokken har bikket til neste dag slik at jeg går mot 11 dpo. Er det noen tester dere anbefaler å bruke om jeg skal ta en test på morgen urin på dpo 11? Eller bør jeg vente til 12 eller 13 dpo?
Uff da... Lykke til i neste pp du også!TR kom hos meg idagMasse lykke til dere andre! Krysser fingrene for mange fine streker som bare blir sterkere
Si ifra når dere ønsker at jeg skal sette dere på «Gravid»
...eller TR![]()
Tusen takk!Uff da... Lykke til i neste pp du også!
BildeIkke noe sterkere strek på testene i dag. Mistenker kjemisk, får bare vente å se![]()
Ser noe rosa![]()
Håper dette er starten på noe og ikke bare skygge! [emoji15] 8 dpo og to dager til IKM. Har symptomer som er ulikt pms for meg, så håper det er noe der nå[emoji176]
Det finnes flere ulike som heter One Step, og som alle er kjøpt på ebay så lønner seg med bilde av både pakning og test.Hei! Hvilke erfaringer har du med onestep?? Har disse testene selv, men ikke fornøyd med dem fordi de er blenda hvite!![]()
Så dumtTR kom hos meg idagMasse lykke til dere andre! Krysser fingrene for mange fine streker som bare blir sterkere
Si ifra når dere ønsker at jeg skal sette dere på «Gravid»
...eller TR![]()
Jeg har kjøpt One step fra eBay fra en selger som kaller seg for Fertilityplan, jeg er super fornøyd med de. Positiv test allerede 7 dpo med de, og ingen skygge på de før der.De suger!
Bilde
husk at det kan være forskjell på konsentrasjonen av hcg i urin og forskjell både på sensitivitet og fargestoff i testene
Tror den er på 25 eller 50.Tok en CB digital nå i dag, trolig dagen før mens, men den var negativ [emoji37] Noen som vet følsomheten på den? 10mlu?
Blæ, kjipt! Lykke til i neste ppJeg blør, jeg blør, tiddelibom![]()
Så spennende!Hadde som sagt litt rosa på papiret igår som nevnt, utover kvelden kom det litt til (skulle trodd det var begynnende mens), mens i natt og til nå har det ikke vært en eneste dråpe igjen ... merkelig ... enten så er dette begynnende TR, eller så vet jeg ikke. Testet ikke idag (11 dpo) da jeg regnet med at mensen kom som fullt, men avventer ut dagen og ser. Hvis ikke tar jeg en test imorgen.