❥ IKM uke 45 ❥

Jeg blir gal! Det er så mye stikking/verking i eggstokk/livmor området og vondt i korsrygg, men fortsatt ingen positive El-tester eller stigning i temp:banghead: CD 19 i dag og jeg har aldri sykluser på mer enn 26 dager stort sett... føles som noe skjer, men vet ikke om kroppen prøver på El eller tr:banghead:

håper det er EL. Jeg hadde en merkelig syklus der EL tilslutt kom på CD28. Ble gravid den syklusen.

Og du har testet negativt på g-test ikke sant? Du kunne jo kanskje tatt en tur til legen for sikkerhetsskyld? :shy: Hvis det gjør så vondt som du beskriver, så skader det ikke å ta en sjekk? Ikke for å skremme/overdrive, men bare så det ikke er graviditet på utsiden eller noe... selv om det bør vel slå ut på g-test:bookworm:

Den er negativ, og skal vel i grunn ikke gå ann å kjenne noe til det allerede nå, når det er så tidlig? Har lest det begynner å gjøre vondt i uke 6, men alt er jo relativt? Tror jeg ringer gynekologen min på jessheim imorgen å hører om en time evt, hvis smerten fortsetter. Har ikke like vondt nå, men hvis jeg reiser meg opp å går litt rundt, så begynner smerten igjen:mad: Blir så irritert for må jo få gjort noe hjemme. Hater å bare ligge her:shifty:

Jeg blir gal! Det er så mye stikking/verking i eggstokk/livmor området og vondt i korsrygg, men fortsatt ingen positive El-tester eller stigning i temp:banghead: CD 19 i dag og jeg har aldri sykluser på mer enn 26 dager stort sett... føles som noe skjer, men vet ikke om kroppen prøver på El eller tr:banghead:

Høres nesten ut som kroppen på EL nå?:D

Ingen eggløsning enda her heller, CD 15 i dag (27-dagers syklus). Jeg har første pp med eggløsningstester denne måneden, og hvis det viser seg at eggløsning kommer på CD 16 eller senere er det jo ikke rart at det ikke har klaffet for oss enda. Har bare regnet med jeg har eggløsning rundt CD14 og dermed lagt inn aksjer i forkant av det.

Bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på positiv el-test veldig snart!

Svak strek idag og, så begynner å mistenke at jeg var misset LH toppen (har som regel bare sterk strek 1 dag) så fortsetter å teste just om case, men mulig jeg er i dpo land :joyful:

Vedlegg

• IMG-20201026-WA0002.jpg
    IMG-20201026-WA0002.jpg
    11,1 KB · Visninger: 37
Den er negativ, og skal vel i grunn ikke gå ann å kjenne noe til det allerede nå, når det er så tidlig? Har lest det begynner å gjøre vondt i uke 6, men alt er jo relativt? Tror jeg ringer gynekologen min på jessheim imorgen å hører om en time evt, hvis smerten fortsetter. Har ikke like vondt nå, men hvis jeg reiser meg opp å går litt rundt, så begynner smerten igjen:mad: Blir så irritert for må jo få gjort noe hjemme. Hater å bare ligge her:shifty:
Nei, det er nok helt sikkert riktig! Det er både tidlig og det ville nok slått ut på hcg dersom det var kommet langt nok til å merkes :happy: sjekk det hvis det ikke går over, men det er sikkert ikke noe farlig :happy:

Ingen eggløsning enda her heller, CD 15 i dag (27-dagers syklus). Jeg har første pp med eggløsningstester denne måneden, og hvis det viser seg at eggløsning kommer på CD 16 eller senere er det jo ikke rart at det ikke har klaffet for oss enda. Har bare regnet med jeg har eggløsning rundt CD14 og dermed lagt inn aksjer i forkant av det.

Bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på positiv el-test veldig snart!

Da er vi i samme båt :joyful: si fra dersom du finner litt tålmodighet å smøre på, så kan du gjerne dele litt med meg:joyful: for jeg har ingen tålmodighet:D

Neida, blir ikke skremt jeg altså:Heartred Kan da godt hende det er en cyste som har sprukket, kanskje? Hadde en kjemisk den 29.august, så mulig det er det? Takk for tips:happy: synes tempen daler så veldig, jeg:bookworm:

Da har du hvertfall ikke feber, det skal du være litt obs på.. Ville nok sjekket opp om det ikke gir seg ganske fort ❤️ det er ihvertfall ikke usannsynlig. Jeg har et par cyster etter jeg var gravid i juni, ingen smerter heldigvis, men skjønte det på gyn at det var veldig vanlig hvertfall.

Ja, det kan føles som El, men da pleier jeg å ha stigende LH på samme tid og det har jeg jo ikke... kan være tidlig tr grunnet manglende El også kanskje :rolleyes: Jeg må finne noe tålmodighet å smøre meg med snart!

Håper da ikke TR kommer allerede? Det kan ikke tenkes du har hatt en kort LH-topp og gått glipp av den og at det et EL på gang?:rolleyes:

Da er vi i samme båt :joyful: si fra dersom du finner litt tålmodighet å smøre på, så kan du gjerne dele litt med meg:joyful: for jeg har ingen tålmodighet:D

Haha, er ikke mye tålmodighet igjen her heller. Men det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente :bookworm:

Da har du hvertfall ikke feber, det skal du være litt obs på.. Ville nok sjekket opp om det ikke gir seg ganske fort ❤️ det er ihvertfall ikke usannsynlig. Jeg har et par cyster etter jeg var gravid i juni, ingen smerter heldigvis, men skjønte det på gyn at det var veldig vanlig hvertfall.

Deilig du slapp unna smerter, da er du heldig:happy:
Jeg tror ikke det er farlig, det var bare utrolig smertefullt:)

Yes, smertene har begynt å gi seg, og jeg kan nå få gjort litt hjemme i huset:angel5

Håper da ikke TR kommer allerede? Det kan ikke tenkes du har hatt en kort LH-topp og gått glipp av den og at det et EL på gang?:rolleyes:

Tror ikke det, for tempen er for lav til at El har vært og hvis El er på vei så burde vel testene øke snart? Tempen har for så vidt vært litt rar, for den var så innmari lav etter tr, nede på 35,79 og 35,80. Nå har den vært oppe på 36,20, men i dag på 36,05 igjen.. fra 35,8 er det jo likevel økning på 0,25... men pleier alltid å ligge på 36,40 på denne tiden i dpo.. :anyone

Back
Topp