Samme her! Kan da sette B2 på meg ogsåJeg trodde B sto for hvor mange barn man allerede har [emoji85][emoji85] Da kan jeg settes på B2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Kan da sette B2 på meg ogsåJeg trodde B sto for hvor mange barn man allerede har [emoji85][emoji85] Da kan jeg settes på B2
Skimter også noe! Hvisker gratulerer! Du greide å trylle frem noe [emoji7]
håper bare streken blir sterkere og den lille holder seg der frem til september Ser streken lett jeg ogsåKveldens testholdt meg i 3 timer. Ser streken lett i virkeligheten. Håper håper håper
Vis vedlegget 239933 Vis vedlegget 239934
Krysser fingrene for fin stigning!Æsj... tok en ny (og den siste) babyplantesten i kveld, på 3-timersurin. Den var ikke noe sterkere enn i går, kanskje heller det motsattemen har blodtrykksfall og ligamentsmerter, så håper det ikke betyr så mye... [emoji51][emoji1374]

Krysser fingrene for at strekene blir sterkere etterhvertÆsj... tok en ny (og den siste) babyplantesten i kveld, på 3-timersurin. Den var ikke noe sterkere enn i går, kanskje heller det motsattemen har blodtrykksfall og ligamentsmerter, så håper det ikke betyr så mye... [emoji51][emoji1374]

Hadde som mål å ikke teste før 10 dpo, men klarte ikke å holde meg lengre enn 8 dpoJeg prøver å vente med å teste til lørdag, men vet ikke om jeg klarer det. Egentlig hadde jeg tenkt å ikke teste i det hele tatt og bare kjenne etter på formen, men det går nok ikke.
Håpløst!Jeg prøver å vente med å teste til lørdag, men vet ikke om jeg klarer det. Egentlig hadde jeg tenkt å ikke teste i det hele tatt og bare kjenne etter på formen, men det går nok ikke.
Hvordan går det med deg?RebelFlower PP2-B2-EL ca 19/12-IKM 2/1
Hei [emoji4] Hvordan tester bruker dere og hvilken har dere best erfaring med? I svangerskapet med englejenta vår testet jeg negativ med billigstrimler på 10 dpo. positiv på 13 dpo med Rfsu sin, men da svakt. Testene jeg kjøpte på wish som skulle være like sensitive slo ikke ut før lang tid etter ikm enda andre tester gjorde det. I dag tok jeg test på 10 dpo å den var selvfølgelig negativmen håper det bare er at jeg testet for tidlig, tørr ikke å håpe siden vi så høyt kunne ønske at det hadde kommet en liten spire som vi kunne fått gledet oss til å møte i 2018. Er så utrolig redd for å bli skuffet. Klokken har bikket til neste dag slik at jeg går mot 11 dpo. Er det noen tester dere anbefaler å bruke om jeg skal ta en test på morgen urin på dpo 11? Eller bør jeg vente til 12 eller 13 dpo?
Hei [emoji4] Hvordan tester bruker dere og hvilken har dere best erfaring med? I svangerskapet med englejenta vår testet jeg negativ med billigstrimler på 10 dpo. positiv på 13 dpo med Rfsu sin, men da svakt. Testene jeg kjøpte på wish som skulle være like sensitive slo ikke ut før lang tid etter ikm enda andre tester gjorde det. I dag tok jeg test på 10 dpo å den var selvfølgelig negativmen håper det bare er at jeg testet for tidlig, tørr ikke å håpe siden vi så høyt kunne ønske at det hadde kommet en liten spire som vi kunne fått gledet oss til å møte i 2018. Er så utrolig redd for å bli skuffet. Klokken har bikket til neste dag slik at jeg går mot 11 dpo. Er det noen tester dere anbefaler å bruke om jeg skal ta en test på morgen urin på dpo 11? Eller bør jeg vente til 12 eller 13 dpo?
Ser tydelig en rosa strek!![]()
Håper dette er starten på noe og ikke bare skygge! [emoji15] 8 dpo og to dager til IKM. Har symptomer som er ulikt pms for meg, så håper det er noe der nå[emoji176]
Hei! Hvilke erfaringer har du med onestep?? Har disse testene selv, men ikke fornøyd med dem fordi de er blenda hvite!Hei! Fikk svaaakt positiv om kvelden 11 dpo begge gangene. Det var med babyplans tidligtester (10mlu). Stor variasjon på tester, og forstår det slik at clearblue sine tidligtester er tidligere positiv enn mange andre. Har noen som heter onestep fra eBay, som ikke akkurat er imponerende...
Lykke til, håper dere får en spire snart![]()
![]()
Håper dette er starten på noe og ikke bare skygge! [emoji15] 8 dpo og to dager til IKM. Har symptomer som er ulikt pms for meg, så håper det er noe der nå[emoji176]
Hei! Hvilke erfaringer har du med onestep?? Har disse testene selv, men ikke fornøyd med dem fordi de er blenda hvite!![]()