❥ IKM uke 45 ❥

Spennende - jeg ser i hvert fall en (skygge)strek! Skulle ønske jeg kunne gjort det samme, men her henger ovitrelle fremdeles igjen og gir falsk positiv :arghh: Spent på testen din i morgen!

Ja, jeg anser det kun som en skygge, enn så lenge iallefall, men moro å teste videre å se om det utvikler seg til noe mer:joyful: Hvor mange dpo er du? Og når kan du teste for å se om ovitrelle er gått ut?:)

Ja, jeg anser det kun som en skygge, enn så lenge iallefall, men moro å teste videre å se om det utvikler seg til noe mer:joyful: Hvor mange dpo er du? Og når kan du teste for å se om ovitrelle er gått ut?:)
Ja, kjempespennende!! Jeg er også 6 dpo i dag :happy: han sa egentlig 7 dager, men tror egentlig den kan sitte i 10 dager også. Så tenker å teste fremover for å se om den sakte men sikkert blir svakere og om den forhåpentligvis blir sterkere etterhvert

Ja, kjempespennende!! Jeg er også 6 dpo i dag :happy: han sa egentlig 7 dager, men tror egentlig den kan sitte i 10 dager også. Så tenker å teste fremover for å se om den sakte men sikkert blir svakere og om den forhåpentligvis blir sterkere etterhvert

Spennende dager vi går i møte nå:joyful: Ønsker deg masse lykke til og håper for deg:Heartpink

Skimter strek, og håper dette går veien ❤️ 6 DPO er tidlig, men du har testet tidlig før også, har du ikke?

Jo, er veldig tidlig, egentlig altfor tidlig:hilarious:
Mhm, sant det:) Med sønnen på 8 år testet jeg tydelig positivt da jeg var 6 dpo, visste når EL var pga el-tester. Kan jo hende det bare er en skygge også:angel5

Jo, er veldig tidlig, egentlig altfor tidlig:hilarious:
Mhm, sant det:) Med sønnen på 8 år testet jeg tydelig positivt da jeg var 6 dpo, visste når EL var pga el-tester. Kan jo hende det bare er en skygge også:angel5

Tiden vil vise ❤️ måtte det bli mange positive tester i løpet av de neste to ukene ❤️ hvilken test har du brukt?

Hvor mange dager dpo begynner dere å teste? Selv pleier jeg ikke å få svak strek før 9-10 dpo og syns det er fryktelig lenge til

Har også pleid å få positive tester 9/10 DPO. Hadde egentlig bestemt meg for å vente til 10 dpo, men kjenner testetrangen allerede :hilarious: spørs om jeg klarer å vente så lenge..

Tiden vil vise ❤️ måtte det bli mange positive tester i løpet av de neste to ukene ❤️ hvilken test har du brukt?

Det er tidligtest fra babyplan, stavtest. Med sønnen brukte jeg en vanlig strimmeltest som ble positiv 6dpo. Jaaah, krysser fingrene for mange positive tester her inne:smiley-angelic001:Heartred

Kjøp et basaltermometer (to desimaler). Ta temperaturen i munnen (f.eks under tunga), hver morgen , før du gjør noe annet (før du setter deg i senga). Legg inn tempen i f.eks fertility friend :) den tolker tempen for deg ganske greit :)
Sniker. Man skal da ikke ta temperatur i munnen, heller i vagina eller anus, da det er mer pålitelig. Man kan ha sovet med åpen munn og få dermed feil temperatur. ;)

Sniker. Man skal da ikke ta temperatur i munnen, heller i vagina eller anus, da det er mer pålitelig. Man kan ha sovet med åpen munn og få dermed feil temperatur. ;)

Man kan veldig godt ta temperaturen i munnen ;)
Det er ikke like nøyaktig som analt/vaginalt, da det kan være flere ting som påvirker, men det GÅR altså an :)

Temper i munnen med Lady-comp, da det står det er det man skal:)

M

Unnskyld meg, hva er du uenig i mht posten min?:)
Unnskyld hvis det kom frem sann. Ikke uenig i noen ting. Svarte bare på en annen om når man begynner å tempe.. Første perioden testet jeg fra 6 dpo og ble så skuffa hver dag frem til mensen kom.. Så da prøvde jeg heller å la være testinga og heller bare vente på å se om mensen kommer.. :sorry::)

Ååh nå så jeg at jeg hadde kommet borti uenig-knappen på posten din. Av og til når jeg er trøtt så kommer jeg plutselig borti, har fjerna nå :smiley-ashamed004

Hahah, sorry at jeg ler:laughing002 Jeg lurte bare veldig på hva du var uenig i, skjønte ikke helt hva det kunne være:laughing021

Back
Topp